Mitä TV-sarjoja seuraat ihan homona?

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olen koukussa kaksneloseen. Jack Bauer on Jumala. Sen tämä, toivottavasti, viimeinen tuotantokatsaus on paras.

Vee on parempi myös, kuin edellinen versio vuosia sitten.

Näiden ja kiireiden vuoksi sorruin siinä keskellä maksamaan TVkaistalle oikeudesta olla tallentamatta nuita omalle kovaleyvylle.

Kotikatu ja salatut eläimet on just noloja.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Kommentit (163)

Vierailija

Maanantaisin klo 19.00 Teemalta Francon aika - näin sen koimme . Sarja kertoo kuvitteellisen madridilaisperheen elämästä francolaisessa espanjassa. Kuvaa hienosti, millaista elämä oli 60-70 -lukujen taitteessa ja miten sen ajan yhteiskunnalliset tapahtumat vaikuttivat ihmisten arkeen.

Ainoa sarja, mitä seuraan, mutta suurella hartaudella. Maanantai-illalle ei varata ikinä mitään menoa ja tutut tietävät, etten edes vastaa silloin puhelimeen.

Wallandereita olen katsonut sunnuntai-iltaisin, mutta tämä nykyinen pääosanesittäjä on kuin vehnävelliä muovipussissa verrattuna Aitoon ja Alkuperäiseen Rolf Lassgårdiin.

Muuten katon telkkaria vain tunnin-pari viikossa. Säästyy hermo...

Vierailija

No Strömsöä tietenkin sekä Ketosta ja Myllyrinnettä. Jimiltä tulee kans kaikenlaista miesten ohjelmaa, mitä tulee katsottua.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ketonen ja Myllyrinne on HYVÄ.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
iMuke
En mitään, mulla ei ole telkkaria.

Mutta lapsi. Sinulla on tietokone. Katso telkkaria ettei aikasi mene muuhun.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ihan homona eli MUST katsoa: Fringe ja Dexter. Kaikenlaista muutakin tulee katsottua, mutta jos alan niitä luettelemaan niin takuulla tulee joku neropatti sanomaan että ei ole ihme että olet ääliö kun olet mädättänyt telkalla pääsi. Nykyään pitää olla sillä tavalla poikkeava että rehvastelee ettei katso telkkaa ollenkaan. (Ja samaan aikaan vahtaa kaiken shaissen netin kautta, sillä tietokonehan tekee kaikesta katsottavasta ah niin paljon ylevämpää...)

Dexter ei kyllä enää tunnu yhtä hohdokkaalta kuin alussa. Uhkaa mennä liian lällyksi. Lisää murhaa ja nirhaa!

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Rousseau
Ihan homona eli MUST katsoa: Fringe ja Dexter (...)

Fringeä rupesin minäkin näitä uusia jaksoja, mutta sitten tuli jumi.

Siinä on maneeri, jossa se hullu proffa tutkii jotain raatoa ja vetää hampurilaista. Sen kaveri myös, vai onko se sen poika. Eka kerran meni ihan, että sellasta isäpoikakokkijutskaa, mutta sitten rupes kuudennen kerran jälkeen ihmettelemään että miten ne raadot aina lähetettiin sille, ja miksi niillä oli niin karsee nälkä.

Muut ulottuvuudet sinänsä on juurikin kiinnostavia tällaisissa sarjoissa, mutta se aihe suistui epäolennaisuuksiin, siihen nähen että haluaisin enemmän niitä muita ulottuvuuksia.

Meni juonteet turhiksi, näin punasta, ja poistin sarjan teeveekaistan sarjaseurannasta. Siitä mistä maksoin tammikuuhun. Nähtäväksi jää etten jatka sitä sen jälkeen.

Mutta sano, jos ulottuvuuksia tulee enemmän, ja tarkotushakuista safkaamista vähemmän, niin palaan sarjaan..

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Nyt kun True Blood meni tauolle niin en mitään. Uutiset tulee katsottua yleensä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Homona seuraan World Wrestling Entertainmentin ohjelmia, ihan muna pystyssä. No, onhan niissä nämä diivatkin, mutta en mä niitä katsele.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

True Blood onkin parasta mitä olen nähnyt vuosikausiin.

- Sapuskaa turpaan raadon tonkimisen yhteydessä on kieltämättä rasittava amerikkalainen kestovitsi. Fringessä näkyy olevan myös pahasti tauolla se juonelle tärkeä juonne isukin ja poitsukin monimutkaisesta suhteesta, poitsukki kun on itsekin toisesta ulottuvuudesta lähtöisin.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
anomalia
Miksi TV-sarjoja pitäisi seurata homona? Tai ihan homona?

Se on hauska ja varsin ajankohtaisesti humoristinen, käytetty sanonta wikipedian mukaan. Etenkin TV-sarjoja koskevien internetkeskustelujen yhteydessä. Synonyyminä jollekin melko intohimoselle tai tahattoman huomiota herättävälle tavalle käyttäytyä. Mutta ok. Olen pahoillani.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Saw
Homona seuraan World Wrestling Entertainmentin ohjelmia, ihan muna pystyssä.

Paras Fingerpori minkä muistan: Irma soittaa ja kysyy mitäs teette. Vastaaja, että no, me katotaan naisten telinevoimistelua ja Jorma pullottaa kalsareissa. Vikassa kuvassa Jorma pullottaa kalsareissa, simaa tai mitä se pullottaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat