Alipainoa huolimatta hiton muhkeasta ruokavaliosta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen yhdeksäntoistavuotias mies ja pituuteni on 182 senttimetriä ja painoni on välillä 59-62 toisin sanoen minulla on lievää alipainoa huolimatta muhkeasta ruokavaliosta. Rasvaprosenttini on: sellainen, että näkyy lähes kylkiluut.

Vedän arkena pääsääntöisesti:

Aamulla:

Keskimäärin 800 kilokaloria hiilihydraatti ja kasvisrasvamuodossa.

Lounaaksi:

400 + 200 + 1055 + 1055 + 220 = 2900 kilokaloria

Iltapala:

350 kilokaloria.

Yhteensä vuorokauden aikana elimistössäni on kilokaloreita jotain 4000...

Miksi en lihoa ja yllätyspyllätys on vielä nälkä illalla?

No ainakin porukka sanoo, että mulla on treenatut vatsalihakset...

Sivut

Kommentit (39)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kyllä sulle vanhemmiten painoa kertyy, muutaman vuoden päästä voi olla ihan eri juttu kun nuoren miehen aineenvaihdunta hidastuu. Toinen on että syöt ihan normaalin ruokasi päivittäin ja vedät lisäksi vielä jonkun pizza/kebap/hampurilaismätön päivittäin. On kumma jos ei ala paino nousta.

Hämmentää.

Vierailija

Onnittele itseäsi olet luultavasti loppuelämäsi timmissä kunnossa ilman huolenpitoa.
Aloita joku urheilulaji missä keveydestä on hyötyä ja saat samalla lisää lihasmassaa(tosi hyvin hiljakseen).

Vierailija

Oletko varmasti laskenut oikein kalorimäärät?
19 vuotiaana saatat olla vielä kasvuiässä tai juuri lopettanut sen.
Jos todellakin syöt noin paljon, käyt varmasti paskallakin paljon ja energia ei imeydy kunnolla.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

No itse laihana saan kuulla jatkuvasti lässytystä, eikä sitä aina jaksaisi kun jätkät ottaa harvemmin tosissaan. Itse painan saman verran, mutta olen 10 senttiä lyhyempi, joten en yhtään ihmettele huolestumista.

Älä ainakaan hirveästi juo maitoa, se laihduttaa ravintoarvoistaan huolimatta (kalsium)
Toi ikään vetoaminen on aika typerää ja sillä ei mitään saa aikaiseksi. Pikkuveljeni oli lihava lapsi ja sitä edelleen, minä laiha lapsi ja sitä edelleen. Samoin on kaikilla jotka tunnen.

Kasvu sulla ei tosin ole hidastunut, joten syytä vakavempaan huoleen en kyllä usko olevan.

Vierailija

Aschenisto kirjoitti:

Olen yhdeksäntoistavuotias mies ja pituuteni on 182 senttimetriä ja painoni on välillä 59-62 toisin sanoen minulla on lievää alipainoa huolimatta muhkeasta ruokavaliosta.
Oletetaan, että ihannepainosi olisi 80 kilova. Tässä tapauksessa sinun pitäisi saada proteiinia 160 grammaa päivässä.

Vierailija

Kyllä olen laskenut ihan oikein nämä kalorimäärät, kun tuoteselosteessahan ne mainittiin.

Ajattelin ruveta tekemään kaiken kukkuraksi proteiinipirtelöitä. Heraproteiinia vaan suoniin ja sitten salille, niin eiköhän tämä paino ala nousta. Mukava juttu ihan armeijassa todettu juttu, että lihasmassa onneksi kasvaa, muttei rasvapaino.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Aschenisto
Kyllä olen laskenut ihan oikein nämä kalorimäärät, kun tuoteselosteessahan ne mainittiin.

Ajattelin ruveta tekemään kaiken kukkuraksi proteiinipirtelöitä. Heraproteiinia vaan suoniin ja sitten salille, niin eiköhän tämä paino ala nousta. Mukava juttu ihan armeijassa todettu juttu, että lihasmassa onneksi kasvaa, muttei rasvapaino.

Miksi et vaan lakkaa ajattelemasta koko juttua ja syö juuri niin kuin hyvältä tuntuu? Idioottimaista tuollainen kalorien ja proteiinien laskeminen.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aschenisto

Pakkotoisto.comiin MARS MARS. Kaikki etsimäsi on siellä.

Vierailija
pnuq
Aschenisto

Pakkotoisto.comiin MARS MARS. Kaikki etsimäsi on siellä.

Pakkotoistolla liikaa teinejä pätemässä.

Tuolta löytyy neuvot ja avut.
http://mave.foorumi.eu/index.php

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat