Darkiksen Saarna

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Juu - minä tässä oon aatellut vetää pienen saarnan kehiin. Elikkä:

Rakkaat ihmiset täällä maapallolla - HERÄTYS!!!

Lopettakaa tää egomainen ylpeys ja pisteitten keruu - ootte niin vitun anti-inhmillisiä että vituttaa oikein urakalla. Paskantärkeytenne ei saa luottamusta aikaan kenessäkään joka kärsii. Tän maailman kuva on suunnilleen sitä että näette kadulla miten joku on väkivallan kohteena ja te vaan kylmästi poistutte paikalta. Ammatti-ihmiset ei saa luottamusta aikaiseksi vaan määrää lääkkeitä kun oikeesti tarvittais luoda potilaisiin hyvä luottamus-suhde.

Jos masentunut ihminen tai jotain muuta mielensairautta poteva ihminen pelkää muita ihmisiä niin jotain on tässä maailmassa pahasti vituillaan. Mediakin suosii vain rohkeita ja tuntuu että maailmassa ei voi näyttää heikkouttaan ulospäin kun pelkää että joku mulkku nauraa sulle.

Ihmiskunnan ois korkea aika puuttua asoihin koska maailmankuva on semmoinen että monet ovat oravanpyörän rattaitten välissä. Kokemuksesta tiedän miten kukaan ei uskalla nostaa esiin mun sairautta ja puhua siitä - on melkein häpeän asia että uskaltaa sanoa olevansa henkisesti vituillaan.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (5)

Vierailija
deep'n'dark
iMuke
Älä yleistä.

En tietenkään - oli pakko päästä höyryt ulos.

Ethän kuitenkaan liity persuihin tai jehoviin? Pliis!

Vierailija
deep'n'dark
iMuke
Älä yleistä.

En tietenkään - oli pakko päästä höyryt ulos.

Kumpi meistä sitten lieneekin kumpi tai kampi..

Uusimmat

Suosituimmat