Onko Timo Soinilla munaa pitää puheensa? Rehellisyys?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1645223

Timo Soini: Rikostuomio toisi potkut Halla-aholle
17.02.2009 06:51

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini sanoo IS:lle, että jos puolueen toiminnassa mukana oleva henkilö saa oikeudessa tuomion rasismista, hän saa lähtöpassit puolueesta.

- Mielestäni on selvää, että jos tulee lainvoimaisia tuomioita, niin toivon, että siinä vaiheessa ihmiset ymmärtävät, että vastuun kantaminen on myös sitä, että vetää johtopäätökset. Se koskee kaikkia, Soini korosti.

Perussuomalaisten kaupunginvaltuutetun Jussi Halla-ahon blogikirjoittelu on paraikaa syyteharkinnassa. Häntä epäillään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Mahdollinen syyte ja tuomio johtaisivat Soinin näkemyksen mukaan siihen, että Halla-aholle osoitettaisiin ovea.

Soini ei halunnut ottaa kantaa Halla-ahon mielipiteisiin. Hän vetoaa keskeneräiseen oikeusprosessiin.

Halla-ahon blogia Soini sanoo lukeneensa vain osittain.

- Sitä köyttä on niin paljon, etten todellakaan ole kaikkea lukenut, se on aivan varma. Enkä aio.

Soinin mukaan perussuomalaisista ei ole vielä koskaan erotettu ketään rasismin vuoksi. Hänen mukaansa netissä on "helppo uhota ja pistää nimiä pitkin ja poikin".

- Tyhmiä voi ihminen puhua. Nämä ihmiset häpäisevät itsensä, eivät minua ja puoluetta. En lähde virvatulten ja yksittäisten ihmisten perään kulkemaan. Mutta on täysin selvää, että tällaisilla tyypeillä ei ole puolueessa tulevaisuutta.

Soini kertoi olevansa tuohtunut siitä, että hänet ja perussuomalaiset yhdistetään rasismiin.

- En ole rasisti enkä suvaitse ihmisvihaa. Toivon, että jos tällaisia ihmisiä on keskuudessamme, niin he poistuvat.

Miten käy Persujen jos ääniharava heitetään pihalle?
Miten käy Timo Soinein poliittiselle uralle kun kiitoon lähtenyt kannatus on uhattuna?
Vai onko se?
Onko suomalainen Sisu, Selkäranka, Sössönsössön, kaikki se minkä nimiin nationalistit vannovat, onko se pelkkää uhoavaa lapamatoa syrjittyjen kurjuuden syövereistä mukana nörttien kosto summuuta?
Luopuuko Timo Soini kultamunia munivasta hanhestaan?

Mielenkiintoista!

Sivut

Kommentit (218)

Vierailija
Pönni

Halla-Aho, vaikkakin joissakin ryhmissä tiettyä suosiota nauttiikin, on koko puolueen kannalta aika pieni tekijä. Suomalaiset näkevät Persut protestiäänipuolueena, ja Persujen protestiäänivyöryä ensi vaaleissa ei oikeastaan voi kaataa edes Soinin itsensä ero puolueesta.

Sinälläänhän tuo oikestaan on ihan hyvä. Persujen äänivyöry saattaa saada jopa aikaiseksi pienen ryhtiliikkeen kolmen suuren puolueen toimissa, jottei nyt ihan kaikkia äänestäjiä menetetä uudelle kilpailijalle menetetä.

Vierailija
JW
Halla-aho ei ole saanut tuomiota rasismista vaan uskonrauhan rikkomisesta.

Hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah..

Arvasin!!! Hah hah hah..

Onko tuo muka nyt sitä oveluutta?
Kun ei voi syyttää ketään rodullisten ominaisuusksien mukaan niin syytetään pedofiileiksi islaminuskoisia ja sitten helotetaan naama kukertavana oikeudessa selislelitellen että eikun nääs se oli olevinaan ironiaa ja satiiria vai miten se meni hah hah hah hah..

Perussuomalaisuus. Hah hah hah.. kyllä kollaa kestää.. hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah..

Luikertelijat.
Kaukana siitä mitä suomalaisuus on. Hyvin kaukana. Ja Soini on ihan hehkeenä siitä kun kannatus nousee rasistien ansiosta, eikä oo näkevinään mitään oikeudenkäyntiä eikä tuomiota siitä että vetonaula sai sakot yksinomaan sen perusteella mitä soopaa on suoltanut siellä ckriiptassaan kiukuspäiten ja vihoissaan - ei suinkaan kaikkia mahanmuutajia vastaan eikä suinkaan edes pelkästään tummaihoisia kohtaan. Kierolierolillii sakot saanut suuri, punaposki juuri, hän on uhonnut vihaa homoille ja punavihreille feministeille, vasureille.

Politiikkaahan se toki ja myötäilee Soinin arvomaailmaa kuin hänen oma nahkansa.
Ei rasismia, ei syrjintää.. ihan vaan on silkkaa rakkaudentekoa yhtävekoa ja Soini Halla-Ahoa kiittää ja kumartaa, ei hylji.

Tasa-arvo. Sekö kiinnostais persuja. No ei.. Viis siitä kun Soinista voi tulla vihdosta viimein kuningas ja fyyreri ja asiat pannaan järjestyksen tässä maassa. Sisua Saunaa Tervaa Perkele! Sivistystä.. no joo joo. Sehän on herrojen kotkotuksia nja herroja pitää vihata kans. Kaikkee pitää vihata niin maan perkeleesti. Hah hah hah hah..

Eikä mitään poliittista linjaa. Ei niin mitään. Pelkkää kieroilua.

Vierailija

Jos väittää että Halla-aho sai tuomion rasismista on täysi idiootti. Miten ihmeessä voisi olla rasismia kutsua uskontoa pedofilia-uskonnoksi jos tuo esiin että tämän uskonnon keskeinen profeetta makasi lapsen kanssa? Muslimit eivät ole yksi tietty ryhmä, muslimeita on jokaisessa rodussa ja kansalaisuudessa. Kukaan ei nykyään edes tunnu tietävän mitä rasismi tarkoittaa ja sitä heitellään leimakirveenä milloin se sattuu jonkun ideologiaan sopimaan.

Vierailija
jees
Soinipa se kurkottelee vasemmalle siinä samalla kun nämä H-a:n kannattajat oikealle.

Ehkä perinteinen oikeisto-vasemmisto määritelmä ei toimi nykymaailmassa.

Vierailija

Kuinkahan monta kertaa minä olen häirinnyt Halla-Ahon ja muiden ateistien uskonrauhaa täällä? Niin usein kuin olen suinkin jaksanut.

Toivottavasti en joudu linnaan.

Jari Tervo häiritsi minun perheeni uskonrauhaa kun heitti Raamatun halveksivasti maahan. Oli siinä hieman selittelemistä lapsille, että "mies oli päissään, ei se tarkoittanut..."

Luultavasti olikin.

Vierailija
Lektu-Elli
Kuinkahan monta kertaa minä olen häirinnyt Halla-Ahon ja muiden ateistien uskonrauhaa täällä? Niin usein kuin olen suinkin jaksanut.

Toivottavasti en joudu linnaan.

Jari Tervo häiritsi minun perheeni uskonrauhaa kun heitti Raamatun halveksivasti maahan. Oli siinä hieman selittelemistä lapsille, että "mies oli päissään, ei se tarkoittanut..."

Luultavasti olikin.

Joko otit yhteyttä asianajajaan? Olen puolestasi todella loukkaantunut ja jos et itse ota yhteyttä syyttäjään niin teen sen puolestasi!

Naurettavaa koko muiden puolesta loukkaantuminen... Mihin tämä maailma on menossa.

Vierailija
Hubsu
Pönni

Halla-Aho, vaikkakin joissakin ryhmissä tiettyä suosiota nauttiikin, on koko puolueen kannalta aika pieni tekijä. Suomalaiset näkevät Persut protestiäänipuolueena, ja Persujen protestiäänivyöryä ensi vaaleissa ei oikeastaan voi kaataa edes Soinin itsensä ero puolueesta.

Sinälläänhän tuo oikestaan on ihan hyvä. Persujen äänivyöry saattaa saada jopa aikaiseksi pienen ryhtiliikkeen kolmen suuren puolueen toimissa, jottei nyt ihan kaikkia äänestäjiä menetetä uudelle kilpailijalle menetetä.

Käytänössä koko Persuus on yks tyhjän kanssa kun siellä vedetään joka suuntaan.
Protestiääniä toki. Kyllä minä sen tiedän eikä niissä syissä mitään nauramista ole.
Höhöttelyni koski ihan vaan pelkästään tuota "rehellisyyttä" kieroilua kohtaan.

Sehän ois upeeta kun oliskin joku uus poliittinen järjestö, jolla ei olis vanhojen painolastia, mutta se edellyttäis messiasta, jolla ei ole napaa.

Vierailija
Pönni
Hubsu
Pönni

Käytänössä koko Persuus on yks tyhjän kanssa kun siellä vedetään joka suuntaan.
Protestiääniä toki. Kyllä minä sen tiedän eikä niissä syissä mitään nauramista ole.
Höhöttelyni koski ihan vaan pelkästään tuota "rehellisyyttä" kieroilua kohtaan.

Sehän ois upeeta kun oliskin joku uus poliittinen järjestö, jolla ei olis vanhojen painolasti mutta se edellyttäis messiasta, jolla ei ole napaa.

Se on ihan sama vetääkö persut joka suuntaan vai ei jos sieltä kuitenkin jokin järkevä ohjelma löytyy. Tähän asti he ovat ilmoittaneet "arvonsa" ja sen perusteella puolue on varsin terveellä pohjalla. Vieläkään ei kuitenkaan ole kuultu persujen vastauksia tämän hetken polttavimpiin kysymyksiin ja sen perusteella puolue ei ole terveellä pohjalla. Itse en seuraavissa vaaleissa äänestä koska mitään muutosta ei kuitenkaan ole tapahtumassa. Muutos 2011 ajama vapaa demokratia houkuttelisi mutta puolueen "sekopäinen porukka" ei todellakaan innosta äänestämään joten jätän väliin. Suomen kaltaisessa demokratiassa minun äänellä ei ole mitään väliä koska ääni menee puolueelle eikä ehdokkaalle, ja vaikka minun ehdokkaani pääsisikin läpi niin puolue jyrää hänen ylitseen.

Vierailija
Tuppu L 2.0
Pönnin viestin perusteella voisi antaa äänen perussuomalaisille, hirvittävää että maailmasta löytyy vielä tuollaista "logiikkaa".

Ootko muka lukenut sen Hoo Aan blokin?
Sehän on ihan hullu.
Olevinaan viisas ja kiikunkaakun laillisuuden rajapinnassa puheineen puntaroiden sanojaan selittelee istuessaan kellarissaan mutta niin täysverinen rasisti ja natsi kuin olla voi. Mikälie väärinymmärretty lapsinero. Hän se voi kirjoittaa hommafoorumillaan että tekee seuraavaan kirjaansa kannet maahanmuutajalasten selkänahasta ja nauraa päälle samanmielisten hullujen kanssa ja sellaisen Soini on ylipäätään huolinut joukkoineen omiin joukkoihinsa.

Eikä viisari värähdäkkään vaikka läheltä liippaa ja tuomio kuitenkin rapsahtaa!

Rehellistä?

Vierailija
Pönni
Tuppu L 2.0
Pönnin viestin perusteella voisi antaa äänen perussuomalaisille, hirvittävää että maailmasta löytyy vielä tuollaista "logiikkaa".

Ootko muka lukenut sen Hoo Aan blokin?
Sehän on ihan hullu.
Olevinaan viisas ja kiikunkaakun laillisuuden rajapinnassa puheineen puntaroiden sanojaan selittelee istuessaan kellarissaan mutta niin täysverinen rasisti ja natsi kuin olla voi. Mikälie väärinymmärretty lapsinero. Hän se voi kirjoittaa hommafoorumillaan että tekee seuraavaan kirjaansa kannet maahanmuutajalasten selkänahasta ja nauraa päälle samanmielisten hullujen kanssa ja sellaisen Soini on ylipäätään huolinut joukkoineen omiin joukkoihinsa.

Eikä viisari värähdäkkään vaikka läheltä liippaa ja tuomio kuitenkin rapsahtaa!

Rehellistä?

Syytät mutta et perustele. Miksi Halla-aho on niin täysverinen rasisti ja natsi kuin olla voi? Pistätkö lainauksia blogikirjoituksista ja homma-forumilta kiitos.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat