Kansanedustaja yritti lahjoa poliisin

Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/U ... 07039.html

Ei ole poliisit vielä ihan yhtä mätiä, kuin meidän kansanedustajat. Eikä Suomen poliisi ole "kehittynyt" vielä Venäjän miliisin tasolle. Venäjällä Petri Salon lahjontayritys olisi onnistunut antamalla 500 - 1000 ruplaa suoraan miliisin taskuun.

Kommentit (6)

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
jees
Paitsi että toi Petri Salo on vanhempi konstaapeli

Olisko tuo tulkittavissa siten, että kansanedustajiksi pyrkivät (ja pääsevät) ovat nykyisin järjestään opportunisteja ja moraalittomia mätäpaiseita siviiliammattiin katsomatta? Ei tainnut olla ensimmäinen kansanedustajaa kohdannut lahjusepäily...

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Harvemmin kansanedustajaa kyllä epäillään lahjuksen tarjoamisesta. Kokkareiden toivotalkoot ovat näköjään siirtyneet uuteen vaiheeseen.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
ovolo
jees
Paitsi että toi Petri Salo on vanhempi konstaapeli

Olisko tuo tulkittavissa siten, että kansanedustajiksi pyrkivät (ja pääsevät) ovat nykyisin järjestään opportunisteja ja moraalittomia mätäpaiseita siviiliammattiin katsomatta? Ei tainnut olla ensimmäinen kansanedustajaa kohdannut lahjusepäily...

Oikealla se on liiankin yleistä ja pragmaattinen minäni on osittain siksi vasemmalla.

En sanoisi esimerkiksi Paavo Arhinmäkeä, tai Erkki Tuomiojaa mätäpaiseiksi.
En myöskään usko että Sauli Niinistö olisi paska jätkä ja jos Sauleja olisi enemmänkin Kokoomuksessa, varmaankin kääntyisin Kokoomuksen linjoille.
Sitä odotellessa olen Paavon kelkassa. Ehkäpä jopa sen jälkeenkin. Paavon ongelma on, että hän on parempi oppositiossa kuin hallituksessa perstuntumalla.

Vierailija

Jos tuo tuomitaan tuosta lahjomisen yrityksestä, niin onko sille miten helppo antaa kenkää nykyisestä luottamustehtävästään? Jos kuka tietää niin valaiskoon minua, kiitos.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26997
Liittynyt13.5.2005
jees
Paavon ongelma on, että hän on parempi oppositiossa kuin hallituksessa perstuntumalla.

Olen samaa mieltä Paavosta, mutta ongelma ei ole yksin Arhinmäen syytä sillä vähintään yhtä syyllisiä ovat olleet myös niin Lipponen kuin Väyrynenkin.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Uusimmat

Suosituimmat