Minun pilkkaukseni saa loppua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen havainnut tällä keskustelupalstalla jonkin aikaa jo naljailua ja pilantekoa minun kustannuksellani, ja en kyllä pidä tätä yhtään mukavana ilmiönä. Vaadin asenteiden muutosta.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Miteniin typerien? suurin osa kysymyksistäni on suoria väitteitä erään toisen henkilön esittämänä jotka haluan kumota mutta tarvitsen aina apua

Vierailija
Telep
Olen havainnut tällä keskustelupalstalla jonkin aikaa jo naljailua ja pilantekoa minun kustannuksellani, ja en kyllä pidä tätä yhtään mukavana ilmiönä. Vaadin asenteiden muutosta.

Sun on ihan turha vaatia yhtään mitään.
Kun nimimerkkinä on teletappi ja jutut on mitä on,niistä tulee tietysti jonkunlaista palautetta.

Vierailija
fenomenologi
Telep

Sun on ihan turha vaatia yhtään mitään.
Kun nimimerkkinä on teletappi ja jutut on mitä on,niistä tulee tietysti jonkunlaista palautetta.

Nimimerkistäkö riippuu juttujen merkityssisältö?
Entäpä, jos täällä olisi pöllö-nimimerkki, niin olisiko hänen jutut viisaita vai tyhmiä?

Internet lähestyy koko ajan huimaa vauhtia keskiaikaa:
kaikki muut kuin oikeat mielipiteet ovat kiellettyjä.

Keskiajalla ei keksitty internetiä eikä paljon muutakaan; vasta täydellisen mielipiteen vapauden läsnäolossa ihmisen tieteellinen kehitys pääsi vauhtiin -- mutta se olikin näemmä vain pikku pyrähdys; nyt kaikki haluavat takaisin kreskiaikaan, missä moderaattoreille on annettu paavillinen valta ja missä loput keskustelijoista eivät osaa mitään muuta kuin nälviä toisiaan, oikeaoppisesti tosin.

En tiennytkään, että teletapit ovat luotu tyhmiksi. En tiennyt edes sitä, että telep viittaa teletappeihin.

Vierailija
mensaani

En tiennytkään, että teletapit ovat luotu tyhmiksi. En tiennyt edes sitä, että telep viittaa teletappeihin.

En tiennyt että tele on tyhmä, kiitos että kerroit. Sitäkään en tiennyt, että se on luotu,
Onko sulla jonkunlainen käsitys siitä kuinka lapsia tehdään?, harva sitä luomiseksi kutsuu.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
fenomenologi
mensaani

En tiennyt että tele on tyhmä, kiitos että kerroit. Sitäkään en tiennyt, että se on luotu,
Onko sulla jonkunlainen käsitys siitä kuinka lapsia tehdään?, harva sitä luomiseksi kutsuu.

Pelikaani tuo lapset.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
CE-hyväksytty
fenomenologi
mensaani

Pelikaani tuo lapset.

Haikalapas, hassu!

Vierailija

Jos haluat, että pilkkaaminen loppuu, käytä aivoja ennen, kuin kysyt tyhmiä. Tai jos et omista aivoja käytä googlea.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
CE-hyväksytty
fenomenologi
mensaani

Pelikaani tuo lapset.

Eiku Top Gun.

Vierailija
petsku

Pelikaani tuo lapset.

Haikalapas, hassu![/quote]

Älkäähän nyt pojat sekoilko, lapsia syntyy jos panee jotain muijaa.

Vierailija
Telep

Tyttö.

Vierailija
ZiPA
Telep

Tyttö.

mistä päättelet sukupuoleni?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Telep

Tämän myötä se vasta alkaa.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat