Ihme ilmoitus Panda-virustorjunnasta

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Eli näytölle tulee tämän tästä ilmoitus, että vaarallinen käyttö estetty. Liittyy johonkin etäkäyttöön ja kohteena on web-kameraa käyttävä LVPRCSRV.exe.

Palomuuri on rautana ja ohjelmallisena. Lieneekö tuo Panda-ohjelman ylireagointia vai lähettääkö tämä laite livekuvaa maailmalle. Pitääkö kammata tukka? Sen verran vainoharha nostaa päätä, että taidan teipata kameran.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (7)

Vierailija

Onko tuo se Panda Cloud Antivirus vai se toinen? Cloud-versio ilmoitteli minulle ainakin vaikka mitä eksoottisuuksia, joten vaihdoin sen AVG:hen takaisin...

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä laitan aina webcameran silmän eteen teipin, jotta ne ei nää mitä mä teen koneen ääressä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Pandan tukisivustolta ehdotettiin kameran ohjelman päivittämistä. Tein niin ja ilmoitusta ei sittemmin ole tullut. Kiittelin tukea ja nyt minua voi tarkkailla niin ettei tarvitse huolehtia ulkonäöstä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Itelläni pyörii täs Pandan cloud antivirus ja iha mukavasti pelittää, eikä valittele turhia. Web-kameraa ei koneeseen tosin ole kytkettynä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
totinen
Mitä sinä sitten teet tietokoneella?
Jaa mää vai?
Työaikaan tutkin tiedettä, vapaa-aikana monipuolisesti nautin webi-, elokuva-, musiikki-, peli- ja aikuisviihteestä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Teippi on minullakin läppärien kameroiden edessä. En ole edes keksinyt mihin niitä voisi hyödyntää, paitsi urkintaan. Kytkimettömät kiinteät mikit ovat myös harmillisia, mutta niille ei ole tullut annettua lobotomiaa kuin harvoin. On nytkin tässä makuuhuoneessa 3 läppäriä joissa kaikissa peitetty kameran linssi teipillä.

- Ubi bene, ibi patria -

Uusimmat

Suosituimmat