Baal teki sen jälleen! --Uuden deittiprofiilin suomi24:een.

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://treffit.suomi24.fi/search.do?method=loadAdvancedSearch

Mun nicki on "nallekarhu84"

Kerran kävin treffeillä, tyttö ei ollut mun makuun.
Nyt on yks tyttö paripäivää sitten pyytänyt mua lenkille sen kanssa.
Ja sitä ennen oon jutellut yhden mimmin kaa mesessä.
Toivo elää että löydän "varteen otettavan" naisen jolla on "hyvät vetimet".

-

Sivut

Kommentit (21)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
baal1984

Mielikuva nikistä ainakin muuttui kertaheitolla; jostain syystä baal kuulostaa aika paljon nallekarhua hornamaisemmalta.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Keskity yhteen eukkoon kerrallaan. Tai ainakin anna muijan olettaa niin tekeväsi.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Mitä tuo tarkottaa että yrität lopettaa röökin polton. Joko lopetat tai et. Epämääräinen yrittäminen ja siinäkin epäonnistuminen ei lupaa hyvää. Cv:hen ei laiteta että yritin kerran maratoonia sinne laitetaan että piru juoksin sen. Ei naisetkaan tykkää jos vaan yrität jotain ja jätät kesken. Sama juttu välivuoden kanssa, valehtele vaikka sitten hyvä syy mutta ei sitä pidä mainostaa. Ja laita uudempi kuva, photoshopilla ja valotuksella vaikka vähän parantelet mutta viisi vuotta vanha kuva on liikaa. Naiselta voisit myös enemmän vaatia. Ei kukaan etsi sellaista kenelle kelpaa kuka tahansa. Vaadi paljon mutta älä tee tarkkoja rajoituksia.
Motto sopii kyllä kuvaukseesi: Epävarmutta omiin kykyihin. Itsevarmuutta enemmän. Ei liika mutta sen verran että tiedät edes mitä mieltä olet motossasi.

Koska netissä tykkäät pyöriä niin etsi jotain opuksia treffi-ilmoituksen tekoon. No piru vie etsi samalla opus millä kehittää itsesi sellaiseksi kenen ei tarvitse kirjoitella niitä ilmoituksia. Lopeta rööki, juominen, roskaruoka. Etsi urheilulaji missä on sosiaalista kanssakäymistä. Punttisali voisi toimia. Älä yritä vaan toimi.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Heksu
baal1984

Mielikuva nikistä ainakin muuttui kertaheitolla; jostain syystä baal kuulostaa aika paljon nallekarhua hornamaisemmalta.

Googlasin ensin Hornamainen ja sen jälkeen Horna. Tuli jotain heräämisiä hornamaiseen ryskeeseen ja metallibändiä.

Onko toi siis kehuva vai päinvastainen ilmaisu minusta, arvon Heksusein??

Okei, siis baal on mesopotamialainen ns. epäjumala juutalais-kristilliseen tosijumalaan verrattuna. Mutta siis kun puhutaan minusta vaikkapa deittiprofiilin näkökulmasta niin tai kirjoittajana niin olenko siis aivan perkele?

Kuinka ratkaista tällainen ÄQ.ta mittaava tehtävä? Siis 15 tuntia valvoneena ja yhden bussista löydetyn oluen saatan olla henkisesti vähän jäässä...Suotakoon se minulle anteeksi..

-

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
baal1984
Okei, siis baal on mesopotamialainen ns. epäjumala juutalais-kristilliseen tosijumalaan verrattuna. Mutta siis kun puhutaan minusta vaikkapa deittiprofiilin näkökulmasta niin tai kirjoittajana niin olenko siis aivan perkele?

Olen aina assosioitunut nimimerkkisi mesopotamialaiseen epäjumalaan, jonka jälkeen nallekarhu tuntuu aika hupaisalta.

Suotakoon se minulle anteeksi..

Kaikin mokomin

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Armitage
Tein siskolle sähköpostiosoitteen deittailua varten: "Kullinkaivaja@blaa.blaa".

Ku siellä netissä kaivetaan sitä kul kul kultaa.

EDIT: Anteeksi, syytän vulgaaria ja mautonta huumorintajuani.

Noh, me sivistyneen maan parhaimmisto, Tiede.fi-palstan kirkkaimmat tähdet voimme saivarrella siitä onko siskollesi tekemä sähköpostiosoite sovelias. Suosittelisin sinulle Rakas veljeni/sisareni iltalukemiseksi miettimään historian ensimmäisen filosofista tehtyä iskulausetta. Olihan Saatana ensimmäinen joka kyseenalaisti Jumaluuden kaikkivoipaisuuden.

WWSD? What Would Satan do?*

http://hiki.pedia.ws/wiki/What_Would_Jesus_Do%3F

-

Vierailija
baal1984
[
Kuinka ratkaista tällainen ÄQ.ta mittaava tehtävä? Siis 15 tuntia valvoneena ja yhden bussista löydetyn oluen saatan olla henkisesti vähän jäässä...Suotakoon se minulle anteeksi..

Tuolla valvomisella ja ryyppäämisellä on pakko olla sekaisin

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
kabus
baal1984
[

Tuolla valvomisella ja ryyppäämisellä on pakko olla sekaisin :shock:

Suhteellisuudentajuni petti, mietin miten voisinkaan vastata.
Olen juonut tänään 2-3 energiajuamaa sekä 2-4 kahvia. Sekosin laskuista tossa iltapäivällä.

-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat