Miks media hyödyntää naisten ulkonäköä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Oon huomannu, että jos on kivannäkönen nainen niin siitä lehdistö tekee enempi juttuja kun rumista.

Rumista urheilijoista ei mainita mitään kun muutamalla rivillä vaikka ne voittais 7 kertaa olympialaisissa.

Pitää enempi rumia naisia saada telkkariin. Olen myös huomannut että kaikki telkkarin meterologit on naisia vaikka enempi miehet kyseistä alaa opiskele. Ilmeisesti naiset haluaa tulla telkkariin esitteleen itteensä. Miehet keskittyy tieteen tekoon. sitten taas ihmetellään kun kaikki professoorit on miehiä ja huippututkijat.

Ylipäätänsä. Esim. arkitehtuuriakin naiset opiskelee enempi kun miehet, mutta ne vähät miehet tekee todennäköisesti paremmat talot ja komeimmat sillat. Naiset vaan näpertää.

Yliopistossakin naisia opiskelee enempi, mutta miehet pääsee helpommin opiskelemaan. Eli miesten vähäinen opiskelu ei selity ainakaan huonolla koulumenestyksellä.

Kommentit (4)

Vierailija

Kysyntä ja tarjonta, baby. Ala ostamaan lehtiä/palveluita/uutisvirtaa, missä on rumia ihmisiä. Muista käyttää rahaa aivan perkeleesti ja katso! Niin vain on rumia ihmisiä siellä (täällä) "mediassa."

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo, myönnän itsekkin, että kerran ostin apteekista ylihintaista mölleri kalaöljykapseleita, vain koska se myyjä oli niin hottis. Oli pakko nähä läheltä.

Saman purkin ois saanu tokmanilta, 5 euroa halvemmalla, elikkä kolmanneksen edullisemmin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Voi Jeesus.

Pelkästään niiden auto-onnettomuuksien määrä, jotka johtuvat siitä, että miespuolinen kuski on tuijottanut jalkakäytävällä hiippaavia horoja on huimaava.

No jaa, se mikä pätee koiriin (mitä ei voi syödä tai raiskata, sen päälle kustaan), pätennee myös moniin ihmisiin.

Media taas myy sitä mitä ihmiset haluavat lukea.

Uusimmat

Suosituimmat