lierikin tietokoneongelma

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Mikä on firefoxissa vikana, kun se valittaaa että lataa adobe flash player. ja vaikka sen saa ladattua adoben sivuilta niin silti you tube ei lähde toimimaan, vaan sama valitus jatkuu vaikka käynnistää selaimen uudestaaan jolloin pitäis toimia? Siis you tube ei näy, vaikka toimii oikein esim explorerissa.

Lierikki Riikonen

Kommentit (4)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
lierik
Mikä on firefoxissa vikana, kun se valittaaa että lataa adobe flash player. ja vaikka sen saa ladattua adoben sivuilta niin silti you tube ei lähde toimimaan, vaan sama valitus jatkuu vaikka käynnistää selaimen uudestaaan jolloin pitäis toimia? Siis you tube ei näy, vaikka toimii oikein esim explorerissa.

Flashplayer -plugin menee väärään hakemistoon tai FireFox etsii väärästä paikasta.

Minulla flashplayer plugin on paikassa "/usr/lib/browser-plugins/libflashplayer.so".

Ei taida kuitenkaan auttaa, koska en käyttäisi windows-roskaa edes uhattuna.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Lataussivulta löytyy ohjeet kun lataa adoben ohjelmia firefoxilla.
Pitää hyväksyä latausohjelma ff ylälaidasta ja päivittää kiitossivu.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä en saa Flashia toimimaan Fedora 13:ssa. Mutta ilmankin pärjää.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Ehkä tämä minunkin probleemani selviäisi täällä yläkerrassa paremmin:

"Mulla on tämmöinen modeemi:

http://194.100.210.250/br-1000/br1000.html

Taitaa olla aika vanha. Tukeeko tuo 24 megan laajakaistayhteyttä, vai täytyykö mun hankkia uusi modeemi?"

Pointti siis on, että hankin tuon laajakaistayhteyden, jonka pitäisi käynnistyä n. viikon päästä, mutta ei hajuakaan siitä riittääkö wanhan modeemin teho.

Moderointi voisi poistaa aiheen tuolta alakerrasta.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Uusimmat

Suosituimmat