Nukkumaanmenoaika

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Mihin aikaan todennäköisimmin ja useimmin menet sänkyyn? (Jos sänkyyn meno alkaa monimutkaisella kehon ruokkoamisrituaalilla, niin merkkaa sänkyynmenoajaksi se oikea aika jolloin olet viimein vällyjen välissä.) Pyöristä myös lähimpään tasatuntiin.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Nukahdan yleensä joskus neljän aikaan ja herään puolenpäivän jälkeen, ellei aamulla ole pakollista opetusta. Harvoin on; nytkin on herätyskello soimassa 1200.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kolmen aikoihin alkaa olla väsyny olo, mutta nukahtaminen tapahtuu pyöristäen neljältä.

Heräily tarpeen mukaan. Vapaapäivinä pyrin heräämään viimeistään 17:00.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Carloz. Ymmärrän. Menet nukkumaan 7.12, mutta huomaat olevasi valveilla vielä 7.41. Nouset sijaltasi ja suuntaat jääkaapille. Poimit kaapista kaksi lihapullaa ja syöt ne 7.44. Nam!
7.51 juot puoli tölkkiä kevytmaitoa haukotellen.
7.58 olet nukahtamassa. Puhelin soi.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Neutroni
Varmaan puoli kymmenen maissa alan yleensä varsinaisesti nukkumaan. Ei sitä oikein muuta voi, kun lapset rajoittavat nukkumisajan aamulla.

Näin minäkin. Onko se jotain seestymistä vai mitä?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minulla on ollut säännöllinen rytmi kesäkuusta alkaen! Ensimmäistä kertaa elämässäni! Ja viimeisen puolentoista vuoden ajan olen nukkunut vähintään 5, useimmiten 6-8 tuntia vuorokaudessa! Tämä on minulle todella upea saavutus ja olen siitä ylpeä ja mielissäni

Joten voin kertoa, että yleensä sammutan valot 0030-0100 ja kello soi 0730.

Hämmentää.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Itselläni pyrkimys mennä keskiyöllä nukkumaan, mutta nyt on jo niin pitkään lipsunut yhden tienoille että pakko panna se viralliseksi ajaksi.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Minulla on jo useamman kuukauden verran vuorokausirytmi mennyt siihen, että alkaa pahuksesti nukuttamaan jo 20.30:n tienoilla, ja herään sitten pirteänä 04.00.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Hoi
Seuraa 
Viestejä431
Liittynyt31.8.2010

Vaihtelee hirveästi. Vällyjen väliin menen yleensä 24 aikoihin, mutta toisinaan nukahtamiseen menee tästä neljäkin tuntia. Tai sitten en nukahda ollenkaan. Ajoittain syön nukahtamislääkkeitä ja silloin tipahdan heti sänkyyn mentyäni. Oi autuutta.

Vierailija

Unen tärkeyttä liioitellaan suuresti. Muksujen vuoksi tarkistan viimeiset postaukset ja mahdolliset työt vasta ennen puolta yötä ja sitten katselen rauhassa jotkin tallennetut ohjelmat tai elokuvan. Ehdin nukkua yleensä vajaat kuusi tuntia, joka varmistaa, että voin ja saan olla kärttyinen koko seuraavan päivän.

Joskus seuraan yön läpi pienimmäisen kanssa hänen poskihampaiden kasvua ja saatan seuraavana päivänä purra ihmisiä kasvoista. Lapset ovat itsensä Pimeyden Ruhtinaan palkinto lihanhimoisille syntisille…

Olin erässä kertausharjoituksessa kolme vuorokautta nukkumatta ja silloin silmät alkavat nähdä riemastuttavia harhoja. Esimerkiksi metsätie sai liikkuvan aaltoilevan pinnan – sikafanzua.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
McAber

Olin erässä kertausharjoituksessa kolme vuorokautta nukkumatta ja silloin silmät alkavat nähdä riemastuttavia harhoja. Esimerkiksi metsätie sai liikkuvan aaltoilevan pinnan – sikafanzua.

Ihmisen pitäisi kuolla, jos valvoo kaksi vuorokautta. Semmoista olen lukenut. Ilmeisesti siinä siis rupeaa väkisinkin torkahtelemaan niin ettei välttämättä edes itse huomaa. Nukkuu esim. ns. mikrounta.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009
Aweb
McAber

Ihmisen pitäisi kuolla, jos valvoo kaksi vuorokautta. Semmoista olen lukenut. Ilmeisesti siinä siis rupeaa väkisinkin torkahtelemaan niin ettei välttämättä edes itse huomaa. Nukkuu esim. ns. mikrounta.

Ei kyllähän sitä valvomista on tutkittu jo vuosikymmeniä. Aiheesta jäänyt mieleeni sellainen dokumentti jossa koehenkilö valvoi, en muista tarkkoja päiviä mutta ainakin yli kymmenen. Lopulta kun nukkui, sen muistan, 10 tuntia kaiken sen valvomisen jälkeen ja oli palautunut - heräsi täysin virkeeni täysissä sielun ja ruumiin voimissa. 10 tuntia aijemmin oli nähnyt harhoja yms.

Nyt kävi näin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat