Ettekö te käsitä...

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

...[size=200:o0f547io]ETTÄ AIKA LOPPUU!?![/size:o0f547io]

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (17)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Juu juu mut sit kato tulee parempi aika joka alkaa iha alusta, ja sit taas lopulta se vanha aika kummiski palaa.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Valtakunta joka muuttaa koko valtakunnan? Herra Jeesus astuu vallitsemaan.

Ei kovinkaan omaperäinen suunnitelma noilla kiertolaisilla. No, tietäähän ne sen.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Devil
Seuraa 
Viestejä1328
Liittynyt16.3.2005

Joo, kyllä mä sen tuossa just hiffasin.
Perjantaina pitäs palauttaa mobiilijavan ohjelmointitehtävät, enkä mä tajua tuosta javaohjelmoinnista *****jakaan ja sen piti olla opettajan mielestä ihan vaan pala kakkua...

Finland, zero points.

X

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Käsitän.

Sou?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vatkain
...[size=150:lsowprvf]ETTÄ AIKA LOPPUU!?![/size:lsowprvf]

Ehdit vielä nippa nappa istuttaa omenapuun siemenen

Ja mun pitäisi huomenna kerätä käymään Turuus;
Jonkun Ubuntu 10.04 on hukannu verkon, ja mun pitäisi etsiä se takaisin

Eikö kellään olisi vinkkiä, miten sen sais
apuja

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
mensaani
Jonkun Ubuntu 10.04 on hukannu verkon, ja mun pitäisi etsiä se takaisin

Eikö kellään olisi vinkkiä, miten sen sais

Mulla on aina auttanut, että oon tökännyt irronneen piuhan takaisin paikalleen.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vierailija

...tämä ketju on luontojaan varmaan jonkinasteista uskonnollis-maailmankatsomuksellista, käytännön elämästä kummunnutta pohdiskelua. Lähinnä tulevat äärikristilliset vähemmistöt maailmanlopunprofetioineen mieleen.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Aikoinaan kun Petelius & Kalliala dynamic duon sekoil... siis sketsit menivät aivan ufoiksi, mietin miettimästä päästyäni onko niissä jutuissa takana jotain niin syvällistä etten vaan sitä tajua. Päällimmäiseksi tunteeksi jäi kuitenkin ärsyyntyminen ja kyllästyminen. Lapsempanakaan en osannut nauraa ihan mille sattuu.

Tässä ketjussa tulee väkisinkin mieleen että taustalla on joku syvällinen filosofinen idea joka ei ole vielä ehtinyt aueta. Vai olisiko taustalla avaruus/aika-jatkumoon liittyvä matemaattis-tieteellinen seikka?

Vierailija

No.. tää on taas nyt niin Tätä! Kun et oo joka sosiaalisektorilla suunapäänä piireilemässä niin pihalla oot maailmanlopuistakin ja vaikka mistä. Sitten pitäis jotenkin osata teeskennellä että Joohei kyllähän mä nyt tiedän tän joo (Ettämitä? )..

Elin aikoinani vuosia ilman telkkaria eikä titenkään ollut mitään nettiyhteyksiä tai muuta. Tekemistä oli mulla niin paljon etten ehtinyt paljoo seurustellakaan ihmisten kanssa ja välillä olin niiiiiiiiiin pihalla muitten jutuista etten tajunnut mitään kun monet puhui vaan telkkarin kautta tulleista asioista, elokuvien, roskaviihteen tai asiadokkareidenkin..
No.. minun kannaltani olis ollutkin parempi jättäytyä sivuun näistä "medioista" mutta kun oli se keskenkasvuinen lapsi huolehdittavana niin se sitten meille televitsuunin kiikutti..

Mutta nyt on mennyt ohi kyllä netinkin sosiaalisen median että mitä v....
Ei feispuukissakaan kukaan sanonu että aika loppuu? Tai että hyvästi nyt sniif sitten kun huomista ei enää tu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat