Miehet ja karvat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Erehdyin välistä katsomaan tuota TV:n nimellä kulkevaa muovilaatikkoa. Se mikä iski silmään ja korvaan oli nuo karvanpoistomainokset, joiden mukaan miestenkin pitäisi olla siloposkisia ja karvattomia, ainoat mitkä sallitaan ovat nuo geelimanipuloidut töyhdöt.

Kovasti jäi mainonta ihmetyttämään. Kysyäkin nyt palstan tiedemiehiltä, ja vallankin -naisilta, sopiiko miehellä olla muutakin kasvustoa kuin se mainosten mukainen hyyppä päälaella?

-ylpiästi ja epätrendikkäästi karvanaamainen automaatti.

Kommentit (7)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kukin tyylillään. Itseäni miellyttää siloposki enemmän, mutta jotakuta toista karvaturso. Mikä minä olen vaatimaan, että karvatursoja ihailevat ovat väärässä ja kaikkien karvatursojen pitää hankkiutua eroon vaivalla kasvattelemistaan jouhista?

Sama pätee kyllä toisinkin päin. Toki minusta on esteettistä jos naiseläjä on ruokonnut edes kainalonsa, mutta jos joku viihtyy tuulessa hulmuilevien kainalorastojen kanssa, niin mikäs siinä. Joku kai siitäkin pitää.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Mulle kerran kasvoi reisiin sänki, kun oli sellainen tyttöystävä, joka totisesti pisti hormoonit liikkeelle. Sitten, kun tuli monoa, ne lakkasivat ensin kasvamasta, muuttuivat tavallisiksi ihokarvoiksi, ja loplta lähtivät kokonaan pois.

Yhdellä tytöllä oli tuhti reisikarvoitus (siis polviin asti ja allekin, onneksi ei kuitenkaan rintakarvoitusta, joka sekään ei ole absoluuttisen vieras naisillakaan), ja kaikkea muuta kuin lesbo...

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Karvattomuus on ällöä. Trimmaan kuitenkin hiustenleikkuukoneella turkkiani silloin tällöin. Tasainen karvoitus on esteettisempää.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Itse olen ihan selvä apina suoraan alenevassa polvessa, suora todiste evoluutiosta. Karvattomia ruumiinosia ovat lähinnä kieli ja kämmenet (ihme sinänsä). Sopimisesta olen vallan jäävi sanomaan yhtään mitään, mutta kovin olisi vaivalloista sheivaaminen näillä geeneillä. Ymmärrän kyllä sinänsä hyvin, että karvattomuudesta tullee varsin vaikuttava hygieenisyyden illuusio. Koko vartalon vahaus kuulostaa kuitenkin sangen työläältä operaatiolta, kivuliaisuudesta puhumattakaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Miehen pitää olla karvanen, mutta karvoitus ei saa olla epäsiisti. Esmes parta on trimmattava ja kainalokarvoja lyhennettävä jos ne puskevat selkäpuolelta esiin kun mies pitää käsivarttaan kylkeään vasten. Alapäätäkin voi siistiä mutta karvattomuus kummastuttaa.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat