Roskapostiryöppy ennen pyhää!

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Olen sitä mieltä, että juuri nyt pyhäinpäivän aattona roskapostittajat ovat ennätyksellisesti ahkeroituneet. Olen tosin istunut tällä kirjaston koneella jo muutaman tunnin, koska en pariin päivään päässe viestejä tutkimaan ja roskia hutkimaan. Silti kummastelen sitä virtuaalisen jätepaperin määrää, joka (ilmais)laatikkoihini on tunnin, parin aikana tulvinut. Eihän vaadi paljoa siirtää tuo roskasto virtuaaliseen jäteastiaan ja sieltä luultavasti bittiavaruuteen mutta silti jään miettimään: aktivoituvatko Jätteen Jättäjät juuri ennen pyhiä?

Kommentit (4)

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Sieltä sähköpostiohjelman asetuksista saa varmaan laitettua yhteystietolistan. Ainoastaan näiden lähettämät postit otetaan vastaan, muut menevät suoraan roskikseen. Muistaakseni ainakin Mesengerin sähköpostissa on sellainen valintamahdollisuus. Ei tule sen jälkeen muita kuin niiltä, joilta sitä postia haluaa. Sitä listaa sitten voi aina päivittää, kun on siihen tarve.

offmind
Seuraa 
Viestejä14540
Liittynyt19.8.2008
Piru Naiseksi
Olen sitä mieltä, että juuri nyt pyhäinpäivän aattona roskapostittajat ovat ennätyksellisesti ahkeroituneet.

Minun roskansuodattimeni toimii kohtuullisen hyvin mutta eilen läpi pääsi tällainen hupaisa kakkapökäle:

My name is Captain Matthew Stamford of the US Marine corps stationed in Kabul, Afghanistan, I found two million dollars ($2,000,000.00) stashed in a couple of barrels while on patrol. I need someone to help me move it to a safer place, please have it in mind that there is no danger involved. You may contact me on **** so that I can provide you with details.

Hillitöntä

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

tyy
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt21.11.2009

Olen ilmeisesti joutunut nigerialaiskirjeen uhriksi ja nyt minulle halutaan hyvittää. Huh, mikä helpotus:

[size=70:2cuxdxl5]BRITISH HIGH COMMISSION
Dangote House,Aguyi Ironsi Street,
Maitama District, Abuja.
TEL: +234 709 389 0792

OUR REF: 0012/BHC/EFCC/NIG/2010

Compliments of the season and the best of all, we wish to bring to your notice that your name was listed by the Nigeria Financial Intelligent Unit (NFIU)
for these exercise of compensating scammed victims, those listed some have been endorsed by the British High Commission in Nigeria yours was among
those reported unpaid as at last week and we wish to instruct you to see the instruction of the commission to make sure you receive you compensation
instantaneously.

Be advised that this compensation has a limited time frame and do make sure that the NFIU approve your payment on FRIDAY.
To avoid any complication and to ensure that you are they rightful beneficiary do prvide the following information for verification.

First and Last Name.
Scanned Copy of drivers License or any ID.
Age/Sex.
Mailing Address.
Phone #
Occupation.

Call or send an SMS to: +234 709 389 0792 to confirm if the endorsement date (Friday) suites you.

In Service
John Morgan
For the commission
[/size:2cuxdxl5]

Uusimmat

Suosituimmat