Big Brother 2010

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, kuka voittaa? Keskustelua big brother 2010 yleisestikkin.

Äänestyksessä siis on kolme lesboa. Muut kilpailijat jätin pois, kun ne on turhakkeita anyways. Voi sanoa kannattavansa jotai muutakin, mutta ei voi äänestää. Sitäpaitsi ei kaikki mahtus kyselyyn. Varsinki ku uutta porukkaa lappaa pian lisää.

Miia:

Marika:

Ksenia:

Että voi ne lepakotkin hyvännäköisiä olla. Ja useinmiten onkin, mutta asia ohjelmiin jostain syystä pistetään ne muut lepakot.

Iltalehdeltä näkee kaikki osanottajat yms.
Big brotherin sivuiltakin tietysti näkee kans ja uusimpia kuviakin siellä näkyy yleensä:
http://www.bigbrother.fi/asukkaat/?marika

Sekä tietysti tuikitärkeä uutinen:
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2010082812256770_bb.shtml

Mikä on muuten 90% naisista pitävä lesbo?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (54)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

En tiiä kuka voittaa, mutta mä haluun ton Elisabetin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, joo eli 11 kilpailijaa vielä jälellä 13 kilpailijasta.
Täl viikol tulee pari uutta asukasta lisää, eräänlaisen rinnakkaistalon kautta. Toivottavasti sieltä tulis kans lisää lepakoita.

Saw
En tiiä kuka voittaa, mutta mä haluun ton Elisabetin.

Se on munkin mielestä aika söpö.

Mää taas haluaisisin ksenian. Se on nii kaunis, kuten kaikki venäläiset naiset.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Koulukiusattujen ei varmaan kannata tätä kautta kattoo. Voi tulla suolaa haavoille.
Marikaa kiusataan oikein olan takaa Marin ja Mian toimesta. Eikä kyl Satukaan(vaikka onkin jo yli kolmekymppinen, niin ei siltä kyl vaikuta käytökseltään ja kypsyydeltään) ja elisabethikaan kovinkaan positiivisia ole Marikaa kohtaan. Typerät ämmät on kateellisia kun Marika osaa eläytyä ja innostuu asioista niin kokosydämmellä. Oikein tarttuu hänen positiivisuus minuunkin. Tuollaisista ihmisistä kyllä saa hyviä ystäviä. Mahdotonta tulla surulliseksi niiden keskuudessa, tai jos tuleekin niin heidän positiivisuus ja eläytyminen kyl taatusti tarttuu melko pian ja surupuserot jää naulakkoon tuota pikaa.

Mahtava nainen. Se nainen joka hänestä saa kumppanin on kyl taatusti maailman onnekkain tyttö.

läski bodari
***** urpo ohjelma kuka tollasta paskaa viittii kattoo

Tuosta hyvästä sut pitäs bannia. BB FOR EVA!

Vierailija

tyhmät ihmiset kattoo tollasta skeidaa kun ei omista omaa elämää. jee laitetaan hei pari idioottia johonkin akvaarioon ja fanitetaan ja tsiikkaillaan mitä ne puuhaa.täysin urpoo touhua,jokainen tietty kattoo telkusta sitä mistä tykkää

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

^^ Elämään kuuluu BB:n kaltaisten ilmiöiden tuntemus. Jättämällä BB huomioimatta, elämää tavoitteleva henkilö ajautuu hankkeensa kanssa taantumaan.

Vierailija

bbtä kattoo tyhmä tuuli puku kansa jolla ei oo mitään muuta tekemistä kuin mennä aamulla töihin matalapalkalla tuulipuku kahisten.syksykin tulee joten pakkohan sieltä telkusta jotakin "hyvää" on tuulipukulaiselle ilman sauvoja tai sauvojen kanssa kävelijälle olla.mitkään oikeat ja tärkeät asiathan eivät tälläisen katsojaa kiinnosta muutenhan joutuis jopa käyttää omia aivojansa. tässä taas tyhmää suomalaista yritetään kusta silmään ja vakuuttaa että hei,on ihan ok jos isoveli valvoo, no onhan se semmosille jotka tota paskaa jaksaa kattoo. parin vuoden päästä niin ootte ekana ottamassa mikrosirua niskaan, koska hei on niin kivaa kun iso veli valvoo. kyllä suomalaiset on ihan vatun älykääpiö porukkaa ei siitä kyllä mihinkään pääse

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

^^ Suomen BB:tä seuraa hyvin moni lärväriin kuuluva. ~80 000. Mutta lärvittäjistä vain ~11 000 fanittaa tuulipukua.

http://www.facebook.com/group.php?gid=105738529468371
http://www.facebook.com/BigBrotherSuomi

Täten voimme todeta iltapäivälehtitason uskottavuudella, että moni muukin seuraa BB:tä kuin vain tuulipuvun aktiivikäyttäjät.

Vierailija
Saw
^^ Suomen BB:tä seuraa hyvin moni lärväriin kuuluva. ~80 000. Mutta lärvittäjistä vain ~11 000 fanittaa tuulipukua.

Täten voimme todeta iltapäivälehtitason uskottavuudella, että moni muukin seuraa BB:tä kuin vain tuulipuvun aktiivikäyttäjät.

minutkin lasketaan virallisiin seuraajiin koska tässä taloudessa(4 henkilöä) katsotaan bb tä joka ilta, kukaan muu näistä neljästä ei kuitenkaan tuota katso vaan ainoastaan yksi (ja se en ole minä). mielummin katselen akvaarioita jossa näkee kaloja tai menen tohon ulos katteleen pupuja mitä ne puuhailee.joidenkin idioottien fanittaminen bb ssä ei paljon kiinnosta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Täällä näkyy ksenian rinnat. Peppuki näkyy. Sekä Pusuttelu kuvia Marikan kanssa.
http://hpguru.net/tag/big-brother/ Eli toisiks ylin uutinen, Big Brother 2010: Katso alastonkuvat ja lataa video, jossa tissit vilahtaa

Mukavasti kaistaa vieny tuolta ylläpidolta tuo uutinen:
Eli 11 gigaa oli se lähetys päivä ja eilinen oli toi 27 gigaa, kun normaalisti kaista kulutus on 1 gigan paikkeilla.
Eli katsoja määrät tuplaantu julkaisupäivänä ja triplaantui julkaisupäivän jälkeisenä päivänä.

Vieläkin yhdeksänkertainen kaistankulutus.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
läski bodari

minutkin lasketaan virallisiin seuraajiin koska tässä taloudessa(4 henkilöä) katsotaan bb tä joka ilta, kukaan muu näistä neljästä ei kuitenkaan tuota katso vaan ainoastaan yksi (ja se en ole minä). mielummin katselen akvaarioita jossa näkee kaloja tai menen tohon ulos katteleen pupuja mitä ne puuhailee.joidenkin idioottien fanittaminen bb ssä ei paljon kiinnosta.

Mut, noita elukoita ei tarvii itse ruokkia. Ja ne on hassuja ku ne touhuu kaikennäköistä. Mukava tutkia miten ihmiset reagoi eri juttuihin ja miten muodostuu aina joitai porukoita ja ne yleensä pistää sit jonkun silmätikuks, ehkäpä vahvistaakseen ryhmä yhtenäisyyttä. Tää on meinaa aika mielenkiintoinen ilmiö, kun sama juttu oli viime kaudellakin. Silloinkin oli selkeästi ryhmittymä joka otti silloiseski silmäntikuksi Kätlinin. Sillä kerralla onneksi oikeus tapahtui ja kiusaajat putosivat kaikki yksi toisensa perässä pois ja käbä selviytyi äänestyksistä voittajan lukuun ottamatta viimeistä.

Nyt on Marikan vuoro joutua silmäntikuksi. Tosin tällä on vain sellainen persoona että siitä joko pitää tai vihaa. Ainakin vaikuttaa siltä, ja erityisesti kun suomalaisittain hän on outo ilmentymä kun hän onkin äänekäs ihminen, niin ei ihan samanlailla kerää sympatiaa kun joutuu kiusatuksi kuin mitä viimekauden Kätlini. Tosin ei vielä voi sanoa varmaksi, kun ei vielä kunnon kahden väliset äänestykset ole lähtenyt käyntiin vielä. Kyl tämäkin flikka jo sympatiaa ja kannatusta on alkanut mukavasti keräämään tuolla aidoilla big brother sivustoilla.

Pahoin pelkään että, tuo Marika joutuu äänestykseen seuraavat 6 kertaa peräkkäin jos hän selviytyy äänestyksistä voittajana. Häntä tuntuu niin moni talon asukki kahdehtivan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Saw

Mulla ei oo tuulipukua ja katon tota.

Mulla on vain puuvilla takki ja sitten nahkarotsa. Niillä pärjätään koko talven ympäri.

Tän vuoden bb-avaus keräsi myöskin ennätysmäärän katsojia, eli 628 000 katsojaa.

Vierailija
Mut, noita elukoita ei tarvii itse ruokkia. Ja ne on hassuja ku ne touhuu kaikennäköistä. Mukava tutkia miten ihmiset reagoi eri juttuihin ja miten muodostuu aina joitai porukoita ja ne yleensä pistää sit jonkun silmätikuks, ehkäpä vahvistaakseen ryhmä yhtenäisyyttä.

jaa.ite ainakin työelämässä törmään päivittäin ihan sahanmoisiin ilmiöihin,ei sitä mistään telkusta tarvi enää kattella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat