Auttakaa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mulle on sattunu ihan outoja asioita...kun olin kahdeksan vanha näin unen, joka alkoi hirveällä pään säryllä..sitten ihan kuin olisin kattonut telkkaria. Lopulta edessäni oli hauta arkku, jossa oli isäni! Pari viikkoa myöhemmin olimme äidin kanssa olleet kaksituntia ulkomailla linja-autossa, kunnes äidille soitettiin että isäni on kuollut.

Toinen tapahtui noin puolivuottasitten.....näin unta yhdestä kaverista, jossa hän itki ja toisti ettei voi ymmärtää..hän ei elänyt kun vain kolme vuotta..sinä taustalla oli jokin ällöttävä haju!``
..Kun menimme kaverilleni päivää myöhemmin meinasimme mennä kauppaan, sanoin kaverilleni että voinko sanoa hänen hamserilleen pojulle eka heipa. Kun avasin häkin haistoin saman hajun mikä oli unessani, ja hamsteri oli kuollut, hän rupesi huutamaan etten ymmärrä ja ei se näin voi mennä!``.....olen nyt 12v...

En ole uskaltanut kertoa kellekkään! voiko joku selittää mistä on kyse!

Kommentit (3)

Hoi
Seuraa 
Viestejä431
Liittynyt31.8.2010

Sattumiahan nuo tosiaan lienevät. Mutta jos sulla on oikeasti paha olla noiden tapahtumien vuoksi, no isäsi kuoleman takia varmasti ainakin, niin kannattaisihan sun puhua jollekin. Saisitkohan koulun terkkarin kautta jotain apua? Varmasti tekisi hyvää käydä puhumassa jonkun kanssa, joka ottaa ongelmasi ihan tosissaan.

Uusimmat

Suosituimmat