Kuka päättää kuka on Mies? Nainen vai mies itse?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

22v veteraani-pissis käy hankalaksi naiskonduktöörille.
Syntyy käsikähmä. Konduktööri vilkaisee ympärilleen ja pyytää apua parilta mieheltä.

http://omakaupunki.hs.fi/etela-haaga/uu ... _tunniksi/

Konduktööri teki päätöksensä sekunnin murto-osassa. Millä perustein?
Miksei hän pyytänyt minun apua?

Toinen jolta konduktööri pyysi apua oli roteva mies. Toinen taas normaali mutta jämäkän näköinen. Eli semmoinen "huumorintajuton", mahdollisesti ammatiltaan järjestysmies tai portsari.

Onko näin että nainen päättää kuka saa olla Mies. Olisin maksanut tonnin, jos hän olisi päästänyt minut tositoimiin. Elämäni ei olisi ollut turha.

Olisin hoitanut tilanteen niin että annan tytölle taksirahaa kympin. Jos ei ota vastaan niin kannan hänet ulos.

Kommentit (9)

Vierailija

Kai sinä oot miehuutes jo päässyt todistamaan kun oot siittänyt useemmankin lapsen? Näin oon ymmärtänyt..

Onko sitä aikuisuutta sitten vai veteraanipissisvertaistukeako ruinaat epätietoisena siitä oletko mies, kuka on mies?

Osa maapallon väestöstä on ns. intersukupuolisia.
Nais ja miesihanteet vaihtelee kulttuureittain eri aikakausina.
Toissailtana juttelin yhden 19v. nuorukaisen kanssa ohimennen ihmisen lajikehityksestä.. hän tuumasi siinä nauraessamme että eihän nykyihmisen nyky-ympäristössä tarvitse kyetä kuin lähikauppaan hipsimään.

Etkös sinäkin ole yhä työtön ja elä tukien varassa? Tai niin oot ainakin vuolaasti kertonut vaikka vihaatkin vasemmistoa ja niitä, jotka semmosia tukia on järjestänyt..

Yritä nyt päättää ootko nainen vai mies hah hah hah hah..

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ennen en puutu mihinkään mikä ei minulle kuulu. Ainostaan jos saan erikoisluvan valtiolta kantaa rynnäkkökivääri ja käsikranatteja kadulla.

Muut saavat selvitellä itse asiansa. Poliisit voin soittaa tarvittaessa tai ambulanssin ja muuta en tee eikä ole velvollisuuskaan.

Vierailija
tiäremiäs
Ei miehuutta tarvi millään teoilla mitata, kyllä se ihan itsetuntokysymys.

Ja joskus sen näkee lukemalla nimimerkin kyllin tarkasti.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Aloittajalle: Jos olit itse mukana tilanteessa, mikä ihme esti tarjoamasta sitä apua? Ei aina tarvitse tulla pyydetyksi. Jos jää odottamaan että maailma tulee kotoa hakemaan, niin kauanpa saa odottaa, tapasi mummoni sanoa ja oikeassa oli.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Tänään päivällä mennessäni takaisin toimistoon jäin herättelemään ulkonäöltä tuttua miestä penkiltä nukkumasta. Sain sen ihan puhumalla heräämään ja juttelemaan muutenkin sen verran, että tiesin miehen väsähtäneen ihan vaan juomisesta. No, sen enempää en osaa ja uskalla tehdä. En saa itseäni koskemaan isoa juopunutta miestä. Joskus olen varovasti potkinut maassa makaavaa hereille .

Onneksi paikalle tuli Mies koiran kanssa. Hän nosti "juopon" istumaan ja myös suostutteli häntä lähtemään kotiin päin. Lupasi tulla vielä katsomaan, pääsikö toinen liikkeelle istuttuaan hetken. Eli tapasin Miehen, joka auttoi oma-aloitteisesti ja välitti vieraasta. Sellainen ei tarvitse ketään muuta määrittämään itseään.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
Lektu-Elli
Onko näin että nainen päättää kuka saa olla Mies. Olisin maksanut tonnin, jos hän olisi päästänyt minut tositoimiin. Elämäni ei olisi ollut turha.

Otetaanpa nyt ajatus kiinni: elämäsi ei olisi ollut turha, jos olisit päässyt osoittamaan miehuutesi ottamalla painimatsin naisen kanssa. Tuostahan tulee ihan Kaufman mieleen.

We're all mad here.

Uusimmat

Suosituimmat