Sivut

Kommentit (114)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26221

jussipussi kirjoitti:
parantunut
Syöpäasiantuntija vaatii: ”Kerro totuus ihmeparantumisestasi, Mikael Jungner!” Hymyn haastattelema biokemian ja molekyylibiologian tutkija on nyt sitä mieltä, että Jungnerin pitäisi kertoa kohtalotovereilleen yksityiskohtaisesti, mikä hänen tautinsa tappoi. Toimitusjohtajan syöpä talttui alle kuukaudessa, joten kysymys on suoranaisesta ihmeparantumisesta.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/syopa ... el-jungner

Mikä onkaan totuus? Saammeko sitä koskaan?
Vai onko tämä jokin vaalitemppu?

Vaatimus on hyvin perusteltu, "kansalla" on oikeus tietää pitääko tässäkin "rahalla saa ja hevosella pääsee" paikkansa?

Kyllä tämä pitää paikkaansa..jos joku tärkeä tai nuori sairastuu hän on kiireeellisempi kuin 80-vuotias.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26221

N-77 kirjoitti:
Olen 100% yhtä mieltä kofeiinin haitallisuudesta. Olen 42- v nainen ja olin kofeiinin ja kahvin suurkuluttaja tähän kesään saakka. Minulla on ollut runsaasti munasarjakystiä (joiden määrää kahvi lisää) jotka voivat altistaa syövälle, nyt munasarjassani on epänormaali muodostelma joka vaatii lisätutkimuksia sekä lisäksi rakkoa painava myooma. Refluksitautini on käytännössä katsoen poissa nyt kun olen ollut pari viikkoa ilman kahvin ruskeaa huumetta. Vatsa on paljon rauhallisempi. Rakkokin on vähän rauhallisempi vaikka myooma juoksuttaakin vessassa. Kahvin ainainen käyttö aikaistaa vaihdevuosia. Ei tee enää mieli kahvia ja voin kertoa että OLEN NYT PIRTEÄMPI kuin kahvin juojana olin!!! 

Toiveeni on ettei olisi syöpää eikä vaihdevuosia sekä että myooma katoaisi  ilman radikaaleja leikkauksia esim . serrapeptaasilla. Kadun että join kahvia .En halua juoda sitä enää ikinä. Haluan terveyteni BACK FOR GOOD :)

N-77

Oho...mihin vaihdoitte kahvin ?

- M. King Hubbert

Sisältö jatkuu mainoksen alla
N-77
Seuraa 
Viestejä25

Vaihdoin kahvin löydettyäni vihdoin jotain mieluisaa tilalle: Twinings infusiot (ehkä uutuuksia), näistä haudukkeista 2 eri makua on mieluisia: rooibos&strawberry&vanilla (aika mauton tosin) ja etenkin orange&mango&cinnamon on ihana samettinen voimakkaan makuinen  lämmin juoma, ei edes närästä vaik on appelsiinia ja mausteita. Kahvi se on mikä närästää. Voin lämpimästi suositella maistamaan mainitsemiani makuja. Kahvitta olo oli tietenkin ensimmäisten päivien ajan tosi vaikeeta, mutta nyt en edes ajattele että haluaisin kahvia, enkä mene enää automaattisesti kalliin termoskeittimeni luokse. Mulla on muoviton vedenkeitin, tilasin Ottoni Fabricalta Italiasta. Olen vähävarainen vaikka keittimet on kalliita. Ihanaa että olen vapautunut ankarasta riippuvuudesta. 

N-77

N-77
Seuraa 
Viestejä25

En syytä vaivoistani pelkästään kahvia, olen parin vuoden ajan syönyt uuniranskalaisia (akryyli amidi, aiheuttaa jopa syöpää) helppouden takia jopa lähes  päivittäin ja koska ruokavalio on ollut rajallinen (ei sokeria, viljoja (paitsi riisi), ei mitään maitotuotteita). Jätin ruoka-aineita pois reflun takia, toisaalta onneksi, sillä tutkimukset (kuten uusi ruotsalais tutkimus) kertovat: maito lisää esim. naisten syöpiä 50%. Oli virhe korvata  ranskiksilla. Nyt syön terveelisemmin: kookosmaito-katka-vihanneskeitto, alaskanseiti, tonnari(tosin kasvis öljyt ei hyvä), oliiviöljy(hyvä), kookosöljy, koko liha, ne vihannekset joita pystyn syömään, pähkinät, tumma suklaa, manuka-hunaja jne. luomua, lisäravinteita. Poltan harvoin, mutta sekin on liian usein. En juurikaan käytä alkkista. En ole varma sopiiko kananmuna minulle. 

N-77

N-77
Seuraa 
Viestejä25

Major_Breakthrough kirjoitti:
Onko ylipainoa ?

Ei ole ylipainoa jos lihavuutta tarkoitetaan. Minulla on noin 30kg(!) neste turvotusta, viimeksi parivuotta sitten se meni hetkessä pois, käytin rautatabletteja+vitamiineja+b-12  ja join silloin vihreää teetä, olin tällöin myös hetken kahviton. Kadun et jätin myöhemmin thyroxinin(kilpparivajis lääke) omatoimisesti pois rytmihäiriöiden takia, mutta nyt huomaan et nekin johtui kahvista. Edes crocsit ei mahtunut jalkaan tässä yhtenä päivänä turvotuksen takia, vaikka mulla on muutoin kapea jalka. Nyt (p*llu)lääkäri määräsi myös kilppariarvot mitattavaksi kun olin siellä tarkastuksessani. Ei sais käyttää tollaisii nimityksii lääkäreistä, mutta yritän piristää itseäni roiseilla jutuilla, sillä tutkimus löydökset ahdistaa nyt melkoisesti. Naistentautien lääkäri sanoi kyllä että on muitakin mahdollisuuksia kuin syöpä munasarja massassa kun kysyin asiasta. Mutta tietämättömyys on pirun ahdistavaa. Olen lapseton (omasta halustani) ja se vähän lisää gyn. syöpäriskiäni. Tykkään seksistä ja on kauheaa ajatella että tulisi vaihdevuodet tai joutuisi poistamaan osia , mihin en aio suostua. toinen munasarja on max. minkä poistoon suostuisin.

N_77

N-77
Seuraa 
Viestejä25

Valitettavasti aiemmin reflu oli kovin paha (vaati aiemmin mm. k 30cm kiilattyynyn nukkuessa) että kävely saati pyöräily tuntui mahdottomalta koska vartalon liikeet pahensivat heti hapon suoraa virtausta, siis suoraa virtausta, ei pelkkää hapanta röyhtäilyä. Kerran heräsin ruokatorven kramppiin ja tukehtumis tunteeseen reflun takia.  Joten valitettavasti en ole liikkunut, paitsi vasta ihan viime viikkoina(kun ei enää reflua) olen päässyt tekemään rakastamiani kävelyitä meren rannalla ja metsäteillä (kävelen nyt noin 4km lähes päivittäin). Rakastan sumuista ilmaa ja jopa sadetta kun ulkoilen, vaikka lämpökin on ihanaa. Siispä minulla ei ole tähän saakka ollut liikunnan antamaa suojaa syöpää vastaan. Ei myöskään e-pillereiden suojaavaa vaikutusta. Hyvä asia on ettei suvussani tietääkseni ole taipumusta naisten syöpiin, ehkäpä on hyvät geenit siinä mielessä?

N-77

Vierailija

N-77 kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa ?

Major Breakthrough, Sinulla on paljon kirjoitettuja viesteja :)

N-77

Ylipaino altistaa ennenaikaiselle kuolemalle.

Majuri se tietää kuinka hurmata nainen.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52975

Idunpurija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa ?

N-77

Ja sinä tiedät miten luoda tarinassa sellainen.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52975

Idunpurija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa ?

N-77

Sinähän usein oluen siivittämänä luot tarinoita ja niihin fiktiivisiä henkilöitä. Nehän voisi avautua kuin kukat oman elämänsä yksityiskohdista ne henkilöhahmot  jotta palstankirjoittajat huumaantuisi tarinoista ja eivät voisi muuta kuin mennä tarinaan mukaan?

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15468

N-77 kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa ?

N-77

Meinaatko että parillä viestillä saisi suomen nousuun ja maailman pelastettua? Kyllä se vaatii 20k viestiä kuudella eri nimimerkillä ja 18000 kuvaa.

MJ

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26221

Minijehova kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa ?

N-77

Meinaatko että parillä viestillä saisi suomen nousuun ja maailman pelastettua? Kyllä se vaatii 20k viestiä kuudella eri nimimerkillä ja 18000 kuvaa.

Edistyselliset inssit saivat bannattua alussa 18 000 viestin jalkeen...nyt 38 000 kolmella.

- M. King Hubbert

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52975

Minijehova kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Harrastatko liikuntaa ?

N-77

Edistyselliset inssit saivat bannattua alussa 18 000 viestin jalkeen...nyt 38 000 kolmella.

Onko inssi arkkitehdin arkkivihollinen?

https://www.youtube.com/watch?v=AxxL3MtIIe4 .

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat