psykiatrian ala

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Koko psykiatrinen - puoli käsittelee niin paljon -vain meidän henkistä -hyvin vointia, että se pitäisi tulla jo -vähitellen alana -enemmän vastaamaan todellisuutta -joka on meille kaikille SAMA . Psychologigal and Spiritual mind Science. .. Sillä juuri pahimmiksi määritellyissä Skitsofrenia ja eri Psykoosi vaiheissa - mitä vaikeimmiksi ne on luokitellut -niissä ihmisen aivot ovat "tilassa" -joka on -yhteydessä toiseen maailmaan - se miksi hoidetaan ihmisiä -jotka ovat potilaita niin sairailoissa -osastoilla ,kun jo siinä ensimmäisellä käynnillä -tai tuotuna ambulansilla kotoa -tai jostain -lääkärin tutkittavasti.
Minä sanon , etten kyllä ymmärrä miks ihminen ns. voi vauhkoontua niin sanotusti -tai muuttua jopa agressiiviseksi - jos hänen aivonsa vastaan ottaa ääniä -henkimaailmasta..Meistä jokainen käyttäytyy kyllä muutenkin normaalisti erillailailla - riippu henkilöstä.. - mutta tärkein pointini on - kokoajan ollut -että ehkä joissakin sairailoissa -tai vastaan otoissa -se ammattilainenkin saattaa tietää "arvata" -tiedostaa mitä toinen kuulee (potilas) -mutta ei sitä myönnä -koska ----eikö kukaan ole viel arvannut -koko lääketieteen ala -jo koulutuksessa opetetaan -ettei tunnusteta "ihmeitä"- tai uskota henkiseen puoleen -eikö kellään oo tullu se mieleen- onko tuttu lääkäreinä - kysykääpä -jos on rehellinen - niin vastaus on myöntävä..---siinä se jumiutuva kohta -tärkein kohta on!!!!!!!! eli toisin sanoen -----kun ihminen on yhteydessä -mitä toiset ei kuule --sen olemassa olo kiistetään -ja annetaan ,ensin psykiatrian puolen diaknoosi -kansan omaisesti jotenki pöpi..ja määrätään sairaala jakso..pituus on taas ihan vain käytöksestäsi kiinni ja mitä se lekuri päättää -ja sitten avohoitoon -jonka pituus määräytyy tietysti tapauskohtaisesti.. haloo haloo ....minä kysyin monesti - entäs henkiparantajat ..joilla o kykyjä - pitäiskö ne hoitoon määrätä -arvatkaa mitä vastattiin........ei mitään !!!!!!!!!!!!!!!!! keskuslua ..keskustelua -siitä se kehitys..tulisi saakeli....meillä on p u h e - lahja .... ja ku viel käytettäisiin psykiatrisella puolella järkeä vähitellen - muuutoksia tulisi - takaan sen.. joku kirjoitti miksi ,sitten terve ihminen ei kuule toista maailmaa- no prkle...miten tyhmästi kysytty - tila johon ihminen on mennyt - no tietysti tullut vastoin käymisistä..ja -jokaisella se on -oma rajansa -sitten tulee..vaihe -josta en tiedä...eikä tiedä kukaan tällä hetkellä....yhtään mitään- ja aivot rupee ottamaan "sisäistä" ääntä-mä sitä kutsun..henkimaailmasta -se joka ei ole kokenut mitään vastoin käymisiä - ei tarvitse -henkimaailmaa -sellaisen ihmisen pitäis löytää se "usko" ilmankin. Psykiatrinen puoli selittää sitä tätä ja tuota - millään ei oikeasti ole -Tieteellistä faktaa.. on kylläkin löydetty sopivia lääkkeitä -tiedän. Mutta parantumis jaksoja niin lääke -kuin sairaala -prkel ne olis helevetin lyhempiä, kuin nykyisellään- miettikää järjellä -käyt lekurilla, se utelee vointias..ja kerrot ,et viel kuuluu sitä ja tätä...ja prkel -se psykiatri syöttää sitä pppiiipä.. vaikka miten ,että olet edelleen tilassa-jossa alitajunnasta tulee sitä -voi tulla tätä..-voi sissus mä sanon..miten ihmeessä- 1900-luvun alussa tehdyn koko länsimaailman Psykiatrian alaa laajasti vaikuttanut Sigmund Freudin Psykoanalyysi on niin sitkeessä - eikö oikeasti ole Psykiatrissa tapahtunut mitään sen jälkeen. Freud oli aikansa -ja alansa kuin profeetta, mutta eikö nyt voitaisiin - heittää ne opit jo vähitellen roskiin ..vaikkakin joudutaan, joltain..no suurelta osin aloittamaan alusta Psykiatrisella puolella - on lääkkeet jo keksitty -mutta lääkäreiden ja psykiatrien toimet vastaan otolla -ja asenteet pitäis kitkeä - eikö pitäisi tunnustaa eräs asia joka pitäisi lääkärin valan yli mennä -auttamisen alahan se on - Auttakaa siis parhaanne mukaan -ja kuunnelkaa ihmistä pöydän yli -ja uskaltakaa sanoa mistä on kysymys - potilaankin tila hoituu nopeammin. Spritual state of mind - ei ole hyväksi normaali elämää ajatellen ---jos katsotaan sen häiritsevän liikaa.. sanoisin varmasti että 99% -haluaa ehkä valita elämän ilman -henkimaailmaa..-sinne kyllä pääsee jokainen ajallaan.. eikä sinne kannata kiirehtiä - meillä on vain yksi elämä täällä - mullekkin on yks ääni sanonut kotona ollessa - hyvähän sinun on.. - yks totemus kun olen uteliaana ,tutkinut henkimaailmaa -yks ääni sanoi mun kuullen -sille Isolle Jussille - .....tuota ei ainakaan tänne oteta -- Jumala sanoi ---pakkohan se on tänne ottaa -kyllä sinulle o ihan oma paikka... hyvää illan jatkoa

matti meikäläinen

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat