Sadevesi verolle

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin, pitäisiköhän meidän ottaa mallia isoilta pojilta ja pistää sade vesi verolle, mitä sataa ihmisten pihoille? Minusta se on ainakin kohtuutonta, että ihmiset saavat ilmaista vettä taivaalta.

Obama on onneksi amerikassa huomannut tämän epäkohdan ja aikoo pistää uuden sadevesi veron.
http://www.americansforprosperity.org/040610-obamas-new-tax-onrainwater

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (5)

Kanga
Seuraa 
Viestejä1327
Liittynyt26.4.2009

Jos tonttisi sattuu olemaan hulevesiviemärijärjestelmän piirissä niin sinähän maksat jo sadevedestä, tai oikeastan sen poiskuljettamisesta.

Tämä on yleensä uusien asuinalueiden asukkaiden ilo ja riemu...

Riso abundat in ore stultorum

Vierailija

Oikeastaan pitäisi jokaiselle nurmikonomistajalle maksaa siitä, että hän imeyttää sadevettä maaperään ja näin varmistaa mm. pohjaveden riittävyyden, säästää sadevesiviemäröintikustannuksia, varmistaa vesistöjen täydentymisen jne. Ei sadevesi ole mitään "uutta vettä", vaan sitä samaa, joka aina on kiertänyt maailmassa. Mitenkäs hinnoiteltaisiin se höyrystyvä ja aikanaan sadepilviksi kertyvä vesi?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Joo, voin maksaa joka pisarasta, jonka tilaan henkilökohtaisesti valtion sadevesilaitokselta. Saavat sitten maksaa minulle korvauksia luvattomasta tontin kastelusta ja Auringon peittämisestä sadepilvillä.

Feminine
Mitenkäs hinnoiteltaisiin se höyrystyvä ja aikanaan sadepilviksi kertyvä vesi?

Varmaan vesialueiden omistajia verotetaan pinta-alan ja säätilan mukaan siitä, että he antavat noin vain kalliin valtion omistaman veden haihtua vesistöistään. Valtionvarainministeriön virkamiehet sen kun hykertelevät kun pian on valtion velkataakka historiaa.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Koskahan jenkit saavat sosialisoinnista tarpeekseen?
Kaikkea ne keksii.

Olisiko Ron Paulille vielä tarpeeksi tilausta... jos hänessä henki enää silloin pihisee?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Olin seminaarissa jossa poliisi kertoi kuinka Suomalainen keskimäärin juo 11 litraa 100% viinaa vuodessa. Nostin käteni ylös, ja kun sain puheenvuoron kysyin; "Onko tietoa siitä kuka juo minun viinani?"

Uusimmat

Suosituimmat