Sahkopostini ilmoittaa: Rahaa luvassa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tällainen tuli minun Elisan sähköpostilokerooni.

You have won - Onneksi olkoon - Voitit

MICROSOFT EMAIL PROMO TEAM on ilo ilmoittaa, ett´
j´lkeen suoritetusta PROMO KIINNITT”” pidettiin
16 elokuu 2010, sinun s´hkÆpostiosoite, liitteen´ voittaa
numerot: (11) (80) (12) (96) (09) (43) voitti kymmenennen
arpajaisten luokkaan.

Olette siis hyv´ksytty v´itt´´ kokonaism´´r´
£ 450,000,00 puntaa k´teisen´ hyvitet´´n REF NO: MICRO-L/2009-END10.

Kaikki osallistujat valittiin kautta Microsoft tietokone
´´nestyksess´ j´rjestelm´ per´isin 167000 nimet, koska osa
Kansainv´linen "E-mail" Promotion ohjelma meid´n n´kyv´
MS-Word k´ytt´jille kaikkialla maailmassa ja jatkuvaan k´yttÆÆn
Internetiss´. Sinun kannattaa ottaa yhteytt´ saatavien
prosessori alla olevat tiedot v´lityksell´ h´nen e-mail osoite:

NIMI: Glenn Bradley
S”HK¦POSTI: glennbradleydesk@yahoo.com.hk

HUOM olet l´hetett´v´ seuraavat tiedot voit lunastaa PALKINTO:
1.Full Nimi: ... 2.Address: ... 3.Phone: ... 4.Country: ... 5.Sex/Gender: ...

Yst´v´llisin terveisin,
Eileen Quincy.

You have won

The MICROSOFT EMAIL PROMO TEAM is glad to announce that
after a successful completion of the PROMO DRAWS held on the
16th August 2010,your e-mail address,attached to winning
numbers:(11) (80) (12)(96) (09) (43) won in the Tenth
lottery category.

You have therefore been approved to claim a total sum of
£450,000,00 Pounds Sterling in cash credited to REF NO:MICRO-L/2009-END10.

All participants were selected through our Microsoft computer
ballot system drawn from 167,000 Names,as part of our
International "E-MAIL" Promotion Program for our prominent
MS-WORD users all over the world and for the continuous use
of the internet. You are advised to contact the claims
processor with the details below via his e-mail address :

NAME: Glenn Bradley
EMAIL: glennbradleydesk@yahoo.com.hk

PLEASE NOTE YOU ARE TO SEND THE FOLLOWING INFORMATION TO CLAIM YOUR PRIZE:
1.Full Name:... 2.Address:... 3.Phone:... 4.Country:... 5.Sex/Gender:...

YOURS SINCERELY,
Eileen Quincy.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Itekkin saan noita harva se päivä - yleensä Nigeriasta.
Olen voittanut ja perinyt varmaan kuusi miljardia puntaa, seitsemän miljardia euroa ja kaksi miljardia dollaria kaiken maailman arpajaisista ja milloin minkäkin maalaisilta sukulaisiltani.
Vastineeksi ei tarvitse kuin maksaa muutama tuhat euroa käsittelymaksuja ja miljoonat sen kuin satelevat tilille!
Kylläpä olen onnekas!

Ei kannata vastata noihin yhtään mitään, tai paskanjauhantaa tipahtelee luukusta entistä tiheämmin.

Vierailija

Onneksi olkoon. Jos pyytävät jotain pientä summaa rahansiirtoa varten kannattaa maksaa empimättä. Kohta olet rikas niin ei pikkusummat varmaan missään tunnu.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

ootko ekaa kertaa interwebissä?

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija

Annetaan vaan kasvaa korkoa korolle.

Elisanettiosoitettani olen käyttänyt humhamppeliin.

Gmailosoittettani olen varjellut ja pyrkinyt sitä käyttämään ainoastaan asialliseen inffoon.. Eipä sinne ole tullut minkäänlaista roskapostia.

Vierailija

Denzil Dexter:
"Laitoitko kohtaan "Sex" yes vai no?"

No enkä.

Lataan usein netistä ohjelmia. Viimeksi Cooliris -ohjelman.
Lienee kyseisen ohjelman rekisteröimiseen käyttämäni Elisanetin osoitteeni on joutunut kyseisen rahaa lähettävän intanssin käyttöön.

Lippa Luke
Seuraa 
Viestejä484
Liittynyt18.12.2005

Jos noihin on uskomista niin mullakin on jo rahaa niin paljon etta "homeisia" seteleita jo talikloitas ulos...

Ihminen kuolee muutenkin… Miksi siis tapamme toisiamme? Me kuolemme ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Maa jää, mutta me poistumme. Miksi siis sotia maan vuoksi,..

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Tuossa oli myös aika huvittavaa, että vaikka oli olevinaan kyse Microsoftin kilpailusta, niin yhteyshenkilön osoite on (Hong Kongin?) Yahoon sähköpostiosoite.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulle satelee tätä nykyä mielenkiintoisia kansainvälisiä IT-alan töitä. Kumma kyllä, yhteyshenkilö ei paljasta firmaansa eikä edes sukunimeään.

Hitot jos siä onki Intel mikä pyytelee mua mun hurjan menestyksen pohjalta ja tarttee uuden prosessoriarkkitehdin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Kohta ei taida kukaan Internetin käyttäjä olla rahaköyhä, sillä näitä voittoja tupsahtelee ryppäinä kuin vettä itsesäätyvästä suihkusta! Kun oikein tarkoin mietin, niin olenpa minäkin saanut IT-alan työtehtäviä. Moiset tarjoukset lähinnä huvittavat, sillä hallitsen tietotekniikan täydellisesti kuin Neanderthalin ihminen aikanaan polkupyörällä ajamisen.

Vierailija
Piru Naiseksi
Kohta ei taida kukaan Internetin käyttäjä olla rahaköyhä, sillä näitä voittoja tupsahtelee ryppäinä kuin vettä itsesäätyvästä suihkusta! Kun oikein tarkoin mietin, niin olenpa minäkin saanut IT-alan työtehtäviä. Moiset tarjoukset lähinnä huvittavat, sillä hallitsen tietotekniikan täydellisesti kuin Neanderthalin ihminen aikanaan polkupyörällä ajamisen.

Hello Hello !

Työtarjouksia EN ole saanut, mutta mr. Glenn Bradley ilmoittaa minullekkin, että olen voittanut 450.000 £ !!

NO ! Ensin tietty kysyttiin VAIN Nimi , osoite , puh nro ja sukupuoli.

NO. Minulla ei ole mitään syytä salata niitä, ja jos joku ne haluaa, SAA hän ne jokatapauksessa.

NO. Vastasin mitä kysyttiin.

NO. Ei aikaakaan, kun tuli jo paluupostia varsin "innostuneesti" JA HUOM. "Innostavasti".

NO. Tottakai tiesin MISTÄ oikeasti on kysymys.

NO. Nyt tuli pitkä lista selvityksineen "rahojen" siirron aiheuttamista kuluista, vakuutuksista yms.

NO. Option 1 ! Hintaa tulisi 663,79 £ Option 2 ! Hintaa tulisi 493,00 £

NO. Jos OIKEASTI olisin MILJONÄÄRI, katsoisin lisää "Kortteja" tästä "Pakasta".

Mutta nyt joko annan asian olla ......................... TAI oikeastaan SAATAN kirjoittaa vielä mr. Bradleylle yhden viestin, että "Kiitos paljon mr. Glenn Bradley !! Olen NIIN iloinen voittamastani rahasummasta, että lahjoitan sen lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen. Te mr. Bradley voitte vapaasti valita kohteen, mihin ko. rahasumma lahjoitetaan. Tämä syystä, että minulla ei juuri nyt ole pikkurahan puutetta". Kunnioittaen : MINÄ

ps. ja tosiaan ensimmäinen mail osoite oli hk, eli Hong Kong NYT oli uk, eli United Kingdom . Ihan "Aikuisten Oikeesti" olisi kiva tietää tienaako tällaisella ?? Ilmeisesti maailmassa "uunotettavia" riittää ??? R

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
remuliini

ps. ja tosiaan ensimmäinen mail osoite oli hk, eli Hong Kong NYT oli uk, eli United Kingdom . Ihan "Aikuisten Oikeesti" olisi kiva tietää tienaako tällaisella ?? Ilmeisesti maailmassa "uunotettavia" riittää ??? R

kun katsot ympärillesi niin tiedät itsekkin vastauksen kysymykseesi. kapitalismihan perustuu "jonkun muun" uunotukselle.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
Denzil Dexter
Jos noiden kanssa pelehditte, niin tuolta kannattaa katsoa hyviä vinkkejä:

http://www.419eater.com/html/letters.htm

No Juu ! Ihan Jees saitti !

Paskaa täsä jaksa aikuinen ihminen enää pelehtiä.

Ootan mielenkiinnolla JOS alkaa puheluita tuleen ??

No käyttämäni mail osoite oli muutenkin sellainen mihin saa tulla kaikki "Bull shitit". Tyhjään sen pari kertaa kuussa selaten onko joukossa asiaaKIN. Ja puhelin nro yksi kolmesta numerostani, eli kunhan tarpeex monta kertaa kuuluu : "Tavoittelemaanne henkilöön ei juuri nyt saada yhteyttä" ! Niin eiköhän nekin lopu JOS alkaakaan. Ovelle tuskin kukaan vaivautuu ?? JOS niin........................

Kyselin vaan "Mickisoftalta", mikseivät tiedota asiasta, koska joku OIKEASTI saattaa maksaa isoja rahoja ! Sekä heidän rekisteröityä tavaramerkkiään käytetään ??

Toiminta on niin globaalia ja laajaa, että ihmisten täytyy itse tajuta asia.

Eli ymmärrettävää tietty. Vastauksen saa kyllä kysymällä pelkältä MS:n puhelin vaihteen hoitajalta maassa kuin maassa.

R

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat