Netissä on aina vaan tylsempää

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kummallista miten nämä keskustelupalstat käyvät aina vain ankeammiksi ja niitä on aina vaan vähemmän tarjolla.

Yksi suosikkipalstani on kuulema poissa käytöstä ainakin marraskuulle. Tämä foorumi tässä ei oikein tarjoa tarpeeksi monipuolista keskustelua koska väki vaikuttaa vähentyneen, ja täten saa suurinpiirtein kohta höpöttää itsekseen!

Kaiken huippu oli kuitenkin Suomi24, jossa ihan nätisti ja asiallisesti kirjoiteltuani saan tällaisen viestin kun yritän lähettää kommenttia:

Sorry, you was blocked by admin, so you don't have right to post new message!

Olettaisin että olen nyt IP-bingossa sattunut saamaan jonkun blokatun numeron, minulla kun IP vaihtuu nykyoperaattorillani jatkuvasti. Ja jotta asiasta voisi valittaa, pitäisi S24:lle täyttää lomake kaikilla mahdollisilla henkilökohtaisilla tiedoilla. Jos vain suinkin voin välttää, niin en yhdellekään foorumin ylläpitäjälle ala mitään tällaisia tietojani jakelemaan. En varsinkaan S24:lle jossa yksi käsi ei tiedä mitä toinen tekee. Kai tässä pitää nyt sitten vähintään viikko olla sitäkin mestaa ilman, ellei satu IP vaihtumaan lennosta.

Plääh.

Sivut

Kommentit (16)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Voi, ei kukko käskien laula eikä kana kaakata.

Eikä nykyään kiehdo enää edes seksikään. Kovin alkaa olla löpötyksen aiheet lopussa.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Tilanteesi on todella surkea, sillä jos seksi ei kiinnosta on elämä melkoisen turha paikka oleskella.

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Juu, kyllä sellaisia mitähän pointtia elämässä on -fiiliksiä on ikävästi esiintynyt. Eikä siinä enää auta vaikka ketä kokeilisi.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Netin kulta-aikaa oli ysärillä silloin kun ircissä oli vaan aidot nörtit. Niin ja nyyssit oli kova juttu kans. Sit tää peli meni tämmöseks että ketä tahansa alko lappamaan sisään ja aukomaan pehmosia. Pilalla koko paska. Saisivat laittaa koko netin kiinni.

Ekoilla deittimestoillakin oli oikeesti asiallista porukkaa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Rousseau
Juu, kyllä sellaisia mitähän pointtia elämässä on -fiiliksiä on ikävästi esiintynyt. Eikä siinä enää auta vaikka ketä kokeilisi.

Kannattaa kokeilla kahden vuoden selibaattia.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Saw
Netin kulta-aikaa oli ysärillä silloin kun ircissä oli vaan aidot nörtit. Niin ja nyyssit oli kova juttu kans. Sit tää peli meni tämmöseks että ketä tahansa alko lappamaan sisään ja aukomaan pehmosia. Pilalla koko paska. Saisivat laittaa koko netin kiinni.

Ekoilla deittimestoillakin oli oikeesti asiallista porukkaa.

Chatissa itselläni oli hauskinta vuosituhannen alkupuolella. Keskustelupalstoilla öpauttia vissiin vuosituhannen puolivälissä ja vähän matkaa siitä eteenpäin. Nyt tuntuu että kaikki katoavat kaikkialta ja jää vaan tyhjät foorumit jäljelle. Taikka läsnä on jotain aivan ihme sakkia joiden jutuista ei tajua hevon sitä sun tätä.

Deitit eivät toimi koska kaikki odottavat että heidän ilmoituksiinsa vastataan eikä kukaan kirjoita itse toisille. Ja jos joku kirjoittaa, niin hänelle ei vastata koska ilmoituksen laatija odottaa sitä seuraavaa, tasokkaampaa yhteydenottajaa.

Ja tämmöisen 40+ kantturan on ihan turha kuvitella saavansa yhteyttä edes jotakuinkin ikäisiinsä. Oikein tsekkasin ne kaikki yhdessä palvelussa, kourallinenhan niitä oli, peräti. Ou jeah.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Rousseau
Chatissa itselläni oli hauskinta vuosituhannen alkupuolella.
2000-2002 oli vielä asiat kohdillaan. Mutta sit tuli hankittua muija, ja sekin tietty vaikutti netin käyttöön. Oli enemmänkin valinnanvaraa. Jälkeen päin ajatellen tuli valittua aivan väärä nainen. Vielä kun voisi palata vuoden 2002 alkuun.

Viime kuussa eräällä paikallispalstalla juttelin itteäni nuoremman muijan kanssa, ja tapasin sen sitten. Oli näitä "oman tien kulkijoita". Annoin jatkaa omaa matkaansa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ja yksi juttu mitä en käsitä on se että jos avaan keskustelun jostakin järkevästä aiheesta jossa en puhu itsestäni halaistua sanaa, kukaan ei kommentoi mitenkään tai muutama vain. Mutta annas olla jos aiheena on seksi, seksuaalisuus, pariutuminen, romantiikka ja muu sukupuolten välinen lääp-lääp niin johan sinne ryntää väkeä pilvin pimein. Tai jos nyt sitten lässyttelen jotain itsestäni kun ei muutakaan paikkaa moiseen ole, kun ei ihan viitsi välttämättä itsekseen ääneenkään puhua, niin paremmin siitäkin juttua kertyy kuin tiedeaiheista.

Ja sitten päästään taas haukkumaan kuinka puhun vain itsestäni ja kuinka minulla on aina vaan seksijuttuja.

Mutta paljon hauskempaahan se on kai syyttää ja syyllistää että toi se horisee vaan itsestään ja aina siitä seksistä. Ja varmaan minun syytäni on sekin että tälle foorumille ei enää pahemmin porukat kirjoittele. Kumma kyllä eivät ne kirjoitelleet silloinkaan kun en kauheammin ollut täällä aktiivisena kesän mittaan. Että noinkohan se sittenkään on minun syytäni. Ehkä foorumien kulta-aika on jo ohi.

Noissa on kyllä minä-minää vähän:

psykologia-aivot-ja-aistit-f12/fobia-mieleltaan-sairaita-kohtaan-t47644.html

psykologia-aivot-ja-aistit-f12/uskon-voima-henkiparannus-yms-t47543.html

Noissa ei:

laaketiede-ja-terveys-f11/kaksostutkimus-t47775.html

psykologia-aivot-ja-aistit-f12/huumori-ja-pylvaspyhimykset-t47374.html

See? Minun ei ilmeisesti hyödytä aloittaa yhtään mitään sellaista ketjua joka ei käsittele seksiä tai itseäni.

MOT.

Vierailija

Ainakin yksi ongelma, mikset saa paljon vastauksia, on: TL;DR

Toinen voisi olla, että kirjoitat jotain epämääräistä, missä on paljon alakohtia, jolloin ihmisten on vaikea tarttua aiheeseen, kun pitäisi kirjoittaa pitkästi jotain.

Sitten aihe kuten "Huumori ja pylväspyhimykset" ei kuulosta erityisen tärkeältä. Miksi kukaan kirjoittaisi siihen mitään? Pari vastausta olet saanut, mutta nekin toteavat, että kyllä, olet oikeassa. Miksi ihmiset kirjoittaisivat enemmän aiheesta, jos kaikki (eli "olet oikeassa") on jo sanottu?

Ja ei kannata odottaa vastauksia ihan heti. Pikemminkin niin, että kirjoittaa aina niihin ketjuihin, joihin on tullut vastaus. Tällöin vuoden aikana on tapahtunut useassa ketjussa kirjoittelua, mutta vähän silloin tällöin per ketju.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Dredex
Ainakin yksi ongelma, mikset saa paljon vastauksia, on: TL;DR

Tarkoittaa mitä? Aa, nyt googletin. Olisitpa nähnyt kuinka pitkiä sepustelmia laadin joskus 5 v sitten.

Tekisin mielelläni nimenomaan sellaisia aloituksia jotka antavat liikkumatilaa suuntaan jos toiseenkin. Eli otsikko olisi sellainen että sitä voidaan hyödyntää aina vaan uudestaan ja uudestaan. Toivottavasti kaksostutkimuksesta tulee tällainen yleishyödyke.

Jokatapauksessa olen kyllästynyt provosointialoituksiin joilla saisi vain tappeluketjuja aikaiseksi. Aikansa kutakin.

Samahan se on että vastaanko nimenomaan minulle, mutta ihmetyttää se eniten että ne sukupuoliketjut ovat AINA niin helvetin suosittuja, kun kumminkin niissä aletaan aina riidellä jostain. Vai siksikö ne juuri ovatkin? Pääsee kivasti kiihtymään ikiaiheesta nainen & mies?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kiitos panoksestasi Dredex. Nyt ne ketjut sytkyttävät ainakin jonkin aikaa, sen verran kuin ihmisillä löpöä riittää. Tietenkään en välttämättä itsekään saa mitään valtavia inspiraatiokohtauksia kommenttien laatimiseen vaikka aloitus olisi kuinka omanikin, mutta kiva kun tulee jotain ajatuksen aihetta aina jostain suunnalta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26841
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Samahan se on että vastaanko nimenomaan minulle, mutta ihmetyttää se eniten että ne sukupuoliketjut ovat AINA niin helvetin suosittuja, kun kumminkin niissä aletaan aina riidellä jostain. Vai siksikö ne juuri ovatkin? Pääsee kivasti kiihtymään ikiaiheesta nainen & mies?

Sukupuoliasioista jokaisella on hyvin henkilökohtainen näkemys, ja useimmilla vieläpä turhautuma jos toinenkin, kun ei ole pystynyt elämässään toteuttamaan toiveitaan, ja siten tarvetta avautua. Jostain henkiparantamisista tai pylväspyhimyksistä on kiinnostunut hyvin paljon pienempi joukko ihmisiä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Niinpäh... "Pienin yhteinen nimittäjä" = sukupuolisuus.

En tiedä onko tuollaista termiä, tai jos on niin käytänkö sitä väärin. Mutta tuollainen termi minulle jostain syystä tulee mieleen kun mietin asiaa minkä mahdollisimman moni ihminen pystyy jakamaan omakohtaisesti toisten kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat