Ovatko modet puolueellisia - kysely !

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Ja ...tanan hidaskin tämä on taas, "Tiede" voisi lopultakin uusia tätä sivustoa ylläpitävän Commodoren vm. 1965 !

Siispä galluppiin, ovatko modet puolueellisia? Kyllä, sanon minä ! Avaanpa topicin mistä vain,se menee oitis vapaaseen sanaan. Kuka hyvänsä muu voi avata topikin vaikka takapuolestaan ja se pysyy otsikoissa, muut saavat käyttää sopimatonta kieltä (vrt. Feno) rangaistuksetta, vain minua rangaistaan. Tämä on niin väärin !

Kysytään nyt !

(Todellinen syyhän tähän on ylivoimaisuuteni, kaikki avaamani keskustelut tulevat suosituimmiksi ja sitä ei lehti kestä, koska ideologisena lähtökohtana on mokaamiseni )

Chiao, suuntaan Camaron(312 hp) nokan kohti Cape Kennedyä ja palaan foorumille ensi yönä Suomen aikaa - kadehtikaa vapaasti, se lyhentää ikää, hah-hah-haaa ... )

Sivut

Kommentit (40)

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007

On sulla Hannu aikamoinen riippuvuus tähän virtuaaliyhteisöön, kun et malta olla pois, vaikka matkaat pallon toisella laidalla.

Onhan sinun juttuja _ajoittain_ mukava lukea, mutta, kaikella ystävyydellä, nyt ylivoimaisuutesi ilmenee lähinnä virtuaalisten pelle-paidan saajien kesken.

Yksinäisyys ilmenee niin monin tavoin. Toppuuta vähän, matkaile ja nauti.

Nupo
Seuraa 
Viestejä208
Liittynyt20.1.2010
Hannu Tanskanen
Todellinen syyhän tähän on ylivoimaisuuteni, kaikki avaamani keskustelut tulevat suosituimmiksi ja sitä ei lehti kestä, koska ideologisena lähtökohtana on mokaamiseni

Kaikkihan toki pyörii sinun napasi ympärillä, eikö? Toisekseen: onko suosituimmuus joku kriteeri? Tarpeeksi raflaavat otsikot saavat ihmiset avaamaan topikin (niinkuin nyt itselleni kävi tämän kanssa) riippumatta sisällön järkevyydestä. Raflaavien otsikoiden kehitteleminen taas kuuluu lähinnä seiska- yms lehtiin, joten voisitkin siirtyä mahtavine toimittajataitoinesi sinne. Oikeastaan pitäisi kehittää joku Hannu-filtteri, ettei vahingossa avaisi topikkejasi, nyt ei muista aina tarkastaa.

En muuten voinut vastata, koska vaihtoehdot ovat kovin hannumaisia. Etkö uskalla laittaa vaihtoehtoa "modet eivät ole puolueellisia"?

Vierailija
Hannu Tanskanen
Avaanpa topicin mistä vain,se menee oitis vapaaseen sanaan. Kuka hyvänsä muu voi avata topikin vaikka takapuolestaan ja se pysyy otsikoissa,

Mitäs sillä on väliä millä osastolla ketju on, ihan samalla tavalla se näkyy "näytä aktiiviset viestiketjut"-linkin kautta, jota varmaankin 99,9% käyttää.
Jos/kun avaat aiheita jotka kuuluvat vapaasana-osastolle, on ihan normaalia että ne siirretään sinne. Laita itse avauksesi sinne minne ne kuuluu, ettei modejen tarvitse vaivautua.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009
fenomenologi
Mitäs sillä on väliä millä osastolla ketju on, ihan samalla tavalla se näkyy "näytä aktiiviset viestiketjut"-linkin kautta, jota varmaankin 99,9% käyttää.

Kiitti vinkistä.

Siinä kyllä toisaalta syy siihen, miksi niin moni hyväkin aihe "kuolee", kun tulee uutta päälle

Juha Myllärinen, Lappeenranta

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Hannu Tanskanen
Avaanpa topicin mistä vain,se menee oitis vapaaseen sanaan.

Luulisi sinun lopulta jo itsekin osaavan avata nämä vapaaseen sanaan kuuluvat hutaisut sinne niin että moderaattoreiden ei tarvitse vaivautua.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Ketjun suositummuus ei itse asiassa tule esiin sillä, että kuinka monta sivua ollaan ketjuun kirjoitettu, vaan yksittäistä viestiä kohtaan olevan lukijamäärän perusteella. Tämän saa helposti selville jakamalla katsottujen määrän viestien määrällä. Vähemmän suositut eli vähemmän luetut jäävät alle 20 lukijan määrään per viesti ja parhaimmillaan sitten lukijamäärä voi olla yli 80 lukijankin hujakoilla per viesti.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Stinger:
”Ketjun suosituimmuus ei itse asiassa tule esiin sillä, että kuinka monta sivua ollaan ketjuun kirjoitettu, vaan yksittäistä viestiä kohtaan olevan lukijamäärän perusteella…”

Hyvin pitkälle, juuri näin. Mutta tilastot ja numerot ovat periaatteessa luotu juuri sitä varten, että niitä voi sopivalla tavalla käyttää väärin. Uskon Herr Tanskasen olevan kohtuullisen isämaallinen, joten käytetään numeroja sekä ehtolauseita, niitä helpommin ymmärrettävämmässä muodossa – ”syy ja seuraus” -periaatteella.

Jos Liar, liar –elokuva ja Lemmikkieläindekkarit ovat saaneet enemmän katsojia maailmassa, kuin siitä löytyy Paavo Nurmesta tietoisia olevia persoonia, niin miksemme purkaisi Olympiastadionin vieressä olevaa patsasta ja sijoittaisi siihen uutta, jossa Jim Carrey naamaa väännellen tunkee ulos virtahevon ahterista?

Jos käyttää numeroita, niin pienempikin johdonmukainen, asiaankuuluva peruste olisi paikallaan?
Ja tiedän, sonnanheiton kuuluisi olla maailman laajuisesti arvostettu urheilulaji.

Niin se vastaus: Eivät tarpeeksi.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
Re: Ovatko modet puolueellisia - kysely !

Kyllä ovat.

Aina ja kaikkialla.

Myös atk-pohjainen moderointi olisi puolueellinen, koska jonkun ihmisen pitäisi määrittää ohjelmiston parametrit. Jos ihminen ei ole puolueellinen, hän on jollain tavoin vaikeasti rajoitteinen, sillä lajina ihmisen eräs kantava voima maailman valloituksessa ja päätymisessä koko Maapallon hallitsevaksi pedoksi on ollut juurikin puolueellisuus.

- Ubi bene, ibi patria -

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
McAber
Stinger:
”Ketjun suosituimmuus ei itse asiassa tule esiin sillä, että kuinka monta sivua ollaan ketjuun kirjoitettu, vaan yksittäistä viestiä kohtaan olevan lukijamäärän perusteella…”

Hyvin pitkälle, juuri näin. Mutta tilastot ja numerot ovat periaatteessa luotu juuri sitä varten, että niitä voi sopivalla tavalla käyttää väärin. Uskon Herr Tanskasen olevan kohtuullisen isämaallinen, joten käytetään numeroja sekä ehtolauseita, niitä helpommin ymmärrettävämmässä muodossa – ”syy ja seuraus” -periaatteella.

Jos Liar, liar –elokuva ja Lemmikkieläindekkarit ovat saaneet enemmän katsojia maailmassa, kuin siitä löytyy Paavo Nurmesta tietoisia olevia persoonia, niin miksemme purkaisi Olympiastadionin vieressä olevaa patsasta ja sijoittaisi siihen uutta, jossa Jim Carrey naamaa väännellen tunkee ulos virtahevon ahterista?

Jos käyttää numeroita, niin pienempikin johdonmukainen, asiaankuuluva peruste olisi paikallaan?
Ja tiedän, sonnanheiton kuuluisi olla maailman laajuisesti arvostettu urheilulaji.

Niin se vastaus: Eivät tarpeeksi.

Virtahevon ahterista juu...Niinhän tuo kyllä väliin tulee mieleen, että joitakin trollilta vahvasti vaikuttavia jätetään rankaisematta ja joistain ehkä ylläpidon tai moderaattorien tietämistä lieventävistä asiahaaroista johtuen (esim. näiden kirjoittajien itsensä kertomista/syöttämistä syistä) sitten saavat levittää vähemmän asiallisia, inhorealistisia ja muutenkin löyhkääviä kirjoituksia, joilla ei ole tieteeseen yhteyttä hyttysen kyynelpisaran vertaa ja perseillä muille toisinaan asiallisillekin kirjoittajille. Kyllä minäkin väliin mielelläni haluaisin olla ottamatta vastuuta sanoistani ja välittämättä muiden tunteista räyhätä näille sonnanlevittäjille ja sitten väittää olevani edesvastuuton, koska satun potemaan bolivialaista perseilyoireyhtymää tai papua-new guinealaista paskiaissyndroomaa...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

"On sulla Hannu aikamoinen riippuvuus tähän virtuaaliyhteisöön, kun et malta olla pois, vaikka matkaat pallon toisella laidalla"

No niin, ajattelin kertoa hieman kokemuksia vaikkapa Chevy Camaro 2011 (312 hp) ajosta,mutta yllä olevan kommentin luettuani suljin koneen ja luovutin. Antaa olla, kun kateus ja vihamielisyys täällä moderaattoreita myöten on tuota luokkaa, ei sitten, lopetan. Ei helmiä sioille !

Kertoilkaa nyt sitten täällä vaikka suicidiyrityksistänne, yks persläpihän tämä sosialismin paratiisi onkin, kun ei saada tarpeeksi rahaa sossusta, uhataan vetää itsensä hirteen? Tehkää laiskurit työtä, yrittäkää, niin ei tule itsetuhoisia ajatuksia omaan napaan tuijottaessa !

Haistakaatte huilu koko Rööperin sakki !

(Jos teitä rassaa, että minä olen täällä, ette sattuneet huomaamaan, että tekin olette ?)

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
Hannu Tanskanen
"
---snip---
(Jos teitä rassaa, että minä olen täällä, ette sattuneet huomaamaan, että tekin olette ?)

Ei rassaa ei.

Päinvastoin, vaikka kuulutkin ideologisista syistä turhaan sumuvaloja käyttäviin.

Oli jo aikakin palailla. Aweb:kin jo tuskissaan väittelee synnytysrepeämistä, kun ei muuta vastusta löydy.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

No,aika kauniisti saatte pyytää, että minä enää sanaakaan lausun Ameerikasta tai autoistaan,vaikka ainoathan ovat siellä ja kulkuneuvot täällä ! Todella tippa tuli silmään, kun piti Hertzin upean keltainen petonsa (312 hp) jättää, ollapa tuollainen kotona !

Vai on aweb jo epätoivoissaan siirtynyt alapäähän, synnytyskipuihin (missä?), minä luulin Riitan olevan jo kuivahtanut vanhapiika ? Päivän hesarissa oli taas hyvä Fingerpori, nauratti niin että meinasin aamupöntöltä pudota: "Hassu tätini on kylässä ja puhui yön läpeensä". "Huh,kuvottavaa, olisi edes puhunut kännykkäänsä !", vastaa toinen !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat