Tohlopin homoilta - kirkko hajoaa?

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Vetämässä Jyrki "lautakasa" Richt ja osallistujien joukossa mm. Oras Tynkkynen. Voi jeesus tätä homppelihumppaa, eroon siitä ei pääse mediassa ja joka jumalan tv-sarjassa on kiintiöhomo tai parikin. Onneksi on kolmosella samaan aikaan mamu-juttu "V", mamut vain tällä kertaa ovat vähän kauempaa, mutta kusettavat alkuasukkaita kuten lähemmätkin. Valitse nyt tuosta sitten, arvostelija itkee, ettei vieläkään pojat kulje Bulevardilla käsikynkkää, vaan uhkana on ulkopuolinen luuvitonen.

Sivut

Kommentit (138)

Vierailija

Kun tarkasti tarkastelee sitä töllöttimen kaukosäädintä, saattaa huomata jossain säätimen ylälaidassa sellaisen pienen (usein punaisen) nappulan, johon on piirretty ympyrä, jonka keskipisteestä puolestaan lähtee pystysuora viiva. Siitä kun painaa, sammuu kuvaruutukin. Hätätapauksessa vastaavaa nappulaa voi yrittää etsiä television etupaneelista.

Kun televisio, tuo aivojenlahottaja on hiljennetty, voikin rauhassa sitten istuutua huoneen nurkassa seisovaan nahkaiseen nojatuoliin, ottaa toiseen käteen punaviinillä täytetty lasi ja alkaa nauttia kirjallisuudesta - vaikka sitten siitä kirjastosta lainatusta Mein Kampfista.

Vierailija

Hannu Tanskanen, tiede-foorumin virallinen homofoobikko.

Minä olin pari viikkoa sitten umpihomon kanssa saunassa, vaikka 100 %:sesti hetero olenkin.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Vuohi
Kun tarkasti tarkastelee sitä töllöttimen kaukosäädintä, saattaa huomata jossain säätimen ylälaidassa sellaisen pienen (usein punaisen) nappulan, johon on piirretty ympyrä, jonka keskipisteestä puolestaan lähtee pystysuora viiva. Siitä kun painaa, sammuu kuvaruutukin. Hätätapauksessa vastaavaa nappulaa voi yrittää etsiä television etupaneelista.

Kun televisio, tuo aivojenlahottaja on hiljennetty, voikin rauhassa sitten istuutua huoneen nurkassa seisovaan nahkaiseen nojatuoliin, ottaa toiseen käteen punaviinillä täytetty lasi ja alkaa nauttia kirjallisuudesta - vaikka sitten siitä kirjastosta lainatusta Mein Kampfista.

K-omukat poisti sen kirjastosta, mutta hätäkös tässä; anopilla oli kirjahyllyssään omistuskirjoituksella varustettu kappale ja pöllin sen ! Mielenkiintoinen opus, en tiennyt
että Aatu oli vielä huonompi kirjailija kuin taitelija.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Carloz

Minä olin pari viikkoa sitten umpihomon kanssa saunassa, vaikka 100 %:sesti hetero olenkin.

Älä kerro enempää, pyydän !

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Hannu Tanskanen
Stinger
Miten otsikko ja sisältö liittyy biologiaan?

Väitätkö siis, ettei homous ole biologista vaan kuuluu yhteiskuntaosioon?

Väitän, että trollaaminen ja homofobisten kirjoitusten suoltaminen ei kuulu minnekään Tiede-foorumilla.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Carloz
BTW, kuulemma pahimmat homofoobikot ovat itse joko homoseksuaaleja tai hyvin epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan.

Homojen ikivanha yritys vaientaa kritiikki !

Olenko himotupakoija, jos en siedä tupakansavua asunnossani?

En minä ole ollenkaan epävarma genrestäni.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Hannu Tanskanen
Onko Stinger normaalius sairaus, "foobikko" ? No, nykyisin melkein alkaa median homotulituksen edessä tuntua siltä ! Bösathan itse tyrkyttävät itseään julkisuuteen, muuten en koko ilmiöstä olisi edes tietoinen. Katsopas tuosta armeijakaverini (1960-61) mietteitä:

http://jarmovirmavirta.puheenvuoro.uusi ... avioliitto

Kyllä minusta usein vaikuttaa siltä, että halu lietsoa vihaa yms. negatiivisia tuntemuksia jotain tiettyä ryhmää kohtaan kertoo enemmänkin lietsojansa omista peloista ja epävarmuudesta käsitellä moisia asioita. Itselleni on muiden seksuaalinen suuntaus täysin yhdentekevä, paitsi tietenkin sellaisessa tilanteessa, jossa satun itse olemaan kiinnostunut jostain tietystä henkilöstä. Jos ei ole ko. henkilön puolelta tänne päin kiinnostusta, niin ei se maailmaani kaada, vaan on hyväksyttävä se tosiasia, ettei maailma eikä elämäkään mene aina yksittäisen henkilön mielen mukaan. Kyllä maailmaan monenlaista tallustelijaa mahtuu enkä koe heidän olevan viemässä itseltäni yhtään mitään pois.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Carloz

Minä olen ollut useastikin, eikä mitään ole vielä tapahtunut. Pitäisikö olla loukkaantunut? Ehkä en vaan ole tarpeeksi seksikäs.

Vierailija
Hannu Tanskanen
K-omukat poisti sen kirjastosta, mutta hätäkös tässä; anopilla oli kirjahyllyssään omistuskirjoituksella varustettu kappale ja pöllin sen ! Mielenkiintoinen opus, en tiennyt että Aatu oli vielä huonompi kirjailija kuin taitelija.

Yleinen käsitys taitaa olla, etteivät edes kiihkomielisimmät natsit jaksaneet sitä lukea. Itse yritin vuosia sitten, pääsin kolmannelle sivulle. Sellaistakin on kyseisestä opuksesta kerrottu, että varsinkin ulkomailla se olisi pitänyt lukea -- kaverihan paljasti pitkän tähtäimen strategiansa, mitä yritti sitten, onneksi huonolla menestyksellä, myös toteuttaa. Mitenkäs se yksi brittipoliitikko (olikohan Chamberlain), että "Piece for our time" tms. Vähän toisin kävi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat