Tulevisuudessa kommunikoidaan implanttien avulla?

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Eli nyt kysymys kaikille - onko tuevaisuudessa mahdollista kommunikoida implanttien avulla?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (4)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Jahas - mutta minä skitsofreenikkona voin sitten päätyä ongelmaan kun en osaa erottaa sairauden ääniä implantin avulla lähetetyistä äänistä.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Mikäli harhaäänet sanovat aina ilkeitä asioita, niin todelliset äänet voinee erottaa niistä sillä tavoin että ne eivät ole ilkeyksiä. Paitsi jos sattuu olemaan niin huonossa seurassa että saa kokoajan kuulla jotain haista homo ...ttua ja vedä ittes kiikkuun yms.?

Jotenkin olen aina kokenut kammottavana ajatuksen että ihmiskehoon ymppäillään implantteja. Varsinkaan en halua että kehostani tehtäisiin maksun väline, eli siihen en suostuisi että käteen tai takapuoleen istutettaisiin siru jonka avulla voi tehdä maksuja kaupassa. Olkoon vaan vaikka kuinka kätevää ja mitä hyvänsä, niin EI IKINÄ.

Kommunikaation välineenä siru olisi toki jo hyväksyttävämpi ajatus, mutta siltikin mietityttää. Voin hyvin kuvitella miten joku totaalisesti päreensä polttanut tyyppi kaivaa sen sirun käsivarrestaan tai muualta vaikka puukolla helvettiin kun tulee oikein paha riita kaverin/tyttöystävän tms. kanssa. Ja eiköhän meitä jo ihan tarpeeksi valvota, kännykän ollessa päällä tietää missä kukakin on, se nyt vielä puuttuisi että on implantti kehossa mistä voi bongata että missä on.

Tätähän toki minulle on yritetty nimenomaan myydäkin hyvänä ideana koska sitten ne metsään eksyneet löytyisivät ja kylmäksi pantujen raadot kanssa.

Jotta elämästä tulisi helpompaa ja turvallisempaa pitäisi kehoonsa ottaa vierasesineitä? Jaa-a.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005
Rousseau

Ja eiköhän meitä jo ihan tarpeeksi valvota, kännykän ollessa päällä tietää missä kukakin on, se nyt vielä puuttuisi että on implantti kehossa mistä voi bongata että missä on.

Tätähän toki minulle on yritetty nimenomaan myydäkin hyvänä ideana koska sitten ne metsään eksyneet löytyisivät ja kylmäksi pantujen raadot kanssa.

Jotta elämästä tulisi helpompaa ja turvallisempaa pitäisi kehoonsa ottaa vierasesineitä? Jaa-a.

En itsekään huolisi kehooni laitetta, joka kertoisi vaikkapa viranomaiselle olinpaikkani sekunti sekunnilta. Miettikääpäs nyt: tällaisin laittein pystyttäisiin valvomaan nykyistä tarkemmin esimerkiksi työttömiä ja saamaan selville, että he eivät matkustele laittomasti tai tee pimeitä töitä tmv. Väärinkäytöksiä halutaan toki vähentää mutta keinoistako piittaamatta?

Uusimmat

Suosituimmat