Lopetan tänne kirjoittelun tai vaihan nimimerkkiä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Luovuuus jotenkin tuhoutunut. Ennen vanhaan kun näki kaikenlaisia maahisia ja ufoja niin jututkin oli värikkäämpiä.

Kommentit (7)

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
tiäremiäs
Luovuuus jotenkin tuhoutunut. Ennen vanhaan kun näki kaikenlaisia maahisia ja ufoja niin jututkin oli värikkäämpiä.

Ei pidä paikkaansa. Ite olet vain kalkkeutunut. Näkyy noista ostoksistakin. Menit ja hankit sen vanhan Renaultin

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Sulla on oikea lääkitys. Lopeta se.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs

Olen samaa mieltä Vaarin kanssa jossain määrin. Lääketieteen tarkoitus on tehdä meistä samanlaisia. Ihmisiä, jotka palvelevat tehokkaasti yhteiskuntaa.

Vierailija

Älä ihmeessä. Ei kai se, ettei tekstisuoni syki enää yhtä vahvana tarkoita, ettäkö tulisi kokonaan lopettaa. Eihän sitä pakko ole väen väkisin höpötellä, murjaiset juttuja vain sitten harvemmin aina kun siltä tuntuu.

Tiäriksen kirjoituksia on aina mukavaa lukea, vaikka jatkossa sitten hieman harvemmin, tuovat väriä palstalle. Olisi erittäin ikävää jos lopettaisit.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007
homo

Tiäriksen kirjoituksia on aina mukavaa lukea, vaikka jatkossa sitten hieman harvemmin, tuovat väriä palstalle. Olisi erittäin ikävää jos lopettaisit.

Sanoo homo. Mut nii sanoo myös Reiska..

Per se

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Reiska
Sanoo homo. Mut nii sanoo myös Reiska..

Ootte ihme porukkaa, mutta niin on tiäriskin.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
CE-hyväksytty
tiäremiäs

Olen samaa mieltä Vaarin kanssa jossain määrin. Lääketieteen tarkoitus on tehdä meistä samanlaisia. Ihmisiä, jotka palvelevat tehokkaasti yhteiskuntaa.

Apua, apua!! Älä t.mies lopeta.

Uusimmat

Suosituimmat