Oletko syönyt lemmikkiäsiä?

Seuraa 
Viestejä1643
Liittynyt16.11.2005

Ja jos et miksi olet syöttänyt sen mielummin madoille?

Vai onko syy se, että vanhuuteen kuollut liha ei ole enää kovin terveellistä tai hyvää?

Every man is guilty of all the good he did not do. (http://www.youtube.com/watch?v=xaTKDMYOBOU)-Voltaire

Kommentit (6)

Vierailija

Lemmikit ovat monelle kuin perheen jäseniä. Harva haluaisi syödä mummoaankaan, kun siitä aika on jättänyt.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005
kabus
Lemmikit ovat monelle kuin perheen jäseniä. Harva haluaisi syödä mummoaankaan, kun siitä aika on jättänyt.

Olen kyllä kuullut, että jotkut syövät mummo(n) muusia.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Pokasaha
kabus

Ite söin tuossa männä viikolla siskon makkaroita.

Hämmentää.

Vierailija
Pokasaha
kabus

Tosiaan. Kaupoissakin jopa myydään mummonlihapullia. No lemmikkejä ei sentään syödä.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005
kabus
Pokasaha
kabus

Tosiaan. Kaupoissakin jopa myydään mummonlihapullia. No lemmikkejä ei sentään syödä.

Niin, kaupat taitavat olla pullollaan mummo tuotteita ja siskon makkaroita, joskus muinoin oli kaupoissa myös Vaarin kaljaa.
Eräs tuttavani kertoi kesäporsaan tulleen kaikkien lemmikiksi ja kun se syksyllä teurastettiin, niin eipä kinkut ja kyljykset tahtoneet kelvata kenellekään.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Uusimmat

Suosituimmat