Mies, elä stressaa!

Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Naiset tuntevat enemmän vetoa miehiin joilla on alhainen kortisolitaso, ts ovat vähemmän stresaantuneita:

http://www.livescience.com/culture/stre ... 00914.html

Kommentit (7)

Vierailija

Eli mies, joka saa eniten pimpsan kanssa orgasmeja, saa eniten naisia. Onpa yllättävää.

Sex before stressful events keeps you calm.

But make sure it's penetrative sex - the magic vanishes if you pursue other forms of sexual gratification.

He speculates that release of the "pair-bonding" hormone oxytocin between partners might account for the calming effect.

http://www.newscientist.com/article/mg18925365.500

Vierailija

Onko tässä syy siihen, miksi naiset rakastuvat renttuihin?

Vai onko niin, että mies jonka ei tarvitse raataa, on pakko olla lauman hierarkiassa korkealla?

Toisaalta jos unohdetaan sosiaalinen puoli kokonaan, niin voihan alhainen stressitaso kertoa myös pelkästään fyysisestä kompetensista. Hyvä kuntoinen mies ei stressaannu niin helpolla kuin huonokuntoinen.

PS. Olen juuri nyt niin kierolla tuulella, että haluan kuulla jonkun sosiobiologiaan uskovan ihmisen selityksiä.

Vierailija

Levollinen, muuten atraktiivinen mies on paljon vähemmän torjuvan oloinen kuin kiireissään viuhtova saman tasoinen (näkyy liikerytmistäkin) ja ehtii oleilla naisen lähellä vahvistamassa kiinnostavuuttaan. Hänellä riittää aikaa ja energiaa viedä kosintamenot läpi. Minuuttien aktin esityöt voi viedä tunneista viikkoihin. Se on kuin röökin polttaakseen tekisi päiviä töitä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tietää
Minuuttien aktin esityöt voi viedä tunneista viikkoihin. Se on kuin röökin polttaakseen tekisi päiviä töitä.

Mulle tuli surullinen olo sun surkean seksielämän takia. Otan osaa, vilpittömästi!

Hämmentää.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
Vatkain
Mulle tuli surullinen olo sun surkean seksielämän takia. Otan osaa, vilpittömästi!

Mulle kans vilpitöntä osanottoa, mäkin haluun!

Mutta joo, kumma nähdä näin vanhan ketjun poNpsahtavan. Shriek esittää hyviä kysymyksiä, mutta en osaa ottaa kantaa muuten kuin silleen hieman nyökkäilemällä.

Kaiketi stressin oireet rumentaa molempia pukusuolia kuitenkin? Toiset voivat tosin peittää ne meikillä, kiähähää.

Uusimmat

Suosituimmat