Mies punaisissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt se on tutkittu: Punaisiin pukeutunut mies saa naisia. Eikä tässä vielä kaikki: homomiehet eivät viehäty punaisiin pukeutuneesta miehestä.

Tarkempia tietoja täältä:
http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 101821.htm

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Kele..! Äkkiä se punainen pikepaita esille. Minulle kyllä sopivat siniset värit parhaiten, mutta viis värianalyyseista, punaiset housut kun vielä jostain...

creep
Seuraa 
Viestejä292
Liittynyt10.9.2009

Joitakin vuosia takaperin uutisoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan painimolskilla punaisiin pukeutunut ottelija voittaa sinitrikoisen vastustajansa useammin kuin päin vastoin. Liekö ollut saman ryhmän aiempi tutkimus, josta uutisessakin mainittiin: "...seeing red in competitive situations, such as IQ tests or sporting events, leads to worse performance."

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Jos mies on isokokoinen, miellyttävän näköinen ja hyvä vitsienkertoja sen lisäksi, että ajaa avomersulla, niin kannattaa pitää vaan se sininen paita - ei ole sitten ihan niin suurta laumaa siinä jaloissa pyörimässä.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
creep
Joitakin vuosia takaperin uutisoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan painimolskilla punaisiin pukeutunut ottelija voittaa sinitrikoisen vastustajansa useammin kuin päin vastoin. Liekö ollut saman ryhmän aiempi tutkimus, josta uutisessakin mainittiin: "...seeing red in competitive situations, such as IQ tests or sporting events, leads to worse performance."

Johtuisikohan siitä, että neuvostoliittolainen karhu Karelin on pukeutunut punaiseen, ja oli näyttävin painija ja hallitsi raskasta sarjaa?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Sininen on poikien väri. Varsinkin poikien jotka tykkää pojista.

Itselläni ei ole aktiivikäytössä mitään sinistä vaatetta. Vihreää, hiekkaa, punaista ja mustaa löytyy sitäkin enemmän. Lähinnä kurkkusalaattia suosin nykyään... mutta tänään ukkosmyrskyssä hihhuloin valkotehostetuissa mustissa hopparikuteissa. JOU!

Tykkääkö naiset miesten farkkupepuista? Mulla ei ees oo sinisiä farkkuja... en halua hukkua massaan.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Sophia
Nyt se on tutkittu: Punaisiin pukeutunut mies saa naisia. Eikä tässä vielä kaikki: homomiehet eivät viehäty punaisiin pukeutuneesta miehestä.

Tarkempia tietoja täältä:
http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 101821.htm

Nyt sekin selvisi, miksi töistä palatessa on aika hyvä fiilis silloin kun on sattunut pukemaan aamulla punaisen kauluspaidan päällensä. Naisvaltaisessa työpaikassa kun päiväni vietän.

Mutta onko kukaan miettinyt mikä saa miehen pukeutumaan pinkkiin? Itse en sitä ihan tajua, koska pidän vaaleanpunaista aika luotaantyöntävänä värinä naistenkin päällä. Onko se vain sellainen überäijäilyn välikappale?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Taivaantallaaja
Itse en sitä ihan tajua, koska pidän vaaleanpunaista aika luotaantyöntävänä värinä naistenkin päällä. Onko se vain sellainen überäijäilyn välikappale?
Kyllä se pinkki sopii varsinkin näille ketä kutsutaan raamikkaiksi ja athleettisiksi. Muuten pinkistä väristä tulee possu mieleen.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vierailija

Lämmintä ja kutsuvaa punaista tarjotaan hyvin harvoin miesten vaatteiksi tai edes asusteiksi. Sameita viinin- tai lihapunaisia sitäkin enemmän.

Pinkit yksityiskohdat (skragan tai paidan raidat tms.) ovat oikeastaan hyvin sexyt.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Koska tässä maassa punaiset värit mielletään naisten ja homojen ikiomiksi, saa punaiseen pukeutuneesta miehestä helposti itsevarman vaikutelman: minä poika se teen mitä lystään ja tunkekaa värikoodit persieseenne.

Asiaa tietysti auttaa jos on katseenkestävä kroppa ja kireän punaisen T-paidan alla pullistelevat jäntevät sopivasti treenatut (ei naurettaviksi asti pumpatut) lihakset.

Itsevarmuus on yksi seksikkäimpiä ominaisuuksia.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Saw
Taivaantallaaja
Itse en sitä ihan tajua, koska pidän vaaleanpunaista aika luotaantyöntävänä värinä naistenkin päällä. Onko se vain sellainen überäijäilyn välikappale?
Kyllä se pinkki sopii varsinkin näille ketä kutsutaan raamikkaiksi ja athleettisiksi. Muuten pinkistä väristä tulee possu mieleen.

Ei muuten sovi.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat