tietääkö kukaan -miksi huonot unenlahjat periytyvät?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moroo
Onks kellään tietoo miks ne periytyy. Mulla on ihan samat unenlahjat ku isä ukolla. Unen saanti vaihtelee helkkarin suuresti. Sanotaan ,et joka toinen- tai joka kolmas yö nukun sen hyvän 8t unen.
Entäs on ihmettänyt, monesti ,etten oikeasti nää unia paljoa -käyn todella syvässä tilassa, eikä aamulla herätessä ole muistikuvia unista- tosin heräänkin saakelin energisenä aamuun ja päivään.
Olen miettinut silloin niitä unia, kun harvoin olen sitten olen niitä nähnyt. Meitä on joitakin henkilöitä, jotka näkee "enne" unia.. mistä semmoiset lahjat tulee.. Minä uskon nytten tietäväni, että -kellään ei ole "lahjoja" itsestään, vaan ne on joillekkin tuon taivaanisän antamana -annettu. Tuo ikivanha äijänkäppyrä on elämässämme mukana aika monella, vaikkakin todella usein meidän "tiedostamattamme" - Iso-jussi katsoo suuressa viisaudessaan -kuka on ansainnut "lahjansa".. Ei kannata ottaa kummiskaan liian suureellisesti tuota vättämää, en tarkoittanut, että uskon matematiikka lahjojen olevan Iso-Jussin lahjoiksi, vaan meitä on lahjakkaita eri aloihin, mikä on hienoa - muutoin oltais vielä kivikaudella.

Minulla on onneksi -todella lievä lääkitys Freudin -määrittämään oireeseen, ja olen huomannut, että se toimii - saan unen helpommin, tosin samaan pystyy pari annosta punaviinia, jolla on myös tunnetusti terveydellisesti positiivisia vaikutuksia.

Hyvällä unella on todella suuri merkitys päivään, aika tyhjentävä sanoma oli tuo -mutta totta.

Tämä poikkeaa otsikosta
Olen tässä monta vuotta -tuumaillut elämän alueita -ja miettinyt miten ja miksi minusta tuli tälläinen ihmisenä - tulen väkivaltaisesta ja pahasti alkoholisoituneesta kodista - isä joi jo itsensä hengiltä - ja tässä joudun sitten katsomaan, kun äiti on tekemässä samaa itselleen. Olin aijemminkin suht hyvä ihminen -jos saa sanoa, mutta omasta mielestäni -olen muuttunut -eikä muutos ole ollut huonompaan -siltihän tässä monesti on miettinyt, että miksi minulla oli sellaiset lähtökohdat elämään, yks vika on ollut, joka ärsyttää -huono-itsetunto. mutta siihen o vaikuttanut tietysti myös ns..ihmisuhteiden aiheuttamat pettymykset..Enkä todellakaan -väittänyt nyt ,että minussa ei ole vikoja -täydellistä ihmistä ei ole -enkä minä edes rajoita ihmiseen tuota hokemaa - Tuo taivaan isäkään ei ole täydellinen,vaikka se on kaikki tietävä - tosin olen sitäkin monesti pähkäillyt, mihin perustuu hänen kaikki tietäväisyys, kuinka hän voi tietää kaikesta kaiken -siis tästä päivästä -siihen, kun maallinen vaellus munkin kohdalta "tässä" muodossa loppuu - kuinka hän pystyy, siihen jokaisen kohdalla tietämään -joka hetken. Minun mielestä tuo iso-jussi -tietää ja ei tiedä samaan aikaan. teorisointi tuosta on kesken...muuttujia on niin paljon, että miten hän muka tietää, joka millisekunti joka tapahtuman

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat