"Procomin" varapuheejohtaja Pirjo von Hertzen myöntää tämän päivän HS:n mielipidekirjoituksessaan, että nuo hassut ja meille alkuasukkaille useimmiten tolkuttomat uusionimet firmoille ja virastoille tehtiin nimenomaan jotta mamut ymmärtäisivät paremmin.
Näitähän on mm. Acuta, Carea, Hyria, Itella jne. Uskomatonta vieraskoreutta, luovumme siis omasta kielestämmekin muukalaisten vuoksi !
"Procomin" varapuheejohtaja Pirjo von Hertzen myöntää tämän päivän HS:n mielipidekirjoituksessaan, että nuo hassut ja meille alkuasukkaille useimmiten tolkuttomat uusionimet firmoille ja virastoille tehtiin nimenomaan jotta mamut ymmärtäisivät paremmin.
Näitähän on mm. Acuta, Carea, Hyria, Itella jne. Uskomatonta vieraskoreutta, luovumme siis omasta kielestämmekin muukalaisten vuoksi !