Kaksi tornia Stadionilla ...! ...? ...

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

kävinpä pikkaisen kuvauksilla
eli alkeelliskameroineni elonäkymän ikuisin.
Kuvat skannasin ... ja katseltavaksenne linkitin:

http://naispaholainen.kuvat.fi/kuvat/Sy ... 010++2.jpg

Myös minä alueella liikuin
vaan tokkopa aidalla kiikuin
saati katsomoon lipun ostelin.
Kuulumoon pääsin, vaikk` vain lähettyville nostelin.

Kommentit (4)

Vierailija

Yksi sormus löytää heidät, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
Piru Naiseksi
kävinpä pikkaisen kuvauksilla
eli alkeelliskameroineni elonäkymän ikuisin.
Kuvat skannasin ... ja katseltavaksenne linkitin:

http://naispaholainen.kuvat.fi/kuvat/Sy ... 010++2.jpg

Kivat tornikuvat stadikalta (edit siis stadionilta) Mulle jäi kuitenkin vaikutelma, että toi "satula lätäkössä" olisi Elielinaukion dösäasemalta. Ihan kuin takana näkyisi dösä ja oikealla yläkulmassa pieni siivu ravintola Vltavan takakulmasta. Olenko ymmärtänyt oikein?

Riittoisampi keskustelukumppani.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Nyt kun kävin katsomassa google-mapsista, olen 100% varma, että kuva on Elielinaukion dösäasemalta. Se on otettu postitalon toisesta kerroksesta ja satula on sisäänkäynnin katoksella, jonka etureunassa on sinisillä neonvalokirjaimin kirjoitus "kirjasto bibliotek".

Riittoisampi keskustelukumppani.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Aivanpa oikein tunnistettu, kuomanen -:)lauri ... satula oli todellakin hylätty lätäkköön Postitalon luo paikkaan, jossa se näkyi Kirjasto 10:n ikkunasta. Hiukan minua ihmetyttää, miten esine oli sinne lennähtänyt mutta mitä ilmeisimmin ihmiset keksivät toinen toistaan hassumpia tapoja dumpata romujaan. Saattaahan olla niinkin, että joku harjoitteli yön pimeydessä donkkaamista välineenään pallon sijasta pyörän satula...
Kuljetan kirppikseltä ostamaani alkeellista filmikameraa mukanani kaupungilla ja näppään otoksen silloin, kun löydän kiinnostavan kohteen ja kerkiän kuvata. Hiljalleen alan oppia tuntemaan myös kameran rajoitukset: esimerkiksi täysikuuta sillä ei kannata ikuistaa: kiertolaisemme jää pikkuiseksi palloksi kuvan yläosaan.

Uusimmat

Suosituimmat