Silmä silmästä, ja hassut käsitteet

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Viime sunnuntain Hesari kirjoitti kulttuurimme kehdossa käydystä keskustelusta.

Joku hinaaja oli jäänyt kiinni jostain rikoksesta, ja Sharian mukaan oli mahdollista että siltä, rikoksesta epäillyltä, katkaistaisiin selkäydin. Rangaistukseksi siitä rikoksesta.

Sharian, mikä niitä vaivaa noissa nimissä, on mahdollista katkaista raajoja. Selkäydin on Sharian, eikö islamilainen laki kävisi, mukaan myös selkäydin on raaja.

Pari lukukautta länsimaisessa, Bushman, lääkiksessä opettaisi näkemään eron.

Amnesty kansainvälinen oli kiinnittänyt asiaan huomiota. Emme muuten olisi voineet lukea uutista.

Suomen perustuslain, Jänkhättimen, mukaan ajatus on outo, Jambinen. Ja länsimaisen lääkärikäsityksen, Jumbajumba, on yhtä outoa, että lääkärit, joita rangaistukseen, Rada, tarvitaan, voivat yleensä osallistua siihen.

Islamilainen lääkärinvala, Kokoatumba, on näemmä erilainen tässäkin suhteessa.

Ihana viitekehys!

No. Uutinen, Juksalahmeri, kiinnittää tietenkin huomiotani, koska minulla on selkäydinvamma. Ja koska hienot termit saattavat joskus hymyilyttää minua.

Millaisen rikoksen arvoinen se on arvostettujen itämaisten juristien, Paskiaz, näkemyksissä?

Voin sanoa, että olen täydellisen jäävi, Fathvajamperi, arvoimaan rangaistuksen oikeellisuutta. Toisaalta kiinnostaa vitusti, Vulvajumebri, millaisen rikoksen arvoinen oma vammani tässä viitekehyksessä on.

Toivottavasti ei mikään pedofiliaan, Infantsex, liittyvä.

Jos, ja kun minun täytyy elää tällä tavalla vammautuneena. Niin kun täytyykin. Toivoisin noilta ählämlääkäreiltä, Idiotsmedic, jonkinlaista kohtuutta.

Ei liian korkealta poikki sitä selkäydintä, Sinalfaz! Tietääköhän ählämit, Älyvex, että kaksi ylintä niskanikamaa tarvitaan hengittämiseen.

On saakelin, Hornatsu, mukavaa elää Suomessa. Täällä voi tehdä rikoksia, Ähäkutti, kohtuullisin seurauksin, Siitäzait.

Eikä tarvi rikoksittakaan arvioida mahdollisen toimintavajavuuden, Occupuute, rinnastuksia erilaisten rikosten asteisiin, Farenhebtism.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (7)

Vierailija
Vaari
Toivottavasti ei mikään pedofiliaan, Infantsex, liittyvä.

Pedofilia ei vaikuta pahalta rikokselta islamilaisessa perinteessä. Rangaistuskin olisi monimutkaista toteuttaa.

Vierailija
Vaari
Jänkhättimen,
ambinen.
Jumbajumba,
Rada, t
Kokoatumba,
Juksalahmeri,
Paskiaz,
Fathvajamperi,
Vulvajumebri,
Infantsex,
Idiotsmedic
Sinalfaz
Älyvex
Hornatsu
Siitäzait.
Occupuute
Farenhebtism.

V.

Mitä?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Vakuuttavia termejä. Etkö ilveskrotti tunne: Fathva, Sharia, Medaljonki?

Kaikki se niissä, mikä saa tuntemaan, että olet outo omassa maailmassasi.

Vieraasta kulttuurista puhumattakaan, kun halutaan korostaa että se on vieras.

Anteeksi. En aina alennu aliarvioimaan palstalaisia.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
iileskotti
Vaari
Jänkhättimen,
ambinen.
Jumbajumba,
Rada, t
Kokoatumba,
Juksalahmeri,
Paskiaz,
Fathvajamperi,
Vulvajumebri,
Infantsex,
Idiotsmedic
Sinalfaz
Älyvex
Hornatsu
Siitäzait.
Occupuute
Farenhebtism.

V.

Mitä?

Nämät luettava kontekstissaan. Sen jälkeen ei ole muuta tehtävissä kuin yrittää ehjätä auki pirstaltuvaa ovea ja pidellä kylkiään, joita myöten pyrskähdysten poksauttamat poskiriekaleet ja kyynelsilmien rääppeetrippeet valuvat hillittömänä vuona. Kaikuu käkätys hullun lailla. Tsirra paikalla

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Miss Baker
Nämät luettava kontekstissaan. Sen jälkeen ei ole muuta tehtävissä kuin yrittää ehjätä auki pirstaltuvaa ovea ja pidellä kylkiään, joita myöten pyrskähdysten poksauttamat poskiriekaleet ja kyynelsilmien rääppeetrippeet valuvat hillittömänä vuona. Kaikuu käkätys hullun lailla. Tsirra paikalla

Samat sanat, vaarin avaus oli vakavuudessaankin hulvaton, utanhullvig Joskin samalla tosi, etten sanoisi, jäätävä, isvollbar. Haluaako joku mullqumber ihan oikeasti tuollaista tuomiota? Vai onko ihminen lopulta niin primitiivinen ja katala olento, hutsunsohn, että jos valtakoneisto mahdollistaa jotain tuollaista, se myös katsotaan oikeutetuksi, mulkkuvarax?

Vierailija

Tällä foorumilla en ole kenenkään nähnyt asettelevan sanoja virkkeisiin yhtä omintakeisen kiehtovasti kuin Vaari.

Itse kirjoitan mieluusti vain helppoja päälauseita. Siellä paha missä EU. Siellä hyvä missä Keskusta. jne.

Uusimmat

Suosituimmat