Huono musiikki

Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Tämän ketjun tarkoituksena on löytää musiikkikappale, josta kukaan ei pidä. Linkittäkää vaikkapa Youtubesta tai jostakin ehdotuksianne. Hän, joka linkittää kappaleen, joka ei saa yhtään puoltoääntä tai positiivista kommenttia, on voittaja ja saa palkkioksi korkeintaan pahan mielen.
Toivoisin kommentoijilta rehellisyyttä vastauksissaan. Eikä sitten niitä "en ymmärrä räppiä/heviä/kantria/[insert genre here], tää on ihan paska kun edustaa genreään, höhöö"-ehdotuksia, vaan haen jotakin aidosti ylitse genrerajojen kumpuavaa musiikillista paskuutta.

Aloitan pelin tällaisella taideteoksella. Se ei ole ole voittaja, koska itse tavallaan vähän pidän siitä. Mutta vedetään rimaa alemmas ketjun edetessä.

Sivut

Kommentit (20)

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008

Eihän tuo Shiningin zipale mikään riipivänrasittavan huono ollut. Vähän tylsä mutta ei mitenkään karmea. Örinän taustalla erottui jotain mielenkiintoistakin soundia. Siitä n.2 minuutin kohdalta lähteneestä tasapaksusta kakofoniakliimaksista jopa tykkäsin.

Tämä on minusta kokonaisuutena arvioiden törkeä rikos:
Janne Hurme - Kirje

Perusteet:
1. Kiinnittää väkisinkin huomion. Ei voi antaa mennä korvasta sisään ja toisesta ulos.
2. Tulkinta on suorastaan riipivä.
3. Raivostuttavan hävytöntä plagiointia.

We're all mad here.

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008

Hmmm... Killing Me Softly? Sehän on oikein hieno sävelmä. Kertosäkeen loppu laskevine melodioineen ja sointukulkuineen on kaunis ja mieleenpainuva. Vähän liian kuultu, kulunut ja moneen kertaan huonosti esitetty kappale tietenkin. Ei tuolla huonoimman titteliä voita.

We're all mad here.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Electric shadow
Mä joka päivä töitä teen
joka ainoa aamu seitsemäksi meen
sen kaiken teen mä siksi vain
koska kulta sä jaksat olla mun omanain
Äläs trollaa.

Tää vetää pohjat heruttelubiisien: http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4 ja
302 702 556 näyttökertaa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Sarjassamme hevonvi**ua ja hyvänmakuista koiranoksennusta löytyy taas eräs helmi:
http://www.lyricspedia.com/petri-munck/ ... si-lyrics/

En viitsinyt edes hakea tuota tuubista. Melko varmasti näpyttelyn jälkeen sormenpäät kumminkin haisevat petrimunckille tai sille epämieluisalle eritteelle, jota tulee kynsien alle hauraan vessapaperin pettäessä.

Epähuomiossa tulee siltikin syötyä kynsiä ja sittenpä ollaan tahtomattaan Nummelassa Anssi Kelan kanssa.
Hmm… Anssin vanhemmilta puuttui vesiämpäri?!

Parahin Abskissa, suotteko minulle äärimmäisen kunnian tanssia nämä viimeiset viisitoista sekuntia Arethan kähisemänä, sillä tuohan on alkuperäisenä aivan mykistävä!

Stimulanssini: Gin, Absinth, itsetuhoiset terapiasessiot ja löysä kaunainen mieli ovat loistavasti kauniita polkuja osoittamaan mauttomuuden kukkuloillle kiivenneiden
http://fi.wikipedia.org/wiki/Oasis
ehdotonta epäonnistumisuutta.

Tänks Gallagher Bros, olette minulle negatiivisen mainonnan ja epäonnistuneen näennäissoitannan guruja. Gibbi-Gaa… jotain ja 60 prosenttia rahoista takaisin – heti!
Tehän vain teeskentelitte soittavanne!

Rumaa… kusettaa… kirjoita itse tässä kunnossa järkeviä!

Vierailija

Abskissa:
"Kertosäkeen loppu laskevine melodioineen ja sointukulkuineen on kaunis ja mieleenpainuva.#

Harrastat puupuhaltimia?

Vierailija

Tämä ketjun voisi lopettaa sitten tähän.

Frank Zappa and The Mother's of Invention: The Chrome Plated Megaphone Of Destiny

Tuo on albumilla We're Only In It For The Money,

joka on parodia Beatlealbumista Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

Ja tuo biisi on parodia tuon albumin viimeisestä biisistä A Day in the Life, siitä kohdasta, jossa kuuluu pelkkää surinaa tai huminaa....

Zappa luonnollisesti laittaa siihen omat mausteensa ja voin olla varma, ettei teistä kukaan siitä pidä. Kummastakaan biisistä minulla ei ole näytettä laittaa, koska molemmat Bandit ovat tarkkoja siitä, ettei niiden musiikka netissä ole.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Irwin Goodman - Veijo, nuori eläkeläinen

http://www.youtube.com/watch?v=nqPwpeesmww

Teennäistä mukamas yhteiskunnallista kantaanottamista yhdistettynä laulun tarinassa esiintyvän junttimaisen pöljän martyroimiseen tilanteessa, jossa henkilö on kuitenkin itse se syypää oman elämänsä huonoon tilaan. Yksi tylsimmistä kappaleista mitä netistä löytää...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

tunnus
Seuraa 
Viestejä29
Liittynyt17.3.2009

[quote="petsku"]Tämän ketjun tarkoituksena on löytää musiikkikappale, josta kukaan ei pidä. Linkittäkää vaikkapa Youtubesta tai jostakin ehdotuksianne. Hän, joka linkittää kappaleen, joka ei saa yhtään puoltoääntä tai positiivista kommenttia, on voittaja ja saa palkkioksi korkeintaan pahan mielen.
quote]

Kyllä jossei Mattia ja Teppoa oteta lukuun, niin Maitolavan Prinsessa on maailman huonoin biisi.
Akka ei osaa laulaa yhtään ja on vielä rumempi kuin meidän nykyinen presidentti.
t. tunnus

Ken lipputangoista viirit kiskois ja päästäis tuulen liuhumaan.
J.L: Tauko / Tauko-1 1978

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat