mtv3

Seuraa 
Viestejä337
Liittynyt6.1.2010

Millä hiton ohjelmalla nuo mtv3/subtv:n ohjelmat näkyvät?

Kommentit (13)

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008

Olisiko ongelman syy tämä:

mtv3
Ohjelma on suojattu Microsoftin DRM-teknologialla, mistä johtuen ohjelmaa voi katsoa vain Internet explorer selaimella.

We're all mad here.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla on Sub ja Maikkari toimineet ihan Firefoxissa. Laittanut vaan selaimen ohjelman kohalta auki. Vai onko tossa Bb:ssa jokin erityissalaus?

Hämmentää.

-PP74-
Seuraa 
Viestejä337
Liittynyt6.1.2010
abskissa
Olisiko ongelman syy tämä:
mtv3
Ohjelma on suojattu Microsoftin DRM-teknologialla, mistä johtuen ohjelmaa voi katsoa vain Internet explorer selaimella.

Formula ja ralli juttuja ku yrittää katella niin tuon se ilmoittaa. Ei kuiten tässä BB:ssä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla toimi joskus maikkarin videot Ubuntulla Firefoxilla. Mutta ei enää. Onko taas Ubuntun jätkät kussu vai maikkari muuttanut formaatteja?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Uittu, mä lopetin koko TV-ohjelmien kattelun kun aina piti olla virittelemässä jotain kilkettä että sai virrastanapattua ne leylle talteen.

Nitkunatkunkitinäänitinäänillitystä

Nyt on usb-töllötikku. Olen katellut kkauden aikana vissiin 5 min töllöä sillä. Ihme keksintö. Kun olis alkaa kattoo sitä, sieltä ei tuu mitään, ja kun ei oo aikaa, niin sillon tulee. Sitte on nää jatkosarjat. Kuka pystyy olemaan x päivänä, kello x 10 krt. peräkkäin töllön ääressä? Ei kukaan. Ja kuka jaksaa kahlata jotain tv-ohjelmalistoja ja ohjelmoida jotain masinaa nauhoittamaan? Ja sitte ihmetellään kun väki imuroi netistä epävirallisesti sisältöä.

Kiitos. Toi autto taas jaksamaan.

Ei p...kele. Nyt tuli mieleen se YLEn kuluttama rahasumma. Voi jösses.

Nyt en saa kyllä nukuttua. Rupeen kattoon Stargate_Atlantis_ S01E07_finsub

- Ubi bene, ibi patria -

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Pacanus Rusticanus
Wraitheja! Niihin ei kannata koskaan luottaa. Ja ne on siistimpiä pahiksia kuin Geniin mulkut.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
Saw
Pacanus Rusticanus
Wraitheja! Niihin ei kannata koskaan luottaa. Ja ne on siistimpiä pahiksia kuin Geniin mulkut.

Pikkasen työn takana nua 5 kautta subeineen, mutta kyllä se näköjään onnistuu kun vähänpaljon viittii.

Santakuopalla kuvattu S01 ulkokuvaukset niinkon se yks Spede-elokuva. Animointi heikompaa kuin StarWreckissä. Näyttelijät vanhoja scifi-raakkeja + ihan uusia naamoja. Käsis on akuankasta.

Kaikenkaikkiaan siis erittäin hyvää viihdettä. Pitää vain muistaa jättää aivot narikkaan.

- Ubi bene, ibi patria -

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Pacanus Rusticanus
Pikkasen työn takana nua 5 kautta subeineen, mutta kyllä se näköjään onnistuu kun vähänpaljon viittii.
Mä klikkailin aikanaan boksit postitse. Vois katsoa toistamiseenkin...

Vierailija
Saw
Mulla toimi joskus maikkarin videot Ubuntulla Firefoxilla. Mutta ei enää. Onko taas Ubuntun jätkät kussu vai maikkari muuttanut formaatteja?

Firefoxiin asennetaan Mediaplayerconnectivity liitännäinen ja VLC-soittimella näkyy hyvin. Totem-soitin hittoon koko viritelmästä

Uusimmat

Suosituimmat