Muiden ärsyttävät tavat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä jonkun toisen käyttäytymisessä tai tavoissa ottaa päähän eniten?

Jostain syystä ärsyttää, kun tihkusateella istuu toisen kyydissä ja se pitää pyyhkimiä maksiminopeudella, vaikka hitain riittäisi. Sitten kun sade loppuu niin sitä ei huomata, vaan pyyhkimet jää aina päälle lasia naarmuttamaan. Kesälläkin takana tullut uusi citroen vingutti pyyhkimiä takanani 15km matkan vaikkei satanut. Toisaalta auton merkin huomioiden ne oli varmaan hajonneet ja jääneet päälle (Nyt se huvitti kun en itse ollu sen kyydissä mutta jos olen itse mukana niin ärsyttää.)

Sitten vielä kerrostalon rappukäytävillä juttelu henkilökohtaisista asioista. Miksi niistä pitää jutella kovaa kaikuvassa käytävässä, jossa varmasti kaikki kuulee? Ehkä mummelit ei ymmärrä että normaalisti kuulevat kuulee sen kaiken, koska ne ei ite kuule mitään.

Kommentit (5)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Yyper alles: saastaisuus. Ei käydä pesulla vaikka on jo vahvat odöörit ympärillä, nenää niistetään paidankaulukseen, pihalla rynnätään koskemaan kaikenlaiseen paskaan eikä vahingossakaan pestä käsiä, kaivelleen kaikenlaisia paikkoja omassa itsessä ja edelleenkin käset pesemättä, silmät on rääpässä, nenä vuotaa ja niiskutetaan mutta ei niistetä... Asunto on täys kaikenlaista shaissea ja astiat pesemättä iät ajat ja pestyinäkin niissä on sattumia. Asuntoa ei vahingossakaan tuuleteta koskaan koska raitis ilma on ilmeisesti myrkkyä? Samat ryysyt päällä päiväkausia ja vuodevaatteita ei vaihdeta vaikka mätänisivät sänkyyn.

Ettei huomioida muita. Ei anneta tietä eikä tilaa kaupassa eikä lenkkipolulla. Ei ainakaan jos ollaan oman pikku klaanin kanssa liikenteessä. Bussista jos astuu tällaisten perässä saa päälle tallata, koska jäädään tököttämään siihen mihin sattui autosta astumaan. Kiljukaulat eli perheen perilliset saavat riehua ja rääkyä vaikka keuhkonsa puhki.

Yöllä elävät. Koko päivä on oltu hiljaa mutta yöllä alkaa tanhut, nikkarointi, imurointi, huonekalujen siirtely, klaanin kanssa pälättäminen ja naisten hyeenannauru.

Otetaan elukoita muttei järjestetä niiden oloja. Hurtat räksyttää ja ulvoo pitkin päivää ja vaikka yötäkin. Kissankusi haisee Eestiin asti asunnon ulko-oven läpi.

Aggressiivisuus. Ventovieras kääkkä alkaa uhota ja rähjätä kelle tahansa tuikituntemattomalle kun on tarpeeksi saanut vinttinsä sekaisin. Menisi kotiinsa ja vaikka kiikkuun, eikä häiritsisi muita omilla aggressioillaan. Tai moottoritiellä tullaan hulluksi ja karjutaan samalla kun painetaan kaasua.

Toisten kyttäily. Seisot bussipysäkillä ja odotat bussia, ja lähellä seisovat alkavat kyylätä sinua eivätkä siihen suuntaan mistä sen bussin pitäisi tulla. Olisi HELVETIN kiva tietää mitä siellä korvien välissä tapahtuu että alkaa tuijottaa mieluummin muita ihmisiä kuin sinne mistä sen auton pitäisi tulla. Itse ennemmin ampuisin itseni kuin tuijottaisin muita.

Kerron lisää jos vielä mieleen tulee... Tällainen paatunut ihmisinhoaja kuin minä kyllä keksii näitä vaikka joka sormelle!

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005
ratz
Mikä jonkun toisen käyttäytymisessä tai tavoissa ottaa päähän eniten?

Jostain syystä ärsyttää, kun tihkusateella istuu toisen kyydissä ja se pitää pyyhkimiä maksiminopeudella, vaikka hitain riittäisi. Sitten kun sade loppuu niin sitä ei huomata, vaan pyyhkimet jää aina päälle lasia naarmuttamaan. Kesälläkin takana tullut uusi citroen vingutti pyyhkimiä takanani 15km matkan vaikkei satanut. Toisaalta auton merkin huomioiden ne oli varmaan hajonneet ja jääneet päälle (Nyt se huvitti kun en itse ollu sen kyydissä mutta jos olen itse mukana niin ärsyttää.)

Sitten vielä kerrostalon rappukäytävillä juttelu henkilökohtaisista asioista. Miksi niistä pitää jutella kovaa kaikuvassa käytävässä, jossa varmasti kaikki kuulee? Ehkä mummelit ei ymmärrä että normaalisti kuulevat kuulee sen kaiken, koska ne ei ite kuule mitään.

Itse taas olen ihmetellyt sitä kun istun jonkun kyydissä ja tihuuttaa vettä, niin pyyhkijä on niin hitaalla että lasin läpi ei enää näe mitään pitkään aikaan ennen kuin se sipaisee vedet pois. Joillakin on tapana että pyyhkijät eivät ole sateella ollenkaan päällä, sitten kun ruutu on täysin pimeä, käytetään pyyhkijää päällä, mutta vain yhden sipaisun verran.
Kerran kun eräältä kaverilta utelin miksi et pidä tihkupyyhkijää päällä, hän sanoi säästävänsä virtaa, minä siihen irvailin, että pyyhitkö vessassakin vain parin kolmen käynnin jälkeen ja vain kerran yhdellä paperilla, meinasi suuttua.

Työpaikan kahviossa vituttaa ne henkilöt, etenkin pomot, jotka eivät siivoa jälkiään, sotkevat astioita ja paikkoja, kun kahvi läikähtää lattialle sitä ei varmasti pyyhitä, olen kyllä aina huomautellut, mutta kuulemma siivooja hoitaa.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009

yleisesti ottaen minua ei kauheasti ärsytä toisten ihmisten tavat.Mutta yksi ihmistyyppi on laittanut kerta toisensa jälkeen hampaat vihlomaan.Työpaikkojen tupakkakopeissa n.25-35 ikäiset(itsensä kypsemmiksi kokevat) naiset,ketkä päätään nyökytellen teennäisellä yhdenmielisyyttä mukailevalla äänellä juttelevat vaikkapa kätevistä tiimarin kertakäyttöastioista,sävysävyyn ostetusta kodinkonesarjasta jonka vedenkeitintä ei tule käytettyä,korvatulehduskierteestä jne...

Ei siinä mitään,jos asiaa oikeasti puhuu,mutta kun ne käydään läpi 4 yövuorossa peräkkäin samaa mautonta bulkkitupakkamerkkiä(L&M) imien(tupakka kun on niin hyvä tauottaja).Äänen sävy saattaa aika ajoin muuttua sisäänpäin haukkomiselta kuulostavaksi,yleensä jonkun televisiosarjan käänteen johdosta,tai jonkun ko.työpaikkaa edustavan,mutta ei läsnäolevan,työntekijän humalakäyttäytymisestä johtuen.

Vierailija
Rousseau
Ettei huomioida muita. Ei anneta tietä eikä tilaa kaupassa eikä lenkkipolulla. Ei ainakaan jos ollaan oman pikku klaanin kanssa liikenteessä.

No tämä juu. Että kaupassa, huoltsikalla, kadulla ja ihan missä vaan kuljetaan sillä ilmeisellä ajatuksella, että minä se vaan tässä ja toiset tulee perässä. Liikenteessä myös. Joillain ei vain riitä kapasiteetti ja jotkut ovat ylimielisiä. Mutta **tuttaa. Oman päänsä kanssa sitten vaan yrittää pärjäillä, ettei olisi samanlainen mulkku.

Vierailija
Electric shadow
Rousseau
Ettei huomioida muita. Ei anneta tietä eikä tilaa kaupassa eikä lenkkipolulla. Ei ainakaan jos ollaan oman pikku klaanin kanssa liikenteessä.

No tämä juu. Että kaupassa, huoltsikalla, kadulla ja ihan missä vaan kuljetaan sillä ilmeisellä ajatuksella, että minä se vaan tässä ja toiset tulee perässä. Liikenteessä myös. Joillain ei vain riitä kapasiteetti ja jotkut ovat ylimielisiä. Mutta **tuttaa. Oman päänsä kanssa sitten vaan yrittää pärjäillä, ettei olisi samanlainen mulkku.

Eniten tämä ärsyttää silloin harvoin, kun erehdyn liikkumaan pyöräillen. Olen muutenkin epävarma pyörän selässä, eivätkä jarrutkaan ihan täydellisesti toimi. Sitten näiden keskellä tietä leveilevien ääliöiden ansiosta jokaisella lyhyimmälläkin pyöräilyreissulla saa takuuvarmasti vähintään pari-kolme sydämen kurkkuun nostavaa läheltä piti -tilannetta. Milloin joku ilmestyy äkkiä mutkan takaa aivan keskellä tietä ja kauppakassi kummassakin kädessä löntystellen, milloin tulee kolme pyöräilijää rinnakkain jyrkässä alamäessä tai joku hypähtelee siksakkia luurit korvilla. Paras oli joku tuhannen känniääliö, joka yritti vauhdista vastaan tullessaan taputella takamukselle. Inhoan näitä käpälöijiä muutenkin yli kaiken.

Uusimmat

Suosituimmat