Koeponnistus

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

On hyvinkin todennäköistä ettei tämä toimi.

Mutta kokeile. Sormiharjoituksena. Kirjoita kritiikittä pari riviä mitä mieleesi tulee, edellisestä viestistä, elämästäsi, ympärilläsi olevista äänistä, tästä päivästä, ensimmäisestä ajatuksestasi luettuasi tähän asti tätä ketjua, äidistäsi, koirastasi, työpäivästäsi, jumalastasi, leivänpaahtimesta, suistomyyrästä...

Palstan ainoa yhdyssana- ja oikeinkirjoitusvapaa viestiketju.

Katsotaan mistä palstan kirjoittajien silmien takana tuulee.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (9)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

televisio on liian kovalla pienessä ruudussa tuossa vieressä ja on jano aivan kuin ketjussa mitä teit juuri vai oliko sellainen ketju ainakin sellainen on että ownaa jotain soopaa olin tänään sateessa ja tässä on suuri vaara että alkaa suunnittelemaan mitä kirjoittaa mikä sinänsä saattaa olla aivan tervettä itsesuojelua

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Juu. Ei toimi.

Yrittänyttä ei laimenneta chilimajoneesiin.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

En oikein tiedä ymmärsinkö edes oikein tätä tarkoitusta tälle ketjulle mutta siis jos nyt oletan tämän olevan edes jotain sinnepäin niinkuin äskenkin kun tuossa luin ylläolevaa postausta niin oli vähän jotain tämäntapaista ajatusvirtaa, saisi tänne varmaan noita välimerkkejä kuten pilkkuja ja pisteitäkin laittaa mutta jotenkin se tuntuisi häritsevän tätä kirjoittamista en tiedä ehkä olen ihan vammainen, mutta asiaan, tuossa tuota noin olin töissä sateessa, olipa paskamainen päivä kertakaikkiaan, 8 tuntia ulkona ja melkein kokoajan satoi, pistää vituttaan kun on hanskat märkinä ja liejussa ja jokapaikka täynnä kuraa ja sitten kun yrittää jotain papereita käsitellä niin nekin on ihan liejussa ja hitto soikoon kun yrittää muurikiviä sahata niin ei niistä suojalaseistakaan näe läpi ollenkaan, mitä lie sameeta kakkaa nekin täynnä eikä lähde pois vaikka kuinka hinkkaisi, hankaa se on kumminkin se sahaaminen jos ei näe mittään, sama sitten pitää vaikka silmiä kiinni, eihän se yhtään vaarallistakaan ole.. no mutta pääsin kotiin ja saunottiin ja se oli kiva se, nyt vähän olutta (aika paljon) vaikka huomenna töitä taas, mitä sitten, mitä se kenellekään kuuluu ja mitä väliä, olen ehkä alkoholisti jossain määrin jos näin voi sanoa, ihan sama, voihan sitä jäädä huomenna auton alle tai ajaa kuolettavan kolarin ihan muutenkin kuin kännissä, mitä siinä sitten, sitten kuolee pois ja on ihan sama vaikka olisi kuinka terveesti ja hyveellisesti elänyt.. niin että tupakkaakin menee jonkin verran ja välillähän se huolettaa ja harmittaa ja pitäisi lopettaa ja näin mutta ei pysty, en ole riippuvainen fyysisesti mutta se vaan on kivaa ja harmittaisi lopettaa, siis tekisi mieli polttaa koska se on kivaa.. mitä minä sitten tekisin jos ei saisi polttaa tai juoda kaljaa, niistähän minun elämä koostuu siis se mitä oikeastaan teen.. muuten katsoisin vaan telkkaria ja olisin tiedefoorumilla, enhän minä mitään jaksaisi harrastaa kun työ on niin rankkaa jne.. harrastukset on muutenkin ihan tyhmiä en ole koskaan niistä tykännyt.. että niin siksi olen sellainen kuin olen, menkää pois. Jos tulee keuhkosyöpä niin sitten tulee ei se haittaa, kamalasti, tai siis haittaahan se mutta ei se ole niin vakavaa kuin luulisi, elämä loppuu mutta mitäs sitten, uusi alkaa. Välillä tuntuu että olen ihan paska ja ajattelen ihan paskamaisesti mutta niin, se on sellaista se elämä, kukapa ei olisi paskamainen paskapää? En muista kävinkö tänään paskalla mietin tuossa aamulla etten muka ole moneen päivään käynyt ja sekin pisti vähän miettimään, sitten muistin että eilen tai joku päivä oli töissä kamala paskahätä ja jos en olisi sen jälkeen muka käynyt niin olisi se jo kummallista mihin sekin olisi muka imeytynyt.. tärkeitä asioita ja niin edelleen, taidan hakea lisää kaljaa kohta jahka tämä karpalosidukkajuoma loppuu.

Minua aina pelottaa että, siis pelottaa tulevaisuus.. en tiedä huomisesta.. pelottaa että huomenna olen vankilassa tai surmannut jonkun tai kuollut.. tai jotain ikävää.. ei sitä koskaan tiedä..

くそっ!

Vierailija

aika hurjaa tämä kun ei toisaalta pysty kirjoittamaan kaikkea mitä mielimieleen tuo voi olla että tässä ei olekaammitääjjärkee mutta kello näyttäisiolevan senverran lähellä neljää että onaika miettiä lähtiskö jo kotiin eivarmaan ihanvielä

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007

Uuni pitäisi katsoa joko se on nii että voi sulkea ja miksi susia ei ole koko maassa kun hirvistä koko ajan valitetaan ja meninpä nalkkiin jkun kysiu että montako vuotta vanhat nää sarvet on niissä oli seittemän piikkiä ja pääsi että seittemän ja nolotti ennen kuin sain sanan loppuun mutta metässä oli mukava muuten. Huomenna töissä mitä taas lienee se on mukava kun ei tiedä ennen aamua mutta joskus se ei ole niin mukavaa kun aihe on ihan pösilö tai ei tiedä siitä mitään ja sillon tietää että päivästä tuli pitkä kun on sellainen luonne että pitää tietää jotta näkis ne tärkeimmät jutut ja isänpäivä on tulossa mitä sitten saapa nähä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Miten chilimajoneesiin laimennetaan?

Ettäsuistomyyrä. Mikähemmettiseon. Koeponnistuksella selvitetään mm. paineastian kunto tai se onko ripuli.

Hyviä huomioita.

on syytä tarkentaa että näissä nimenomaisissa kohdissa viitataan kampanja-alennukseen jonka saa vain maalattuaan kuusi samanväristä maneettia lauteisiin pääasia on päästää itsekritiikistä irti mutta samalla muistaa ettei suolla liian pitkää raitaa sillä välimerkkien puute rassaa lukijaa ei tosinniinpaljonkuinsanavälienpuute

Siitä tulee vain niin hyvä olo.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

näin aamutuimaan sulkeuden illan isäntänä hetkeksi myötähäpeäänne ja lähden töömatkalle

Uusimmat

Suosituimmat