Sivusto tökkii - virheilmoitukset tähän

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivuston toiminta tökkii taasen. Laittakaa kaikki virheet/virheilmoitukset tähän ketjuun kun niitä saatte.

Mahdollisimman tarkka virheen kuvaus: Millainen virhe tapahtui? Mitä tein ennen kuin virhe ilmeni? Milloin virhe ilmeni? Kuinka kauan lataus kesti? Muita havaintoja?

Esim.
Sivu leveni/Service temporarily unavaible/Haku ei toiminut/ ...
Tein hakua/Lähetin viestiä/siirryin toiseen aiheeseen/ ...
la klo 12.00/ ...
Lataus ei loppunut koskaan ...

Jos virhe toistuu, niin yhteenvedon voi laittaa sunnuntai-illalla tai maanantaiaamulla.

Viikonlopun aikana sain XX kpl seuraavia virheitä:

Jos saatte kuvakaappauksia, niin niitä voitte laittaa myös (tai lähettää minulle liitteenä poni.phony@gmail.com).

Saadaan palautetta ylläpitoon. Kiitos!

Sivut

Kommentit (39)

asdf
Seuraa 
Viestejä11072
Liittynyt16.3.2005

Jätkä yrittää selvästi tehdä kilpailevan ketjun tälle avaamalleni.

Ehkä on parempi, että tämä näkyy vasemmassa palkissa (silloin kun näkyy), joten lukitsen tuon omani.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Jotenkin tuntuu, ettei tällä paikalla ole ylläpitoa ollenkaan.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Ylhäällä oli kuvakaappaus harakanvarpaista tekstialueella.

Minulla "arabialainen teksti" alkoi levitä fooruminäkymästä selaimen painikkeisiin ja selainta ei saanut sammutettua. Sammutin virtakytkimestä. Pari kertaa jälkeen on "arabiaa" ollut tekstien joukossa foorumilla mutta se ei ole enää levinnyt selaimen omiin kuvakkeisiin ja jumittanut konetta. Vastaavaan en ole törmännyt ja olen käyttänyt nettiä IE 1 julkaisusta asti.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija
Pacanus Rusticanus
Ei päästä minua kuvalle, mutta linkki toimii liimamalla se osoitekenttään ilman sulkuja

Ei ainakaan Opera pääse tuota kuva katsomalla. Yritä nimetä se uudelleen joksikin muuksi kuin *****

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
Phony
Pacanus Rusticanus
Ei päästä minua kuvalle, mutta linkki toimii liimamalla se osoitekenttään ilman sulkuja

Ei ainakaan Opera pääse tuota kuva katsomalla. Yritä nimetä se uudelleen joksikin muuksi kuin *****

Se osoite on oikein annettu kirjoituslaatikossa mutta tää foorumisofta muuttaa sen tuollaiseksi. Laitoin sulut jotta foorumi ei olisi tajunnut sitä linkiksi ja sen olisi voinut kopypastata selaimen osoiteriville, mutta foorumi osasi estää senkin sulutuksesta huolimatta ja muutti tuolllaiseksi. Testasin erikseen sen vielä kopypastaamalla sen suoraan kirjoituslaatikosta osoiteriville ja se toimi. Siksi kirjoitin ruman sanan kun hihat paloivat. Yritin lähdekoodista hakea, jos siellä näkyisi se laatikkoon kirjoitettu osoite mutta petti kärsivällisyys.

Minulla ei ole enää tallessa kuvan osoitetta kun luulin sen saaneeni tänne talteen.

----------------------------

Latasin kuvan uudelleen ja yritän taas:

http://img811.imageshack.us/img811/810/vittu.png

Joo, nyt selvis. Kun uitutti niin rankasti kun sivusto heitti tekstisisältönsä kirjoituslaatikkoon kesken kirjoittamisen, nimesin kuvatiedoston uituksi ja pahasanasensori sensuroi osoitteen sen osan tähdillä.

----------------------------------------

Noniin

http://img824.imageshack.us/img824/2344/uittu.png

Helppoo kuin heinänteko kun osaa.

------------------------------------------

Uutta suoleen.

Osapuilleen 14.08.2010 18:40

http://img801.imageshack.us/img801/506/aikakatko.png

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija

Ja heti alko sivusto vittuileen.
Pahoittelut, mutta et voi käyttää hakutoimintoa tällä hetkellä. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua.

Jorma
Seuraa 
Viestejä2350
Liittynyt27.12.2008
kabus
Ei liity mitenkään asiaan, mutta mistä noita kuvankaappausohjelmia saa? Jostain voisi imuttaa sellaisen.

Ei kait siihen mitään erillistä ohjelmaa tarvita. Painat vain PrtSc näppäintä, niin näytön kuva on muistissa. Sitten vain liimaat sen johonkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat