koulu kiusaaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuota tuumin tämän mahdollisimman yksin kertaisesti päässä ja kirjoitan -ja loppu tuloksena en tajua en yhtään -no jotain -mutta vastoin minun oikeudentajua -kun nyky päivänä, käydään kaupungilla kimpuun - kun vähänkin ajattelee päällekäyjällä on tänäkin päivä -vaikka toteuttaa lievää rikosta..tai pahempaakin enemmän "vallassaan" - kuin altavastaajalla kohteena olevalla..
sama on jo opetettu kouluissa, jonkin verran

muistan koulutilanteita -jos oli pientä kränää..- pientä tappelun poikasta..muutamia löyntejä..miten opettaja toimi - jos jotain näkikin -meni väliin.. mitä hän ehdotti ratkaisuna -sopikaa..- tuota ymmärrän -ja samaan aikaan en - mitä se turpaan ottaja teki..no tietysti onhan se jo syyllistä- ku oli toisena osapuolena -vaikkei yhtään mitään tehnyt- sattu vain olemaan kaverin nyrkin tiellä vastaan ottajana -ja jos ei näyttänyt oikein tulevan sopua -ni molemmille jälki-istuntoa!!! sissos - noo tuo sopii tänäkin päivänä nakkikioskitappeluun -jos olet hyökkäyksen kohteena,ja kaikesta huolimatta -joudut turvautumaan itsesi puollustukseen -olet jo silloin osasyyllinen -auta armias -jos satut viel pärjäämään -ja oletkin "tilanteen" herra -vaikket ns. järjellisesti ylilyönniks laita -voi voi -olet jo kusessa ku kaveri uhkailee jo virkavallalla.. tietysti kaikilla on oikeudet - tuota -miks sillä hyökkääjällä onkin sitten enemmän oikeutta, jos asiaa puidaan käräjillä - perkel mä en tajuu..nooh munki pitää varmaan ottaa turpaan -ja kohteliaasti kääntää vain toinenkin poski- jos se vasemmasta poskesta tulee jo takahammas läpi.. mulla on huomattavasti vähemmän kansalaisoikeuksia, tämä matti tietää oikeutensa - viime kesänä vietiin talteen -siihen riitti yhden henkilön soitto -ja niin mua vietihin -vaikken -yhtään mitään en olllut tehnyt..perkele mistähän korvauksia hakis -on täs tullut mieleen - nooh mä oon kyll aatellu - perkele eihän näille -no joillekkin ihmisille mitään voi -jos ovat mulk...ja -siinä akasta -en haluu kuulla tässä elämässä yhtään mitään.. -----ainut vain , vtut... armottomasti -et joutu nöyryytyksen kohteeks -että vietiin jokaiselle tärkein -vapaus - noin 2vkoksi.. -terveisia vain -samalla tässä kiitos -ja haistakaa paska..taivaanisä ymmärtää mua ni ei haittaa sivistyssanat..

Matti meikäläisen ..... elämästä taas..

Kommentit (6)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla on traumoja siitä, kun yläasteella kiusasin tyttöjä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Hei!

Täällä tosiaan tarvitaan huumevalistusta. Toivottavasti ehdit kertomaan lisää asiasta.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Koulukiusaaminen, jumalauta, on yhdyssana. Ja tätä kutsutaan oikealla nimellä opetukseksi. Saatana.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat