Ketä puoluejohtajaa panisit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuvitellaan tilanne, että sinun pitää viedä vihille yksi puoluejohtaja, ja joudut tekemään päätöksesi hässimisfaktorin perusteella.

Kiviniemellä on huono hiusmalli.

Räsänen on liian vanha. Toivottavasti hänen tyttönsä etenee puoluejohtajaksi.

Urpilainen on aika pimpsakka.

Soini ja Katainen on miehiä, mahdollisesti myös Sinnemäki.

Sivut

Kommentit (45)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä tykkään Kataisesta.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005
Lektu-Elli
Kuvitellaan tilanne, että sinun pitää viedä vihille yksi puoluejohtaja, ja joudut tekemään päätöksesi hässimisfaktorin perusteella.

Ei noissa kahdessa viimeisessä mitään ulkoista vikaa ole. Mutta kyllä minä koehässinnän yhteydessä yrittäisin saada selville, kummalta liikenee isompi harrastusbudjetti aviomiehelle. Ei se elämä pelkkää hässimistä ole, vaan taloudelliet tekijät pitää muistaa myös.

Vierailija

Urpilainen, Kiviniemi ja vaikka Räsänenkin menisi. Turha nirsoilu on teennäistä, tosin Räsänen saisi pitää suunsa kiinni niistä jumalajutuista. Fiilis menee semmoisesta.

Paitsi jos mä olen se jumala, "voi herrajjumala, kyllä!, kyllä!, lisää!!".

Vierailija
iileskotti
Urpilainen, Kiviniemi ja vaikka Räsänenkin menisi. Turha nirsoilu on teennäistä, tosin Räsänen saisi pitää suunsa kiinni niistä jumalajutuista. Fiilis menee semmoisesta.

Paitsi jos mä olen se jumala, "voi herrajjumala, kyllä!, kyllä!, lisää!!".

Ei jumalauta

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Jotenkin tulee tunne, ettette juuri arvosta poliitikkoja tai ainakaan puoluejohtajia.

(joku mainitsi Kataisen, ketään näistä tuntematta voisin arvioida, että on Wallin sentään mies Kataiseen verrattuna)

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
Wiisas
Jotenkin tulee tunne, ettette juuri arvosta poliitikkoja tai ainakaan puoluejohtajia.

Nonnonno - seksi on iloinen asia.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005
Wiisas

No en todellakaan arvosta sitä tapaa, jolla he ovat tehneet työnsä viime vuosikymmeninä, mutta miten se tästä käy ilmi? Kyllä minä voisin olla naimisissa tai seksisuhteessa poliitikon kanssa siitä huolimatta, vaikka en arvosta hänen työtään. Ihmissuhteissa muut asiat ovat tärkeämpiä (ei tietysti vain seksi, niin kuin aloittaja olettaa).

Minulle tulee tunne, että ajattelet niin, että jos joku nainen on miehelle seksuaalisesti haluttava, mies jotenkin halveksii häntä ihmisenä?

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Neutroni
Minulle tulee tunne, että ajattelet niin, että jos joku nainen on miehelle seksuaalisesti haluttava, mies jotenkin halveksii häntä ihmisenä?

En tietenkään ajattele niin. Minusta moni haluttava mies on myös järkevä ja arvostettava ihan ihmisenäkin.

Ehkä otsikko ja listaaminen viittaa mielestäni tiettyyn halveksuntaan.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008
bena
Sinnemäkeä, Urpilaista, Räsästä, Kiviniemeä. Tuossa järjestyksessä.

Ei väliä järjästyksellä, pieni tauko ennen vaihtoa olisi tietysti paikallaan. Saisivat kyllä vuoroaan odottavat katsellakin venailessaan, jos haluaisivat.

Soinin, Kataisen, Korhosen ja Wallinin kyllä jättäisin hässimättä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Pääsisimpä Kataisen kanssa saunomaan. Ai jai.

Samasta puolueesta sopisi varasijalle Henna Virkkunen.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vierailija

Anni Sinnemäki on jollain kieroutuneella tavalla pantavannäköinen. Vaikka naama on ihan ihmeellinen. Kait siihen tottuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat