Emmä viiti en

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

En vaan viiti !

Kommentit (8)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Yrittäjänä on pakko viittiä. Kiukulla ja kiroomisella suuri osa asioista on hoidettava ja joka vuosi jotkin asiat muuttuvat vastenmielisemmiksi. Eikä hallinto ja yleinen mielipide tule vastaan vaan potkii vastapalloon. Jostain se kivenkova päättäväisyys ja pitkäjänteisyys vaan löytyy. Se löytyy yleensä vastuuntunnosta. Vastuusta asiakkaita, työn laatua, työntekijöitä, yritystä, osakkaita, mainetta, yhteisöä, perhettä, sukua, jne kohtaan. Vain yksi on joukosta poissa. Yrittäjän vastuu omasta onnellisuudestaan ja hyvinvoinnistaan. PK- ja varsinkin mikrosektorilla yrittäjä ei usein viitsi hoitaa itseään, kun on viitsittävä 24/7 viitsiä muita ja muiden etua. Suutarin lapsella ei ole kenkiä, sanotaan.

Tämä oli eräs näkökulma kapitalistiriistäjän kapitalistin ja verenimijän suuntaan jonka viitsin tuhertaa.

.

- Ubi bene, ibi patria -

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä viittisin mutta mä en vaan osaa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Hannu Tanskanen
En vaan viiti !

Voit lopettaa milloin vain, ei sinun tarvitse enää jatkaa yhtään enempää jollet halua. Myönnät vain että paineteoria selittää heliumpallon käyttäytymisen ja thats it.

くそっ!

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Ne on nää nykyajan vanhukset justiin tällaisia. Mitään ei viitsitä. Silloin kun minä olin nuori, vanhukset olivat vahvaa tekoa; panivat päivät pääksytyksen heinää paaliin ja lypsivät lehmät ennen kukon laulua.

Tähän tämä maailma on matkalla. Vanhukset ei viitti enää mitään.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
asdf
Ne on nää nykyajan vanhukset justiin tällaisia. Mitään ei viitsitä. Silloin kun minä olin nuori, vanhukset olivat vahvaa tekoa; panivat päivät pääksytyksen heinää paaliin ja lypsivät lehmät ennen kukon laulua.

Tähän tämä maailma on matkalla. Vanhukset ei viitti enää mitään.

Puhut nyt vanhuksista,et 68-vuotiaista, joilla on alkavan keski-iän kriisi !

Uusimmat

Suosituimmat