I dear you!

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Sivut

Kommentit (200)

Japetus
Seuraa 
Viestejä9008
Liittynyt20.6.2009

Peura on deer. Tuo otsikko taas tarkoittaa suunnilleen: minä kullanmurutan sinua.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Vierailija
Vatkain
Loistava solisti, sikahyvät vibat äijän äänestä!
Jaa että paremmaksi... herran ääniala oli vissiin nelisen oktaavia (F2-E6).

Seuraava inkaprinsessa pistää paremmaksi.

Yma Sumacin ääniala oli yli viisi oktaavia (B2-C#7). Lisäksi hänellä oli kyky laulaa kahta säveltä yhtä aikaa. Check this out - Yma Sumacin ääniala: http://www.youtube.com/watch?v=jf9LLoF5Y-Q

Pistäkää paremmaksi ja sillä välin YMA SUMAC - CHUNCHO

Japetus
Seuraa 
Viestejä9008
Liittynyt20.6.2009
Kosh
Japetus
Peura on deer.

Tiedän. Siksi niin kirjoitinkin.

Mutta otsikko on I dear you, ei I deer you.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Japetus
Seuraa 
Viestejä9008
Liittynyt20.6.2009
Riäpäle
Ei se ole peura.

Dear vai? Ei niin. Deer kyllä on.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Japetus
Japetus
Peura on deer.

Kosh

Tiedän. Siksi niin kirjoitinkin.

Tiedän senkin. Siksen kirjoittanutkaan niin.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Japetus
Seuraa 
Viestejä9008
Liittynyt20.6.2009
Kosh
Japetus

Käänsit kuitenkin tuon sanan "dear" peuraamiseksi, vaikka sillä ei ole peuran kanssa mitään tekemistä.

abskissa
Google-kääntäjä tietää.

I dear you! -> Uskallan sinua!
I deer you! -> Minä hirvi sinua!
I dare you! -> Lyö jos uskallat!

Tietää tosiaan.

No, viimeinen on tietyssä kontekstissa kyllä oikea käännös ja keskimmäinen susi jo syntyessään. Ensimmäinen taas on täysin päin metsikköä, joskin se, keskimmäisen tavoin, on sitä jo englanniksikin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Kosh
Japetus

Minäkään en kässää mitä yrität sanoa. Tapahtuiko erreys?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat