New World Order

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Haluaisin tietää enemmän ''sala''järjestö Freemasonista eli vapaamuurareista. Itse kuulemma sanovat etteivät ole salajärjestö vaan järjestö jolla on salaisuuksia. Itse olen vahvasti vastaan kyseistä järjestöä!

Oma mielikuva asiasta on se että he jollakin tapaa hallitsevat maailmaa. Symbolinaan käyttävät tätä 'all seeing eye' juttua, eli kolmiota jonka sisällä on silmä sekä suorakulma ja harppi jonka sisällä on G kirjain. Vapaamuurarit ovat ennustaneet että ufot hyökkäävät muutaman vuoden päästä ja tulee maailmanloppu. Mutta itse uskon että sillon oikeasti syttyy kolmas maailmansota. Vapaamuurareihin kuuluu paljon vaikutusvaltaisia ihmisiä mm. amerikan presidentti Barak Obama. Suuri valta annetaan myös maailman isoimmile pankeille. Tukikohtanaan käyttäen Area51 joka on huippusalainen paikka Nevadassa, jonnekka on asiattomilta pääsy kielletty, ja paikka jossa on annettu lupa käyttää tappavaa voimaa tunkeutujia vastaan.
Obama on paholainen, lupasi lopettaa sodan, mutta loppua ei näy. On hassua että mielessäni on käynyt että Osama Bin Laden olisi hyvien puolella, kun mietin että hänhän on sanonut että lopettaisi heti amerikan pommittamisen kunhan amerikkalaiset eivät tapa hänen valmiiksi köyhää kansaansa. On myös vahvat epäilyt WTC terrori-iskuista, että amerkkalaiset itse olisivat lavastaneet asian tavoitteenaan saada ihmiset pelkäämään ja näyttämään itse sankarilta. Olen varma ettei asia ole niin! Minulta voit kysyä asioita ja koitan vastata niihn oman mielipiteen mukaan etsien todisteita myös väittämilleni.

Tässä muutama linkki selventämään asiaa:
http://www.youtube.com/watch?v=m89SB59DT34
http://noilluminati.webs.com/

Ota myös itse selvää Illuminatista, FreeMasoneista ja NewWorldOrderista. Kun alkaa tutkiin asiaa, huomaat että se on lähempänä kun uskoitkaan!

Sivut

Kommentit (299)

Vierailija
Alarik
Älä odota kovin iloista vastaanottoa, mutta kieltämättä asia ei ole ihan uusi.

tiedän, mutta kaikki tieto on tervetullut haen tietoa vähän jokapuolelta, välillä aktiivisemmin

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Suuri valta annetaan pankeille... eikös se ole niillä jo. Näissä salaliittoteorioissa ei ole sikäli mitään järkeä että niissä puhutaan tulevaisuudesta kuinka se ja se kuppikunta pääsee johtoon - eihän kenenkään tarvitse päästä mihinkään sellaiseen missä on jo. Eli jos rikkaana oleminen on salaliittolaisuutta niin sittenpähän helvetti Maan päällä on jo toteutunut ja mitäs siitä enää uikuttamaan. Juna meni jo.

Tehdäänköhän sitä kolmatta X-Files -leffaa ollenkaan... Olisihan se ihan messevää pällistellä heidän näkemyksensä vuoden 2012 häppeningeistä. Taannoinen elokuva 2012 oli lievästi sanottuna pettymys.

Obama ei ole mikään Jeesuksen 2. tuleminen että hän pystyisi sen paremmin mihinkään sellaiseen mihin yksikään toinenkaan presidentti ei ole aiemmin pystynyt. Vaikuttaisi kuitenkin järkimieheltä, toisin kuin ex-alkoholisti ja muutenkin pelleksi mielletty Yrjö TuplaVee Puska.

Tulisikin UFOt että olisi hitto vie tämä rupinen elämä edes pikkaisen mielenkiintoisempaa!

Vierailija
Rousseau
Suuri valta annetaan pankeille... eikös se ole niillä jo. Näissä salaliittoteorioissa ei ole sikäli mitään järkeä että niissä puhutaan tulevaisuudesta kuinka se ja se kuppikunta pääsee johtoon - eihän kenenkään tarvitse päästä mihinkään sellaiseen missä on jo. Eli jos rikkaana oleminen on salaliittolaisuutta niin sittenpähän helvetti Maan päällä on jo toteutunut ja mitäs siitä enää uikuttamaan. Juna meni jo.

Tehdäänköhän sitä kolmatta X-Files -leffaa ollenkaan... Olisihan se ihan messevää pällistellä heidän näkemyksensä vuoden 2012 häppeningeistä. Taannoinen elokuva 2012 oli lievästi sanottuna pettymys.

Obama ei ole mikään Jeesuksen 2. tuleminen että hän pystyisi sen paremmin mihinkään sellaiseen mihin yksikään toinenkaan presidentti ei ole aiemmin pystynyt. Vaikuttaisi kuitenkin järkimieheltä, toisin kuin ex-alkoholisti ja muutenkin pelleksi mielletty Yrjö TuplaVee Puska.

Tulisikin UFOt että olisi hitto vie tämä rupinen elämä edes pikkaisen mielenkiintoisempaa!

Obama pääsi presidentiksi juuri siksi että vaikuttaa järkimieheltä. Karismaattinen kaveri ja vieläpä puoliksi musta joten hänet oli helppo myydä kansalle. Todellisuudessa hän on vain sätkynukke kuten kaikki USAn presidentit. JFK yritti taistella pahaa vastaan ja jokainen tietää miten hänelle kävi.

Vierailija

Ääh, maailmanloppua on ennustettu siitä lähtien, kun ihminen on mitään mistään ymmärtänyt. Esimerkiksi Jeesus ja Martti Luther, molemmat kiihkeitä maailmanlopun odottajia. Täällä tämä silti vielä pyörii.

Ei Obamalla sen enempää kuin meidän lähi-Siwan kassallakaan ole mitään salaperäisiä juonia tämän maailman muuttamiseksi. Tavallisia ihmisiä, joiden sisällä saattaa velloa ihan niin kuin minulla ja sinullakin.

Mutta tämä on minun mielipiteeni! Ja voihan se olla, että minut on aivopesty. Tai ehkä olenkin NWO:n kätyri, joka haluaa täällä vakuutella, että kaikki on ihan ok... vaikka oikeasti minä ja Siwan kassa tiedämme JOTAIN mitä te muut ette!

Vierailija

Uijui, nyt on lupaava topikki ilmoilla!

Tännekö sitten postataan uusimmat ja kuumimma ILLUJEN juonet? Voi saatanan Illut!

Ei tähän tarvitse mitään salaliittoa. Tää on kollektiivisesti rakennettu pyramidihuijaus, missä me ollaan kiltisti mukana.

Vierailija

Eivät ne Siwan kassaneidit mistään mitään tiedä, ei edes Siwan johtoporras ole tarpeeksi iso tekijä näissä kuvioissa. Lidl, City-Market, Prisma, kyläkauppa Tuuri ja muut globaalit ruokakauppiaat ovat ottaneet vallan. Lisäksi meidän lähikioskin myyjällä on ihmeellinen kiilto silmissä. Taitavat kaikki olla samassa V-salaliitossa!

Vierailija

Illujenhan piti organisoida terrori-isku viime olympialaisiin, josta alkaisi 3s maailmansota. Väärin meni sekin arvaus. Aika munatonta sakkia ne illut.

Vierailija

On toive ajattelua että kulissien takaa maailmaa hallitsisi joku salaseura.

Totuus on paljon karumpi, tätä kaaosta ei johda eikä hallitse kukaan. Muutamien valtioiden johtajilla on jonkun verran valtaa. Samoin joillakin suursijoittajilla (jotka myös tekevät yhteistyötä keskenään) on omat vaikuttamiskeinonsa. Loppua finassimaailmaa voisi parhaiten kuvata vauhkoontuneeksi nautalaumaksi.

Vierailija

Niih! Siwasta ostin sapuskaa. Maksoin. Kassatyyppi näytti minulle monimutkaisia sormilikkeitä. Pelästyin. Illuminati nytkö kyseessä.

Vierailija
joo
Eilisessä Kalevassa oli uutinen että 2012 "maailmanloppu on peruttu", tiedemiehet paljastivat että Mayojen kalenteria on tulkittu väärin ja tuo kalenterin loppuminen on saattanut tapahtua jo tai tapahtuu vasta 100 vuoden päästä. Siitä nyt kaikki vaan tekemään uusia ennustuksia....

edit: löyty ylen uutinen aiheesta

http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/200 ... 38360.html

Olipa ylläri....
Pelkästään kristityille löytyy tulevia "varmoja" profetioita vaikka kuinka pitkälle.
Seuraava suuri tapahtuma näköjään 3 päivän päästä
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

Vierailija
Riäpäle
Niih! Siwasta ostin sapuskaa. Maksoin. Kassatyyppi näytti minulle monimutkaisia sormilikkeitä. Pelästyin. Illuminati nytkö kyseessä.

Minä kun olen aina ihmetelly miksi Siwan myyjä laskee sormin vaikka on kassakonekin!

Vierailija
OzziXX
Riäpäle

Minä kun olen aina ihmetelly miksi Siwan myyjä laskee sormin vaikka on kassakonekin!

Olin Siwassa töissä puolivuotta. Minäkin laskin sormin jos tuotteet on jo syötetty läpi ja pitää vielä jotain laskeskella.... Sillä kassakoneella ei oikein voi laskea mitään, paska vehe. Niin pitää käyttää sormia..... tai en minä tiedä, luultavasti kyseessä on Illuminati Yritän muistella tuota Siwassa olo aikaani mutta se vaikuttaa jotenkin utuiselta, ovat varmaan käyttäneet minuun jotain aivopesutekniikkaa

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Siwan myyjät ovat reptiliaaneja.. ja ulkoministerikin on sellainen.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat