Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ole ollut pitkään kiinnostunut unista ja alitajunnasta. Minusta tuntuu, että unet ovat jollakin tapaa sama kuin ajattelu, mutta visuaalisessa ja tiedostamattomassa muodossa. Joskus kun olen ollut valveillaolon ja unen rajamailla sanat mielessä tavallaan tuntuvat muuttuvan kuviksi ja sitä kautta mieltä painavat asiat niinkuin halut ja pelot saavat muodon.

Mutta edellä kirjoitettu on silti vain todella yksinkertainen näkökulma hyvin monimutkaiseen ja mysteeriseen asiaan. Haluaisin kuulla teidän ajatuksianne tästä aiheesta

Kommentit (2)

QuuF
Seuraa 
Viestejä4
Liittynyt25.2.2018

Mäkin oon tosi kiinnostunut unista!!! En tosin tiiä mitä ajattelen unien olevan mutta jos se on kuten sanoit ajattelua visuaalisessa muodossa niin ajatukseni ovat aika sotkuisia :p Aloitit keskustelun 8 vuotta sitten joten jos vielä jotenkin saat viestini ja olet ollut nämä kaikki 8 vuotta kiinnostunut unista niin voisitko kertoa mitä olet saanut selville sillä haluaisin kuulla? :D

JPI
Seuraa 
Viestejä26026
Liittynyt5.12.2012

Omituisimpia kokemiani unityyppejä:
1.) Yksi unessa esiintyvistä tyypeistä minun lisäkseni olin minä itse. Siis näin itseni siinä unessa niin kuin kenen muun tahansa. Tunne oli tosi outo. Muistan vain yhden tapauksen tällaisesta unesta.
2.) Kaksikerroksinen uni siinä mielessä, että kun siitä unesta herää, niin se herääminenkin on vain unta ja siinä siirtyy ikäänkuim siihen ensimmäiseen unen kerrokseen. Muutamia kertoja sattunut.
3.) Toissa yönä näin kautta aikaa ensimmäisen unen, jossa kerroin vähän aikaisemin samana yönä näkemääni unta jollekkin ihmiselle. Siis ensin näin unta ja kohta perään toista unta, jossa kerroin jollekkin tyypille siitä ensimmäisestä unesta..Tosi outo tunne, hah.

Ehkä jatkuu jos muistaa lisää

3³+4³+5³=6³

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat