Mitä siellä lääkärikoulussa opetetaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä sattui semmoinen kohtaus,kyljestä alkoi kouristaa ja krampata tosi pahasti,jos vähän liikahti piti huutaa kipu oli niin kova,noh kaveri tilasi piipaa auton ja sairaalaan,siellä
makasin 6 tuntia tuli joku ottaa labrakokeita,siitä noin 2 tunnin päästä tuli lääkäri,kysyi mitä sinä täällä teet?No koetin selittää miksi olen täällä,noh lääkäri katsoi labratuloksia ja sanoi tuo natrium on vähän alakantissa,mutta ei se niinpaljon ole että siitä olisi haittaa.Kysyin paljonko se
on ,vastaus 121,sanoin eikö se ole jo paljon alhaalla,lääkäri sanoi,että pannaan yöksi tiputukseen,No oli yön tiputuksessa aamulla mittasivat arvo oli 123,lääkäri tuli ,voit lähteaä kotiin
on tuo natriun jo niin hyvin noussut.ja syö suolaa enempi siellä kotona.Noh tulin kotiin ja aukaisin netin ja luin hyponatremiasta.Tuli vain mieleen,että mitä siellä lääkärikoulussa opetetaan,vai opetetaanko mitään oikeeta.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija
triglyt
Tuli vain mieleen,että mitä siellä lääkärikoulussa opetetaan,vai opetetaanko mitään oikeeta.

No, sikäli kun kotiutuessasi Na todellakin oli 123 oli homma kieltämättä virheellisesti hoidettu, etenkään ellei sinulle sovittu edes mitään jatkokontrollia.

Suosittelen että hakeudut jatkoselvittelyihin, ainakin kannattaa käydä TK:ssa kontrolloimassa tuo Na kertaalleen onko edelleen alakantissa.

Hyponatremian syy useimmiten kun ei ole varsinainen suolanpuutos...

Vierailija
triglyt
Tuli vain mieleen,että mitä siellä lääkärikoulussa opetetaan,vai opetetaanko mitään oikeeta.

Olisit mennyt oikealle lääkärille etkä kandidaatti Raivon vastaanotolle

Guarani River Oil
Seuraa 
Viestejä467
Liittynyt19.8.2010
Carloz
Kuka on kandidaatti Raivo, joku kuuluisakin henkilö?

Kandidaatti raivo kuulostaa semmoselta heti valkotakki tänne rahaa 10 000e kuussa KIITOS.. -lääketieteen kandidaatilta, minkä tyyppisten ihmisten vuoksi sinne on harkittu soveltuvuuskokeita.

Vierailija
triglyt

on ,vastaus 121,sanoin eikö se ole jo paljon alhaalla,lääkäri sanoi,että pannaan yöksi tiputukseen,No oli yön tiputuksessa aamulla mittasivat arvo oli 123,lääkäri tuli ,voit lähteaä kotiin

Jos oot ruma läski, et saa hoitoa. Hoitoa saa ne potilaat, joita arvostetaan.Itse lääketieteen kandina hyväksyn tämän käytännön, emme hoida läskejä tai muuten itsestänsä piittaamattomia ihmisiä.

Vierailija
fenomenologi

Jos oot ruma läski, et saa hoitoa. Hoitoa saa ne potilaat, joita arvostetaan.Itse lääketieteen kandina hyväksyn tämän käytännön, emme hoida läskejä tai muuten itsestänsä piittaamattomia ihmisiä.

Kaikkien helpotuksex, en toimi lääkärinä ainakaa viälä.En varmaan myöhemminkään, tutkimusta teen alalta. Tohtoriksi väitteleminen ei tätä mitenkään edistä, uus hattu, naurettava harrypotter-hattu taas päässä ja joku taputtaa taustalla.
Joo-o, hienoa, evvk,

Vierailija

tuota en tosiaan ole läski ,pituus 178cm 67kg ei voi sanoa läskiksi.harrastan liikuntaa talvisin suksilla,kesäisin hölkkään.tänä kesänä sairauden takia en ole pystynyt paljoa liikkumaan,mutta painoni ei ole noussut,ja sanon vaan,yli 60v mieheksi,pystyn kyllä vielä ,tai en tällä hetkellä vaan vielä keväällä haastaan monet nuoremmat kyllä,juoksu tai hiihtokilpailuun,enkä olisi viimeinen
ollut.esim 10km n 35min ja finlandiakin alle 3tunnin
.tosiaan sairastuin keväällä kivestulehdukseen ja en ole siitä parantunut ja hermot menee kun ei pääse liikkumaan.pitää kai mennä kivesleikkaukseen.uskon,että noi natriumarvot on menneet pieleen antibiottien ja tulehduskipulääkkeiden takia,niistä ei ole ollut mitään apua.

Vierailija
fenomenologi
triglyt

Mites ne asiakkaat, jotka väärinkäyttävät alkoholia (voiko niin tehdä?), eivätkä ole varsinaisesti läskejä? Kysyn tätä sekä sinun että itseni puolesta. Piittaan kyllä itsestäni. Entä sinä?

Olen kyllä joidenkin mielestä ruma.

Luulin että sinä olet töttörö etkä kandi. Tiedekunnan vaihto?

Vierailija
AJT

Luulin että sinä olet töttörö etkä kandi. Tiedekunnan vaihto?

Mikähän o "töttörö"?
Lääketieteen kandi oon, oksentamassa kävin kun imin mummolta limaa, ei ollu mun juttu se. Farmakologiaa ja toksikologiaa ryhdyin sitten opiskelemaan orgaanisen kemian 3,5vuotta jälkeen.

Vierailija

Ei nyt jaksa, ehkä joskus parin vuoden päästä jatkan lääketieteen opiskeluja.
Täytyy ajoittaa valmistuminen vappuun, voi laittaa pari naurettavaa Harrypotter- hattua päällekkäin, ilman et kukaa huomaa mitää..

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

miksi menit alun alkaenkaan lääkäriin ?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
fenomenologi

mä luulin, että te hoidatte ihan kaikkia, joilta löytyy maksukykyä ja annatte lääkkeet ihan joka vaivaan kunhan vaan on vakuutus, tai varaa maksaa niistä. et oo ilmeisesti käsittäny oikein tätä lääketiedettä vielä.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
taucalm

mä luulin, että te hoidatte ihan kaikkia,

Ei kyse ole maksukyvystä, enkä ole lääkäri vielä, en koskaan silti ryhdy potilaita hoitamaan, ei oikeesti kiinnosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat