Syön voita ja kermaa ja oon laihtunut

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

amiksessa kokiksi opiskelen ja oompa huomannut, että eipä voin ja kermansyönti lihota.

päinvaistoin oon laihtunut ainakin 5 kiloa.

Kommentit (13)

Vierailija
MsHorton
Mistä saisi proteiinia riittävästi?
Onko joku hyvä valmiste?

hera, soija, raejuusto ja liha tuli pikaisesti mieleen.

Vierailija

Tänään söin perunoita voimakassuolaisen meijerivoin kanssa. Lievästi sanottuna se oli HERKULLISTA. Olisin voinut syödä mahan täyteen pelkkää perunaa tuon aidon voin ansiosta, pistin kumminkin lihapulliakin sekaan ja valkosipulia.

Kuunelkaa kehoanne, älkää puoskaria.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
MsHorton
Onko joku hyvä valmiste?

Silakka.

Ei sitä proteiinia niin paljoa tarvitse. 20% kokonaiskaloreista riittää, ellei ihan hirmuisesti nostele puntteja.

Vierailija
tiäremiäs
amiksessa kokiksi opiskelen ja oompa huomannut, että eipä voin ja kermansyönti lihota.
päinvaistoin oon laihtunut ainakin 5 kiloa.

Ehkäpä rasvoista rakennettavat hormoonit ovat lisänneet liikunnallisuuttasi.

Jos ei syö rasvoja, menee elimistö hormonaaliseen epätasapainoon ja hälytystilaan, ja alkaa varastoimaan kaiken rasvan mitä saa. Rasvaton laihduttaminen lihottaa.

Vierailija

Näin juuri Antti Heikkilä tänään kertoi akuutissa.

Mutta runsashiilarine ruokavalio ei sovi lääketeollisuudelle, maatalouspolitiikalle ja ravitsemusteollisuudelle.

Näin se vaan menee.

Vierailija

...heitin perunat helevettiin, riisin ja pastan samoin. Lisäsin rasvojen määrää ja paino putosi kahdessa ja puolessa kuukaudessa 22 kiloa. Teholaihis, syynä olivat lähinnä harrastuksen (MMA-painotteinen karate) liikkuvuutta koskevat vaatimukset.

Vierailija
Anonyymi avautuja
Tänään söin perunoita voimakassuolaisen meijerivoin kanssa. Lievästi sanottuna se oli HERKULLISTA. Olisin voinut syödä mahan täyteen pelkkää perunaa tuon aidon voin ansiosta, pistin kumminkin lihapulliakin sekaan ja valkosipulia.

Kuunelkaa kehoanne, älkää puoskaria.

Liika hiilihydraaatti ei ole terveellistä,aiheuttaa kansantaudeista pahimman=Diabetes!

Vierailija
PeterH
MsHorton
Onko joku hyvä valmiste?

Silakka.

Ei sitä proteiinia niin paljoa tarvitse. 20% kokonaiskaloreista riittää, ellei ihan hirmuisesti nostele puntteja.

Suosittelen 30 % proteiinia.

Vierailija
MsHorton
Näin juuri Antti Heikkilä tänään kertoi akuutissa.

Mutta runsashiilarine ruokavalio ei sovi lääketeollisuudelle, maatalouspolitiikalle ja ravitsemusteollisuudelle.

Näin se vaan menee.

Näin meitä kusetetaan! Mutta onneksi jotkut osaavat ajatella omilla aivoillansa.

Vierailija

Mä oon syöny 4 viikkoa kananmunia, munavoita, voissa paistettua kanaa, voissa paistettuja munia. En leipää, välttäny hiilareita. Liikunnan määrän kaksinkertaistin.
Duunissa syön salaattia ja ruoka-annokseen otan pääosin vain lihaa, en hiilareitä enkä leipää.
Paino noussu 2 kg.

Uusimmat

Suosituimmat