Modet voi korvata kohta variksilla

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nyt kun varis syö kaksi toukkaa aamulla, niin koko päivä ei mee ravinnon ettimiseen. Niin ne siis voivat käyttää luovaan ajatteluun kaikki aikansa. Eli kohta ne on niin fiksuja että internetin palstojen modet voi korvata variksilla.

Kommentit (15)

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005

Jos ajatellaan, että moderointiin tarvitaan älykkyyttä ja sitä mitataan älykkyysosamäärällä, varikset luultavasti peittoavat nykyiset moderaattorit.

Vierailija

Aweb kirjoitti:

Luulin teidän olevan variksia.
Perkeleen Aweb, MINUN piti sanoa tuo. Sanotaan uudelleen. Luulin teidän olevan variksia. Ääh, ei se oikein tunnu samalta.

Vierailija

Ihmettelin, et onks Tiäriski muka alkanu ryyppäämää?
Ei muuten;
Tietenkin väärinkäsitysten välttämiseks, joku luuli et mä oon sä..., eiköhän me olla samalla meiningillä liikkeellä, ihan sama kumpi on kumpi. 2 yksilöä ollaan..
Voin kertoa salasanani, jos tuuraat, mä voin sitte höpöttää niitä näitä sun salasanan avulla jos oot jossain.
Vähän (liian?) lujaa meni kesä, aika rankka juhlameininki, no hengissä selvittiin jälleen.
Jos on hyvä ilma, ei voi jäädä tietenkään sisälle istumaan.
Minigolffia, sitäsuntätä, puutarhajuhlia, loppukesällä alkaa ideat oikeesti loppumaan.
Ei oo ehtiny kutsua kavereita kylään, siis niitä kavereita, joita ei kunnolla tunne, tai tutustuu netin kautta, ei ole tullut tilaisuutta.
Kuis Tiäris, katso syyskauden avajaisjuhlat, mun pitää mennä nyt asentamaan, neiti vaatii nettiä..

Erakko
Seuraa 
Viestejä1807
Liittynyt26.8.2005

Tasangot Varis (engl. Crow). Oma nimitys Absaroka tai Apsáalooke, suomalaisena apsaroke - nimityksen merkitys linnut, ehkä "varikset". Varikset asuivat muinoin Yellowstone-joen laaksossa puhvelin nahasta valmistetuissa, suurikokoisissa tiipiissä. Tyypillisiä tasankojen metsästäjiä. Turkiksilla kauppaa käyvälle American Fur Companylle varikset olivat intiaaniheimoista ehkä toiseksi tärkein kauppakumppani. Sotivat riistamailleen tunkeutuvia muita intiaaniheimoja vastaan kärsien usein tappioitakin. Varikset tulivat tunnetuiksi Yhdysvaltain armeijan tiedustelijoina. He olivat siouxien vihollisia ja auttoivat armeijaa sodissa siouxeja vastaan. Hidatsojen lähisukulaisia ja ystäviä. Varisten katsotaan varhemmin erottautuneen omille teilleen juuri hidatsoista. Väkiluku varhemmin 4 000 - 5 000 henkeä ja nykyisin noin 10 000. Nykyinen asuinpaikka Montana, lähellä Little Big Hornia.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tiäremiäs
Nyt kun varis syö kaksi toukkaa aamulla, niin koko päivä ei mee ravinnon ettimiseen. Niin ne siis voivat käyttää luovaan ajatteluun kaikki aikansa. Eli kohta ne on niin fiksuja että internetin palstojen modet voi korvata variksilla.

Mut voi korvata jo nyt.

Hämmentää.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
tiäremiäs

Mut voi korvata jo nyt.

Varikset ei voi tuijotella nenänvartta pitkin lyhyitä miehiä

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
asdf
Vatkain
tiäremiäs

Mut voi korvata jo nyt.

Varikset ei voi tuijotella nenänvartta pitkin lyhyitä miehiä

Nii joo. Ei mua voikkaan korvata vielä variksella.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat