Transvestiitti päiväkodin hoitajana? "Ketään ei saa syrjiä"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naurettavaa kaksinaismoraalia ev-lut kirkolla, joka homo-asiassa hokee että ketään ei saa syrjiä. Silti he eivät ikimaailmassa ottaisi rehellistä transsua vaikkapa pyhäkoulun opettajaksi.

Se on syrjintää. Lähetin hakemuksen ja ilmoitin olevani transvestiitti. Kuulin että en pääse edes haastatteluun.

Kommentit (9)

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
Lektu-Elli
Naurettavaa kaksinaismoraalia ev-lut kirkolla, joka homo-asiassa hokee että ketään ei saa syrjiä. Silti he eivät ikimaailmassa ottaisi rehellistä transsua vaikkapa pyhäkoulun opettajaksi.

Se on syrjintää. Lähetin hakemuksen ja ilmoitin olevani transvestiitti. Kuulin että en pääse edes haastatteluun.

Sanottiinko siinä vastauksessa että hylkäyksen syy on transvestisuutesi?

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
jees
Transvestiitin olen kyllä pappina nähnyt.

Rehellisesti sanottuna mietin joskus papin nähdessäni että onko se edes ihminen vai jotain eri lajia. Näyttää etäisesti mieheltä mutta puhuu kuin joku rouva.

Jos näin ei olisi, niin meillä ei olisi esim vapaaseurakuntia, adventisteja, cityseurakuntia, helluntaiseurakuntaa, Nokia Missiota, baptisteja, katolisia, ortodoxeja tai muita toisiaan täydentäviä seurakuntia, jokaiselle ihmistyypille omansa.

Tässä valossa on hyväkin että ev-lut on hlbt kirkko. Muissa on miehekkäitä miehiä ja naisellisia naisia. Harmi vaan että tämä hlbt on valtion toinen kirkko.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mikä on pyhäkoulu?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Minulla on hämärä kuva pyhäkoulusta ennen kouluikää. Siellä aivopesulla käydessä jaettiin kiiltäviä tähtiä joita liimattiin vihkoon, ja se kenellä oli niitä enemmän kuin toisilla oli parempi ihminen kuin muut.

Hallelujaa.

Omat mukulat olleet kirkon päiväkodissa vaikka itse en kirkkoon kuulu. Kulttuurinvärittäjät kun kiertävät ne päiväkodit kaukaa. Käänteistä rasismia voi käyttää monin tavoin edukseen. Ei onnistunut aivopesu mukuloillekaan vaikka virsiä veisasivat, herran sanaa kuulivat ja leikkijumalanpalveluksia pitivät alvariinsa.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija
jees
Transvestiitin olen kyllä pappina nähnyt.

Ei taida olla enää. Ainakaan se joka lehtien lööpeissä komeili useampaan otteeseen.

Vierailija
Pacanus Rusticanus
Minulla on hämärä kuva pyhäkoulusta ennen kouluikää. Siellä aivopesulla käydessä jaettiin kiiltäviä tähtiä joita liimattiin vihkoon, ja se kenellä oli niitä enemmän kuin toisilla oli parempi ihminen kuin muut.

Hallelujaa.

Lopetin pyhäkoulun kesken kun sain mielestäni liian vähän tähtiä siihen nähden, että osasin Raamatusta pitkiä pätkiä ulkoa, kaikki kertomukset, rukoukset ja uskontunnustukset sun muut ulkoa. Olin vain niin ujo, etten tyrkyttänyt tietojani. Enkä siis saanut raaputettavia kuvia enemmän kuin muut.

Erosin kirkosta 15-vuotiaana.

Oma jälkikasvuni potkaistiin pyhäkoulusta kesken pellolle, kun eivät uskoneet Jumalaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Pedofiilejä syrjitään lastenhoitorekrytoinnissa. Tietääköhän Amnesty jo tästä vääryydestä?!?!

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Uusimmat

Suosituimmat