Halutaanko Baalilta youtubevideo koskien suolen tyhennystä?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Ajattelin näin perjantai-illan viikonlopputunnelman kohoittajaisiksi kertoa että mulle tehdään ensi maanantaina Colonoskopia. Se tarkoittaa sitä että peräsuolen ja ohutsuolen kautta tehdään tähystys letkulla jossa on kamera.

Sunnuntai-iltana mun pitää vähän leikkiä kotikemistiä. Sekoitan neljä putelia veteen niin että syntyy neljä (4) litraa Colonosteril liousta jolla tyhennnän suoleni ripulinomaisesti niin että viimeinen ripulineste on kirkkaan väristä.

Ajattelin että yleisö vääntelee tuskissaan otsa hiessä siitä milloin Baalilta tulee uusi youtube viedeo. Palstan uusille jäsenille tiedoksi että vanhat, jo poistetut videot käsittelivät pakkoruotsia, Islamia sekä armeijan käymistä. Poistin ne juuri ennen merkonomikoulun aloittamista koska pelkäsin negatiivista julkisuutta.

Nyt ajattelin että olisiko siinä mitään järkeä tehdä video jossa istun vessassa niin että pöntön edessä on jakkaralla tietokone, jossa on OpenOfficen Calc päällä jossa voin tehdä tilastograafia ripuliloimiskertojen määrää ajan funktiona.

-

Sivut

Kommentit (47)

Japetus
Seuraa 
Viestejä9007
Liittynyt20.6.2009

Kuinkahan monta koprofiilia ajattelet palstalta löytyvän?

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Joo, nyt nykyolosuhteissa on se hyväpuoli että jos joku haastaa riitaa ja haluaa tapella niin en voi kuolla koska mulla ei ole elämää.!!

No totta on että elämäni on vähän liian sulkeutunutta typerän rahapeliriippuvuuden ympärille jne. Ystävättäreni sanoo mulla ihan samaa. Olen paskanpuhuja joka kehittelee mitä ihmeellisimpiä tekosyitä päästäkseen pelaamaan...

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

No hyvä kysymys..

Japetus
Kuinkahan monta koprofiilia ajattelet palstalta löytyvän?

Äänestyksen aktiivisuus tai sen puute ratkaisee mitä tulen tekemään..
Tylsäähän mulla on. Kaveri juttelee sen kiinalaisen kämppiksen kanssa jotain tietokoneista ja mä olen sulkeutunut sen huoneeseen keskustelemaan wannabenörttinä kakkahuumorista joka ontuu pahasti..

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Muuten sellainen käytännön editointiin liittyvä kysymys. Millä ohjelmalla mun kannattaa leikata se mun video sellaiseksi tyyliin 5 min pituiseksi?

Kriteerinä on että voin tarvittaessa tummentaa kasvoni ja jos tarvis alapääni jos se sattuu innostumaan narsistisuuden hengessä juhalkuntoon?

Mitä musiikkia haluaisitte siihen alkuun kuultavan? Ite aattelin Indianajonesin tai Starwarsin tunnaria missä ne teksit lipuu kohti kaukaisuutta?
http://www.youtube.com/watch?v=oVNNhBtBbOs&feature=related

-

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Yleisesti ottaen ei taida kovinkaan moni olemaan kiinnostunut tuntemaan myötähäpeää tämän kertaisestakaan aktiviteetistasi. Miksi itse haluat alunperin ko. projektiin lähteä?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Stinger
Yleisesti ottaen ei taida kovinkaan moni olemaan kiinnostunut tuntemaan myötähäpeää tämän kertaisestakaan aktiviteetistasi. Miksi itse haluat alunperin ko. projektiin lähteä?

No kun mua lähinnä kiinnostaisi tietää että tulisko sillä niitettyä kyseenalaista mainetta=lukuisa joukko katselukertoja youtubessa jos antaisin vieteilleni vallan..

Mutta nyt yksi giva mimmi suomi24.sta vaihto muna kans meseosoittetia joten en taidakkaan häpäistä itseäni....

Kuvaan videon varmuuden vuoksi, myöhempää käyttöä varten...en siis toistaiseksi julkaise tuotostani..

-

Vierailija
baal1984
Muuten sellainen käytännön editointiin liittyvä kysymys. Millä ohjelmalla mun kannattaa leikata se mun video sellaiseksi tyyliin 5 min pituiseksi?

Windows Movie Makerilla voit pilkkoa videosi kymmenen minuutin pätkiksi. Suosittelen että lataat kaikki pätkät Youtubeen ja kirjoitat kuvaukseen huippukohdat jotta mitään ei jää arvailujen varaan.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
ville-v

Windows Movie Makerilla voit pilkkoa videosi kymmenen minuutin pätkiksi. Suosittelen että lataat kaikki pätkät Youtubeen ja kirjoitat kuvaukseen huippukohdat jotta mitään ei jää arvailujen varaan.

Uskoisin että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Suosittelettko minulla myös sitä etten vedä vessanpönttöä kertaakaan tyhjennysrituaalin aikana?

-

Vierailija

Toivon, että moderaattorit bannivat Baalin heti, kun linkkejä mainitsemansa toimituksen audiovisuaaliseen materiaaliin alkaa ilmetä.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Vilpitön mielipiteeni on, että verbaalinen ilmaisu riittää aivan hyvin, joskaan sekään ei ole ihan pakollista.

Olen kokeillut mehupaastoa ja siihen kuuluu oleellisena osana suolen tyhjennys glaubersuolalla. Aika raflaava juttu. Glaubersuolaliuos maistuu helve-tin pahalta ja hetken kuluttua alkaa helvetilliset vatsanväänteet ja pöntöllä ravaaminen. Itse en kokenut siinä mitään sellaista, minkä olisin halunnut edes periaatteessa jakaa kenenkään kanssa, foorumilaisista puhumattakaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tuollaiselle videolle voisi hyvinkin hankkia oman domainin. Sopiva videon pituus olisi alle 4 minuuttia. Siinä ajassa olennainen tulisi selville.

Sivuille ei tarviikkaan muuta kuin paskantamisvideo ja Facebook-tykkää nappi.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
baal1984
Uskoisin että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Suosittelettko minulla myös sitä etten vedä vessanpönttöä kertaakaan tyhjennysrituaalin aikana?
Vessanpöntön sijaan suosittelen kymmenen litran ämpäriä (läpinäkyvä jos löytyy), jotta katsoja voi helposti derivoida pinnan korkeudesta massavirran funktion.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat