Jos minulla olisi mahdollisuus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos minulle annettaisiin mahdollisuus, ampuisin koko vitun sukuni..

Suurin osa ihmiskunnasta on vaan elossa sen takia, että on laitonta ampua heidät.

Kommentit (7)

Japetus
Seuraa 
Viestejä9017
Liittynyt20.6.2009

Miksi ampuisit juuri sukusi? Sehän on melkoisen antievolutionistista. Hehän sinun geenejäsi kantavat. Joutuisit sukusi kuoltua laittamaan kaiken toivon valioluokan perimän säilymisestä (mahdollisiin) lapsiisi.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Vierailija
Lettu Haimakainen
Jos minulle annettaisiin mahdollisuus, ampuisin koko ***** sukuni..

Suurin osa ihmiskunnasta on vaan elossa sen takia, että on laitonta ampua heidät.

Paljon kaatuisi porukkaa muuten joo, varmaan itsekin.

Vierailija
Lettu Haimakainen
Jos minulle annettaisiin mahdollisuus, ampuisin koko ***** sukuni..

Mitäpä sitä suotta ruutia tuhlaamaan, kun ihmiskunta tekee itsemurhaa.

Ihminen on kautta historian harjoitellut globaalia itsetuhoa; esim pääsiäissaarten asukkaat, jotka tehokkaasti tuhosivat itsensä. Nyt sitten on tullut aika suorittaa sama koko planeetan mitassa. Siihen ei tarvita muuta kuin suvaitsevaisuutta ja moderoituja oikeita ajatuksia.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1339
Liittynyt13.3.2008
mensaani
...moderoituja oikeita ajatuksia.

Hmm.. alat kuullostaa rikkinäiseltä cd:ltä. Mikä sinulla on moderointia vastaan? Ilman moderointia kaikki ne ihmiset, jotka joutaisivat tulla ammutuksi, pääsisivät tänne vapaasti jauhamaan sairaiden aivojensa tuotoksia.

Vierailija

C’mon iMuke, Mikä sinulla on rikkinäisiä levyjä vastaan?

En tiedä ymmärsinkö Mensaanin tarkoituksen tai sarkasmin oikein, mutta on olemassa moderointia ja moderointia. Itse katsoisin paikallisen eli tämän palstan moderoinnin toimivaksi ja välttämättömäksi ja vastaavasti valtioiden, kuten Venäjä ja Kiina, harrastaman moderoinnin lähinnä ihmisoikeuksia polkevaksi.
Ihan kaikkialla rajallisestikin yleistettävä mikro- ja makrokosmos –ajattelutapa ei taida tosiaankaan toimia.

Kyse on kuin aivokirurgiasta. Operaation voi tehdä laserveitsellä ilman suurempia komplikaatioita ja jälkiseurauksia tai se tehdään venäläisen mallin mukaan kuudellakymmenellä pajavasaran iskulla.

Jotta ei menisi offtopic –linjalle, niin... jos minulla olisi mahdollisuus, niin jääväisin ehdottomasti Lahden MM –kisojen ehdokaslistalta.
Jotenkin kansallinen nolostuminen oli sen verran perusteellista, ettei lisäfiaskoja tarvitsisi.

Jos asiasta järjestettäisiin kansanäänestys, johon muun muassa Suomen urheilujohto ei osallistuisi, niin tulisikohan kyllä -ääniä muualta kuin Lapinlahdelta?

Uusimmat

Suosituimmat